متن خبر

در Dragon’s Dogma 2، باس ها آنقدر بزرگ هستند که باید از آنها بالا بروید

در Dragon’s Dogma 2، باس ها آنقدر بزرگ هستند که باید از آنها بالا بروید

شناسهٔ خبر: 437388 -




بازی Action RPG Dragon's Dogma 2 شما را تشویق می‌کند که بزرگ فکر کنید و از شما دعوت می‌کند تا باس‌های عظیم بازی را در حالی که تلاش می‌کنید آنها را پایین بیاورید، افزایش دهید.

به عنوان بخشی از Tokyo Game Show 2023، ساخت اولیه ماجراجویی تاریک فانتزی Capcom را به دست آوردیم. با در دست گرفتن شمشیر و سپر، ما تمام تلاش خود را به کار بردیم تا مبارزه را به یکی از اولین باس‌های بازی ببریم: یک Cyclops بلند با بازوهایی مانند تنه درخت. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ما برای جلوگیری از حملات آن تلاش کردیم، پس صعود به بهترین گزینه تبدیل شد. تقلای دیوانه وار به سمت گردن هیولا در حالی که کوبیده می شود و به عقب می جنگد، برای یک ضربه ثابت به ما این امکان را می دهد که صدمات زیادی وارد کنیم و به اوج برسیم.

خوشبختانه، Capcom همچنین یک ویدیوی پیش‌نمایش شیرجه عمیق منتشر کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا شاهد مبارزه رئیس هیجان‌انگیز برای خودتان باشید.

تریلر غواصی عمیق همچنین چهار شغل ابتدایی بازی (کلاس های بازی) را نشان می دهد: جنگنده، Mage، Thief و Archer. هر یک از اینها یک سبک بازی متمایز را ارائه می دهد و ابزارهای بسیار متفاوتی را برای زرادخانه ماجراجویی خود در اختیار شما قرار می دهد.

ما همچنین با دیدن مکانیک های هیولا نوردی در عمل، به مبارزه رئیس Cyclops نگاه می کنیم. علاوه بر این، تریلر نشان داد که چگونه می‌توان از محیط‌های Dragon's Dogma 2 به نفع شما استفاده کرد: در اواسط ویدیو، ما می‌بینیم که بازیکن یک سد را منفجر می‌کند و با سیلابی آب به Cyclops برخورد می‌کند.

پیش نمایش همچنین طیف وسیعی از مناطق را در طول بازی نشان می دهد، از جمله پادشاهی سرسبز انسانی ورموند و دره های خشک Battahl. همچنین دو کلاس پیشرفته به ما نشان داده شده است: Mystic Spearhand و Magick Archer. اولی "یک همه کاره خوب" است که قادر به استفاده از جادو برای جلوگیری از حرکت دشمن است. در مقابل، دومی در حملات دوربرد در کنار جادوهای پشتیبانی تخصص دارد.

ما هنوز نمی دانیم که Dragon's Dogma 2 چه زمانی عرضه می شود، اما اگر این تریلر و زمان عملی ما با بازی به پایان برسد، RPG اکشن فانتزی Capcom ممکن است هوای تازه برای این ژانر باشد.

می خواهید چیزی برای بازی در حالی که منتظر هستید؟ فهرست ما از بهترین بازی های RPG و همچنین بهترین JRPG ها را تحلیل کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است