متن خبر

دل در مورد شدت کاهش نیروی کار خود اطلاعات بیشتری نشان می دهد

دل در مورد شدت کاهش نیروی کار خود اطلاعات بیشتری نشان می دهد

شناسهٔ خبر: 460139 -




دفتر مرکزی Dell
(اعتبار تصویر: Dell)

Dell Technologies کاهش دیگری در نیروی کار خود به عنوان بخشی از یک برنامه گسترده تر برای کاهش هزینه ها اعلام کرده است.

این تغییرات که توسط شرکت مستقر در تگزاس در پرونده ای در اوایل این هفته تأیید شد، شامل محدودیت هایی در استخدام خارجی و همچنین تجدید ساختار کارکنان است.

این خبر کمی بیش از یک سال پس از اخراج حدود 6650 کارگر در فوریه 2023 منتشر شد - تعداد کارکنان شرکت اکنون به 120000 نفر می رسد.

دل تصمیم دارد کارگران بیشتری را اخراج کند

آخرین اخراج‌های دل به دنبال یک دوره طولانی کاهش تقاضا برای رایانه‌های شخصی است که به کاهش 11 درصدی درآمد در طول سه ماهه چهارم، که در ماه گذشته منتشر شد، کمک کرد.

فقط یک هفته پیش گزارش دادیم که دل موضع خود را در مورد کار از راه دور تغییر داده است و فاش کرد که کارگران از راه دور واجد شرایط ترفیع نخواهند بود مگر اینکه به دفتر بازگردند. این خبر از آنجایی که در ماه‌های پس از افزایش کار هیبریدی ناشی از بیماری همه‌گیر، مایکل دل، مدیر عامل شرکت در مورد مزایای کار از راه دور صحبت کرد، شوک‌آور بود.

در اوایل ماه فوریه، دل شروع به انجام کارهای اداری بیشتر کرد و یک دستور اداری جدید 39 روزه در هر فصل را معرفی کرد .

دل با اذعان به موانع کوتاه‌مدت، افزایش تقاضا و فضای رقابتی‌تر در سال مالی آینده خود را پیش‌بینی می‌کند، با این حال این شرکت همچنین نگرانی‌های خود را در مورد افزایش هزینه‌ها در بحبوحه تغییر چشم‌انداز نشان داد و غول فناوری قرارداد خود با VMware را در سال جاری فسخ کرد. در پی تغییرات عمده Broadcom.

در سه ماهه چهارم سال 2023، دل 15.2 درصد از سهم بازار جهانی رایانه های شخصی را در اختیار داشت که نسبت به سال قبل از 17.1 درصد (از طریق Canalys ) کاهش یافته است.

با نگاهی به آینده، کارشناسان صنعت، از جمله تحلیلگران Canalys، رشد قابل توجهی را در بخش رایانه های شخصی مجهز به هوش مصنوعی پیش بینی کردند که می تواند دل را در موقعیت خوبی برای بازپس گیری بخشی از بازار قرار دهد.

TechRadar Pro از Dell خواسته است تا آخرین دور کاهش مشاغل خود و تعداد کارگران تحت تأثیر آن را تأیید کند، اما ما پاسخ فوری دریافت نکردیم.

از طریق رویترز

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است