متن خبر

در مقابل رکود صنعت بازی، Bitkraft Ventures 275 میلیون دلار برای حمایت از استودیوها و پلتفرم ها جمع آوری کرد.

در مقابل رکود صنعت بازی، Bitkraft Ventures 275 میلیون دلار برای حمایت از استودیوها و پلتفرم ها جمع آوری کرد.

شناسهٔ خبر: 462267 -




Bitkraft Ventures - یک سرمایه‌گذار بازی‌های مستقر در دنور، کلرادو، اما با بنیان‌گذاران اروپایی - سومین سرمایه خود را با درآمد 275 میلیون دلاری جذب کرده است. این صندوق سرمایه گذاری های اولیه و سری A را در استودیوهای بازی و پلتفرم هایی برای حمایت از تولید بازی انجام خواهد داد. طبق گزارش اخیر Pitchbook، این حرکت در زمانی انجام می‌شود که سرمایه‌گذاری در بازی‌ها سال به سال 72 درصد کاهش یافته است.

Bitkraft که توسط Jens Hilgers کهنه کار صنعت بازی تأسیس شد، بیش از 130 شرکت در مجموعه خود دارد و بیش از 1 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد.

VC یک سرمایه گذار در استودیوی فراست جاینت است که هیلگرز در مورد آن بسیار هیجان زده به نظر می رسید.

«Frost Giant تصمیم گرفته است تا جانشینی در فضای استراتژی بلادرنگ بسازد. این تیم قبلاً در ساخت StarCraft شرکت کرده بود و اکنون در حال راه اندازی یک بازی به نام Stormgate هستند. بسیار مورد انتظار است و بازبینی های اولیه خوبی داشته است. این نمونه خوبی از نوع شرکت بازی‌سازی است که ما در آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»

سرمایه گذاری های دیگر عبارتند از Anzu، یک پلت فرم تبلیغات درون بازی. Carry1st، یک پلت فرم بازی موبایلی متمرکز بر آفریقا. InWorld، یک پلت فرم اجتماعی؛ مبارزه کاراته، لیگ هنرهای رزمی؛ و Immutable، خالق بازی مبتنی بر کریپتو Gods Unchained.

او بيان کرد که پایگاه LP این شرکت ترکیبی از دفاتر خانوادگی و بودجه نهادی است و یک بازیکن بزرگ جهانی پوشاک ورزشی را به عنوان LP تایید کرد، اما آزادی این نام را نداشت.

راهبردی که ما با صندوق دوم دنبال کردیم، حدود 30 تا 35 شرکت، میانگین اندازه بلیط حدود 4 میلیون دلار، 50 درصد سرمایه اولیه و 50 درصد پیگیری است. این استراتژی تاکنون موفق به نظر می رسد. ما در آخرین رده‌بندی کمبریج آسوشیتز رتبه دهک‌های برتر را داریم و از این عملکرد راضی هستیم.»

شاید بهترین راه برای تعیین موقعیت Bitkraft مقایسه آن با Play Ventures در سنگاپور باشد که 222.9 میلیون دلار از چهار صندوق جمع آوری کرده است، اما در چندین نوع پلتفرم بازی نیز سرمایه گذاری کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است