متن خبر

دشمنان Destiny 2 صلح طلب می شوند زیرا مشکلات مشکوک سرور باعث ایجاد باگ ها و اشکالات عجیب می شود.

دشمنان Destiny 2 صلح طلب می شوند زیرا مشکلات مشکوک سرور باعث ایجاد باگ ها و اشکالات عجیب می شود.

شناسهٔ خبر: 437068 -




بازیکنان Destiny 2 - و تیم توسعه آن - این هفته شرایط سختی داشتند. نه تنها این تیرانداز علمی تخیلی حملات DDoS را تحمل کرده است که بازی را برای ساعت‌ها از کار انداخته است، بلکه بازیکنان همچنان با خطاهای اتصال و باگ‌ها و اشکالات عجیب در آخر هفته نیز مواجه شده‌اند.

علاوه بر تایید تعمیر و نگهداری در آخر هفته، توسعه دهنده Bungie هنوز به طور رسمی در مورد مشکلاتی که بازیکنان را رنج می دهد اظهار نظر نکرده است، اما برخی از آنها به کانال های رسانه های اجتماعی Reddit و Destiny مراجعه کرده اند تا مجموعه ای از اتفاقات عجیب را گزارش کنند، از جمله درهایی که باز نمی شوند، امتیازات PvP. که به روز نمی شوند و حتی دشمنان صلح طلبی که از درگیری امتناع می ورزند.

همانطور که u/Indecisive_um اوایل امروز در Subreddit Destiny گفت، "بازی در حال حاضر خراب است، فقط شما نیستید".

بازی در حال حاضر خراب است، فقط شما نیستید. از r/DestinyTheGame

Indecisive_um - فقط یکی از ده ها شروع کننده تاپیک که به مسائل فعلی توجه می کند - نوشت: "اگر می خواهید از تعامل استفاده کنید اما نمی توانید یا درها باز نمی شوند، نگران نباشید، این شما نیستید، این همه هستند." .

"به نظر می رسد [...] چیزی در بازی شکست خورده است، و برخی از مسائل زیر ظاهر شده اند."

سپس این رشته تعدادی از مشکلاتی را که بازیکنان امروز گزارش کرده اند فهرست می کند، از جمله:

درها برای هیچ فعالیتی از جمله Savathun's Spire، Dungeons مانند Prophecy یا Shattered Throne و حتی Helm باز نمی شوند.

بیشتر، اگر نگوییم همه، تعاملات مانند جام نور در Crotas End، یا پرچم تجمع برای رویدادهای عمومی کار نمی کنند.

دشمنان تا حدی از بین می روند که به نظر می رسد نه می توانند بمیرند و نه می توانند به هیچ وجه متوجه بازیکن شوند.

OP گفت: "من مطمئن هستم که چیزهای بیشتری در حال انجام است که من آنها را فهرست نکرده ام، اما فقط می خواستم این را برای هر کسی که ممکن است تعجب کند که چه اتفاقی دارد می افتد، بیان کنم." در همین حال، ممکن است ایده خوبی باشد که در حالی که Bungie سعی می‌کند به این مشکل رسیدگی کند، بازی دیگری انجام دهیم، یا کاری را که من انجام می‌دهم انجام دهیم و فرصتی پیدا کنم تا از نزدیک به برخی از این دشمنان در زیستگاه طبیعی‌شان نگاه کنم.»

در حالی که به نظر می رسد اکثر مشکلات از آن زمان حل شده اند - بسیاری پیشنهاد می کنند سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید، به خصوص اگر در میانه یک جلسه سنگین هستید - برخی از بازیکنان گزارش می دهند که پس از تعمیر و نگهداری پس زمینه Bungie در اوایل امروز، مشکلات همچنان پابرجاست (با تشکر، PCGN ).

اوایل امروز، هر دو PvP و PvE برای مدت کوتاهی در #Destiny2 شکسته شدند، با دشمنان در PvE کاملاً پاسخگو نبودند، درهای فعالیت‌ها باز نمی‌شدند، و دورهای Trials of Osiris همیشه به تساوی منجر می‌شد. pic.twitter.com/6cxjZKz3cd 24 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

هفته گذشته، Bungie برنامه‌هایی را برای غیرفعال کردن موقت بازیکنان از استفاده از سلاح‌های ساخته‌شده در تلاش برای مقابله با یک مشکل دیگر در بازی اعلام کرد .

پس از اذعان به اینکه بازیکنان می‌توانند به اسلحه‌های افسانه‌ای آپشن های عجیب و غریب بدهند - اساساً سیستم‌های تعادل معمول بازی را دور زده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به سه سلاح عجیب و غریب به طور همزمان مجهز شوند - Bungie تأیید کرد که "روی دو اصلاح کار می‌کند" که امیدوار است به آنها رسیدگی کند. موضوع.

اولی یک به‌روزرسانی سمت سرور بود که تجهیز همه سلاح‌های ساخته شده را غیرفعال می‌کند و پس از آن تیم با بازنشانی سلاح‌های «غیرقانونی» آنها را «به حالت پیش‌فرض» تحلیل می‌کند.

اوایل این هفته، Bungie گفت این مشکل "اکنون حل شده است".

"فریم‌ها و امتیازات غیرقانونی در سلاح‌های دست‌سازی شده با قاب‌های قانونی جایگزین شده‌اند. لطفاً توجه داشته باشید که هر بازیکنی که تلاش می‌کند از اکسپلویت ساخت قبلی استفاده کند، کد خطای WEASEL را دریافت کرده و به صفحه ورود فرستاده می‌شود."

حتی متعهدترین بازیکن Destiny 2 باید راهنمای ما را برای بهترین سلاح های Destiny 2 PvE تحلیل کند . اگر به دنبال تجربه ای دورتر نیز هستید، راهنمای بهترین بازی های FPS نیز داریم .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است