متن خبر

در پست ها و استوری های اینستاگرام صدایی ندارید؟ ۹ راه برای رفع

در پست ها و استوری های اینستاگرام صدایی ندارید؟ ۹ راه برای رفع

شناسهٔ خبر: 440787 -




چه بخواهید یک حلقه دستور غذا را تماشا کنید یا داستان یک دوست را مشاهده کنید، هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که هیچ صدایی در اینستاگرام تجربه شما را خراب کند. اگر هیچ صدایی در حلقه‌ها یا استوری‌های اینستاگرام مشاهده نمی‌کنید، معمولاً یک راه‌حل سریع برای برگرداندن همه چیز به مسیر اصلی وجود دارد. ما ۹ راه برای رفع مشکل شما بدون صدا در اینستاگرام داریم.

۱. تحلیل کنید که آیا یک داستان یا حلقه واقعاً صدا دارد یا خیر

وقتی محتوایی که تماشا می‌کنید در واقع هیچ صدایی ندارد، ممکن است از این که هیچ صدایی در اینستاگرام وجود ندارد وحشت کنید. اگر نماد موسیقی یا نام آهنگی را نمی‌بینید، ممکن است حلقه یا داستانی که تماشا می‌کنید اصلاً صدا نداشته باشد.

فهرست مطالب

۲. گزینه Silent Mode Isn't Enabled را علامت بزنید

این ممکن است واضح به نظر برسد، اما آیا حالت بی‌صدا در گوشی شما فعال است؟ اگر اینطور باشد، هیچ صدایی در استوری یا حلقه‌های اینستاگرام نمی‌شنوید. امیدواریم با تحلیل مجدد و غیرفعال کردن حالت خاموش مشکل شما حل شود.

۳. سعی کنید صدای گوشی خود را افزایش دهید

مانند اصلاح قبلی، این یکی نیز بسیار ساده است. ممکن است صدای گوشی یا تبلت شما به سادگی کم شده باشد. سعی کنید آن را روشن کنید تا ببینید آیا این شرایط را تغییر می دهد.

۴. از VPN استفاده کنید

یکی از دلایل بسیار رایج برای عدم تجربه صدا در حلقه های اینستاگرام این است که آهنگ یا آهنگ مورد استفاده مجوز پخش در قسمت شما از جهان را ندارد. شما می توانید با استفاده از VPN از این موضوع دور شوید. فقط VPN خود را به سرور منطقه ای که آهنگ مجوز دارد وصل کنید (معمولاً، این کشوری است که شخصی که Reel را به اشتراک می گذارد در آن ساکن است) و این باید مشکل شما را حل کند.

۵. برای به روز رسانی اینستاگرام تحلیل کنید

یک راه سریع برای رفع مشکل عدم صدا در اینستاگرام این است که مطمئن شوید آخرین نسخه برنامه را دارید. فروشگاه Google Play یا Apple App Store را برای به‌روزرسانی‌ها تحلیل کنید، آنها را نصب کنید، دستگاه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید و ببینید آیا مشکل برطرف شده است.

۶. خروج و ورود مجدد را امتحان کنید

برخی از مشکلات را می توان با خروج از برنامه و دوباره وارد شدن به آن به راحتی برطرف کرد. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است، اما مطمئن شوید که جزئیات ورود خود را می دانید.

    اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

    در سمت راست پایین صفحه، روی تصویر نمایه خود ضربه بزنید.

    روی منوی همبرگر در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.

    به پایین فهرست بروید و روی Log Out ضربه بزنید.

    با استفاده از همان جزئیات حساب دوباره وارد شوید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

۷. سعی کنید کش اینستاگرام خود را پاک کنید

هنوز صدایی در استوری ها و حلقه های اینستاگرام ندارید؟ پاک کردن حافظه پنهان برنامه اغلب می تواند مشکلات را حل کند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

    به تنظیمات دستگاه خود بروید.

    به پایین بروید، سپس روی Apps یا Application Manager ضربه بزنید.

    اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

    روی Storage یا Clear Data ضربه بزنید.

    روی Clear Cache ضربه بزنید تا تأیید کنید که می خواهید کش را پاک کنید.

بهتر است پس از پاک کردن حافظه نهان، برنامه را مجدداً راه اندازی کنید.

۸. اینستاگرام را مجددا نصب کنید

اگر هنوز صدایی در حلقه‌ها یا استوری‌های اینستاگرام نمی‌شنوید، برنامه را حذف نصب و دوباره نصب کنید. قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که جزئیات ورود خود را به خاطر می آورید یا آنها را در تلفن خود ذخیره کرده اید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

    روی نماد اینستاگرام دستگاه خود ضربه طولانی بزنید و Uninstall یا Remove App را انتخاب کنید.

    ممکن است یک پیام تأیید مشاهده کنید، در این صورت، روی OK یا Delete App ضربه بزنید تا تأیید کنید که می خواهید اینستاگرام را حذف کنید.

    پس از حذف برنامه، فروشگاه Google Play یا Apple App Store را باز کنید و اینستاگرام را دوباره دانلود کنید.

۹. موضوع را به اینستاگرام گزارش دهید

اگر پس از امتحان کردن تمام راه‌حل‌های بالا همچنان با مشکل صدا مواجه هستید، وقت آن است که برای پشتیبانی تماس بگیرید. ممکن است این مشکلی باشد که افراد دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد یا حتی می تواند یک مشکل جدید باشد که اینستاگرام هنوز از آن اطلاعی ندارد. تیم پشتیبانی معمولاً به هر مشکل گزارش شده بسیار پاسخگو است. در اینجا نحوه گزارش مشکل صدا به اینستاگرام آمده است:

    برنامه اینستاگرام را باز کنید و عکس پروفایل خود را انتخاب کنید.

    روی منوی همبرگر در بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.

    به پایین بروید و زیر اطلاعات بیشتر و پشتیبانی ، روی Help ضربه بزنید.

    روی گزارش مشکل ضربه بزنید.

    در صفحه پاپ آپ زیر، روی گزارش مشکل بدون لرزش ضربه بزنید

    در صفحه بعدی از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید گزارش ها و عیب یابی کامل را اضافه کنید. بسته به ترجیحات خود، روی Include and Continue یا Don't Include and Continue ضربه بزنید.

    کادر را با جزئیات مشکلی که با آن مواجه هستید، زمان وقوع، دستگاه و سیستم عاملی که استفاده می‌کنید و غیره را پر کنید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی آپلود یا اسکرین‌شات، یک اسکرین‌شات از مشکل آپلود کنید.

    پس از اتمام تایپ روی Send ضربه بزنید و گزارش شما به پشتیبانی اینستاگرام ارسال خواهد شد.

بدون صدا در استوری‌ها و حلقه‌های اینستاگرام می‌تواند دردسرساز باشد، به‌ویژه اگر محتوایی وجود دارد که باید همین الان تماشا و گوش دهید. امیدواریم یکی از این اصلاحات به حل سریع این مشکل کمک کند، پس می‌توانید به لذت بردن از محتوا در اینستاگرام، همراه با صدا، برگردید. اگر با مشکلات دیگری در کار نکردن اینستاگرام مواجه هستید یا فیلترهای اینستاگرام شما کار نمی‌کنند، ما همچنین راه‌حل‌هایی داریم که باید آن را امتحان کنیم.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است