متن خبر

در مورد میزان دلارهای سرمایه گذاری که به بنیانگذاران کم نمایندگی می رسد، به روز باشید

در مورد میزان دلارهای سرمایه گذاری که به بنیانگذاران کم نمایندگی می رسد، به روز باشید

شناسهٔ خبر: 454883 -




سرمایه گذاری خطرپذیر هرگز برای زنان یا بنیانگذاران سیاه و قهوه ای قوی نبوده است. در کنار Crunchbase، ما سطوح بودجه را دنبال می‌کنیم تا لحظات پیشرفت و پسرفت را برای کارآفرینان به حاشیه رانده شده مشخص کنیم.

برای مثال، بنیان‌گذاران سیاه‌پوست در سال صعودی ۲۰۲۱ شاهد مقادیر بی‌سابقه سرمایه‌گذاری بودند، اما با سرد شدن بازار و کاهش بسیاری از معیارهای DEI (تنوع، حقوق صاحبان سهام، و شمول) این مقدار به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت. از سوی دیگر، زنان در چند سال گذشته شاهد بودجه ثابتی بوده‌اند که حدود 2 درصد بوده است. با این حال، بودجه برای تیم‌های مختلط به طور پیوسته در حال افزایش بوده است، به این معنی که بنیان‌گذاران زن اگر یک هم‌بنیان‌گذار مرد را برای سفر همراه خود بیاورند، چک‌های بزرگ‌تری خواهند دید.

در اینجا تمام داستان هایی وجود دارد که باید بدانید تا در مورد بالا و پایین بودن بودجه برای جوامع حاشیه نشین به روز بمانید.

در مورد تأمین مالی بنیانگذاران سیاه پوست بخوانید

سرمایه‌گذاری به بنیان‌گذاران سیاه‌پوست از سال 2021 به طور پیوسته کاهش یافته است، به این معنی که سرمایه‌گذاران یا علاقه خود را از دست داده‌اند یا روی حمایت از بنیان‌گذاران سیاه‌پوست تمرکز کرده‌اند. این یک معامله بزرگ است، زیرا پس از قتل جورج فلوید، اکوسیستم سرمایه گذاری و استارتاپ قول هایی برای حمایت بهتر از بنیانگذاران سیاه پوست داده است. با این حال، به نظر می رسد که بسیاری از این تعهدات از بین رفته اند. سال گذشته، Crunchbase دریافت که بنیانگذاران سیاه پوست در ایالات متحده 0.48٪ از کل دلارهای مخاطره‌آمیز تخصیص یافته در سال گذشته را جمع‌آوری کردند - این حدود 661 میلیون دلار از 136 میلیارد دلار است.

از سال 2022، TechCrunch با کارشناسان صحبت می کند تا بفهمد چه چیزی برای کمک به افزایش بودجه برای بنیانگذاران سیاه پوست مورد نیاز است. به نظر می رسد که داستان در بیش از یک دهه تغییر نکرده است. برای سال‌ها، سیاه‌پوستان در اکوسیستم خواهان فرصت‌های بیشتر، پول بیشتر، اعتماد بیشتر، تعصب کمتر و تطابق کمتر الگو هستند. به نظر می رسد هیچ یک از اینها هنوز اتفاق نیفتاده است.

در سال 2022، بنیانگذاران سیاه‌پوست تنها 1 درصد از کل سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر را جذب کردند، که باور کنید یا نه، نسبت به سال 2021 که رکوردشکن بود، 1.3 درصد کاهش داشت.

در مورد بودجه برای مؤسسان زن بخوانید

در همین حال، کمک های مالی به زنان بسته به اینکه یک لیوان آب را نیمه پر یا نیمه خالی می بینید، ثابت - یا راکد - باقی مانده است. خبر تا حدودی خوب این است که کمک مالی به تیم های مختلط، با این حال، افزایش یافته است. تنها بنیانگذاران زن انفرادی هستند که به نظر می رسد در جمع آوری پول از سرمایه گذاران با چالش های بیشتری روبرو هستند.

تامین مالی در سال گذشته نیز شاهد برخی از اوج و فرودها بود، اما هنوز هیچ چیز آنقدر چشمگیر نبود که نتواند بنیانگذاران زن انفرادی را تغییر دهد.

در مورد کمک مالی به سایر گروه های حاشیه نشین بخوانید

بنیانگذاران سیاه‌پوست و زنان در بحث تامین مالی ناعادلانه بر گفتگو مسلط هستند، اما در واقعیت، جوامع دیگر نیز هنگام جستجوی پول سرمایه‌گذار با چالش‌هایی روبرو هستند. بنیان‌گذاران لاتین تبار نیز با مشکلاتی در جذب سرمایه مواجه هستند، زیرا بودجه تخصیص یافته به آن گروه اغلب به اندازه جامعه سیاه پوستان کم است.

اعضای جامعه LGBTQ همچنین هنگام جستجوی سرمایه سرمایه گذار با چالش های خاص خود روبرو هستند. برای کمک به جمع‌آوری داده‌ها، سال گذشته، Crunchbase اعلام کرد که رسماً ردیابی مقدار دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر اختصاص داده شده به بنیان‌گذاران LGBTQ+ را آغاز می‌کند.

تفسیر بودجه را بخوانید

کارشناسان، سرمایه گذاران و بنیانگذاران به طور یکسان افکار زیادی در مورد سطوح بودجه برای گروه های به حاشیه رانده شده اند. ما برخی از مبرم ترین افکار را در مورد بحث برانگیزترین موضوعات در مورد دسترسی ناعادلانه فعلی به بودجه جمع آوری کرده ایم.

نمای فراتر از ایالات متحده را بخوانید

اما زنان و رنگین پوستان فقط با چالش هایی در ایالات متحده روبرو نیستند. بنیانگذاران به حاشیه رانده شده در سراسر اروپا داستان های خود را در مورد چگونگی جمع آوری پول به اشتراک گذاشته اند. بسیاری از آنها همچنین در مورد رویاهای خود برای ورود به بازار ایالات متحده صحبت کردند، با وجود کمبودهایی که بسیاری از اقلیت ها در اینجا با آن مواجه هستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است