متن خبر

دقیقه TechCrunch: چگونه از خود در برابر کلاهبرداری های هوش مصنوعی محافظت کنید

دقیقه TechCrunch: چگونه از خود در برابر کلاهبرداری های هوش مصنوعی محافظت کنید

شناسهٔ خبر: 633575 -




احتمالاً دوست دارید وقتی صحبت از کلاهبرداری های آنلاین به میان می آید، خود را به طور منطقی پیچیده تصور کنید - پیوست های ایمیل تصادفی را باز نمی کنید یا برای شاهزادگان نیجریه پول نمی فرستید. اما البته، کلاهبرداری ها با فناوری جدید تکامل می یابند.

هوش مصنوعی انجام این حملات را در مقیاس آسان تر می کند، در حالی که کمی شخصی سازی را معرفی می کند که تشخیص کلاهبرداری ها را سخت تر می کند. پس در ویدیوی امروز، برخی از رایج ترین کلاهبرداری های مبتنی بر هوش مصنوعی و نحوه محافظت از خود را پوشش می دهیم.

اول، شبیه‌سازی صوتی وجود دارد، جایی که ممکن است یک پست صوتی از یک شماره ناشناس دریافت کنید، اما به نظر می‌رسد که یکی از اعضای خانواده یا دوست درخواست پرداخت Venmo را داشته باشد تا به آنها کمک کند تا مشکلات خودرو، مشکلات پزشکی یا مواردی از این قبیل را بپردازند.

در این مواقع سعی نکنید صدای جعلی را تشخیص دهید. در عوض، مراقب آدرس های ایمیل و شماره تلفن های ناآشنا باشید. اگر پیامی از شخصی که می‌شناسید با استفاده از یک حساب کاربری ناآشنا دریافت کردید، سعی کنید به روشی که معمولاً می‌خواهید با او تماس بگیرید و ببینید آیا او درخواست را تأیید می‌کند یا واقعاً حالش خوب است.

برای اطلاع از سایر کلاهبرداری ها، بازی را بزنید، سپس نظر خود را در نظرات به ما بگویید!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است