متن خبر

دستگاه‌های SSD قابل حمل 16 ترابایتی در خط لوله به‌عنوان فروشنده اجزای کلیدی، اولین کنترلر USB4 بومی جهان را معرفی کرد – با عملکرد خواندن/نوشتن 4 گیگابایت بر ثانیه، حتی ممکن است از SSD سیستم شما بهتر عمل کند.

دستگاه‌های SSD قابل حمل 16 ترابایتی در خط لوله به‌عنوان فروشنده اجزای کلیدی، اولین کنترلر USB4 بومی جهان را معرفی کرد – با عملکرد خواندن/نوشتن 4 گیگابایت بر ثانیه، حتی ممکن است از SSD سیستم شما بهتر عمل کند.

شناسهٔ خبر: 546118 -




Phison PS2251-21 (U21)
(اعتبار تصویر: Phison)

شرکت کنترل کننده NAND و راه حل های ذخیره سازی Phison از ظاهر برتر خود در Computex برای معرفی چندین محصول جدید، از جمله PS2251-21 (U21)، اولین کنترل کننده تک تراشه بومی USB4 در جهان استفاده کرد.

این شرکت می گوید این تراشه تا 4000 مگابایت بر ثانیه عملکرد خواندن و نوشتن را ارائه می دهد و اولین راه حل مستقیم USB به NAND موجود در USB4 Gen3x2 است.

U21 در حال حاضر از ظرفیت های حداکثر 8 ترابایت پشتیبانی می کند، اما 16 ترابایت قابل دستیابی است، و با تمام استانداردهای USB موجود، از جمله USB 2.0 و USB 3.2 در نسل های مختلف و گزینه های خط، سازگار است.

آموزش LLM و استنباط

این شرکت همچنین از حضور خود در Computex استفاده کرد تا راه حل ذخیره سازی SSD با عملکرد بالا DRAM-Less E31T خود را به نمایش بگذارد که می تواند به سرعت تا 10 گیگابایت بر ثانیه دست یابد، همچنین سری جدید SSD های پاسکاری خود را که برای سرورها و برنامه های کاربردی طراحی شده است، به نمایش گذاشت. پیشنهادات پاسکاری شامل محدوده X با کارایی بالا، محدوده بوت درایو B، محصولات مرکز داده D، محدوده SATA S و سری AI برای تنظیم دقیق مدل AI است.

یکی دیگر از "اولین" های نمایش داده شده در جهان، PCIe 5.0/CXL 2.0 Retimer PS7201، طیف کاملی از راه حل های PCIe 5.0 Redriver IC و نسل بعدی PCIe 6.0 Retimer IC PS7162 بود.

از آنجایی که هوش مصنوعی تمرکز اصلی در Computex امسال بود که هیچ کس را شگفت زده نمی کرد، Phison همچنین پلت فرم آموزشی و استنتاج aiDAPTIV+ LLM را که با همکاری ADVANTECH، Acer Synergy Tech و ASROCK RACK توسعه داده است، به نمایش گذاشت.

KS Pua، مدیرعامل Phison بيان کرد : "محصولات جدید نمایش داده شده نه تنها نشان دهنده قدرت فنی ما بلکه پاسخ فعالانه ما به تقاضاهای بازار است. "

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است