متن خبر

در محاکمه Sam Bankman-Fried با ۱۲ هیئت منصفه آشنا شوید

در محاکمه Sam Bankman-Fried با ۱۲ هیئت منصفه آشنا شوید

شناسهٔ خبر: 440945 -




روز دوم محاکمه Sam Bankman-Fried با انتخاب هیئت منصفه، اظهارات آغازین و شهادت دو شاهد اول، با نگاهی به آنچه ممکن است در فروشگاه باشد، پر شد.

وکلای او حدود ساعت ۹:۲۰ صبح، ۱۰ دقیقه قبل از ساعت به سالن دادگاه آمدند. کمی بعد بانکمن-فرید دنبال شد. اگرچه او زمانی به خاطر موهای ژولیده، وحشی و مجعد و لباس‌های غیررسمی شورت و تی‌شرت‌های باری شهرت داشت، اما بنکمن-فرید کت و شلوار خاکستری و کراوات بنفش با مدل موی تنگ‌تر و جدید به تن داشت و بخشی از ساقه‌های پهلویش را تراشیده بود.

در تمام طول صبح، بنکمن-فرید عمدتاً به لپ‌تاپ‌اش، جلوی اتاق رو به قاضی فدرال، لوئیس کاپلان، یا وکیل اصلی‌اش، مارک کوهن، نگاه می‌کرد که در خلوت سر تکان می‌داد و زمزمه می‌ کرد. پای راستش را بی وقفه زیر میز تکان می داد، که به عادت شناخته شده اش که تلنگر بود، صدق می کرد.

وقتی اعضای هیئت منصفه بالقوه وارد شدند، بنکمن-فرید سرش را چرخاند تا نگاه کند، بلکه خودش را به جلو نگاه می‌کرد و فقط از گوشه چشمش نگاه کرد تا کسانی را که در غرفه هیئت منصفه بودند ببیند.

اما حوالی ساعت ۱۲:۰۵ بعد از ظهر، پس از تکمیل انتخاب هیئت منصفه و ادای سوگند ۱۲ هیئت منصفه و شش نفر جایگزین، بانکمن-فرید به آنها نگاه کرد. ظرف شش هفته آینده، آنها تصمیم خواهند گرفت که آیا بانکمن-فرید در هفت اتهام مربوط به کلاهبرداری و پولشویی مجرم است یا خیر.

تقریباً بلافاصله پس از انتخاب اعضای هیئت منصفه، بنکمن-فرید شروع به نگاه کردن به آنها کرد، به سمت آنها خیره شد، سپس به تپه کاغذهای چاپ شده خود در کنار خود و صفحه نمایش لپ تاپ تحت کنترل دادگاه روبروی خود نگاه کرد.

حتی در یک لحظه انگشتانش را در دهانش گذاشت و شروع به گاز دادن آنها کرد. او همچنین پوزخندی به سمت یکی از اعضای هیئت منصفه زد. معلوم نبود او را تصدیق کردند یا نه.

۱۲ هیئت منصفه گروهی تا حدودی متشکل از زنان - و سه مرد - بودند که از ۳۳ تا ۶۹ سال سن داشتند. برای ملاحظه، نام آنها را حذف کردیم، اما در اینجا جزئیاتی در مورد اینکه آنها به ترتیب معرفی، هنگام نشستن در دادگاه به ما رسید.

افراد دارای ستاره اعلام کردند که قبلا به عنوان هیئت منصفه خدمت کرده اند.

    دستیار پزشک زن ۳۹ ساله، هفته ۱۰ بارداری با سابقه پزشکی، شوهرش توسعه وب را انجام می دهد.

    پرستار زن ۳۳ ساله که به تنهایی در وستچستر نیویورک زندگی می کند.

    خانم مددکار اجتماعی ۴۰ ساله که در حال حاضر بیکار است.

    زن ۵۳ ساله فارغ التحصیل دانشگاه دوک، طلاق گرفته، مادر دو فرزند در خانه می ماند و قبلا در سازمان های غیرانتفاعی مدیریت جمع آوری کمک های مالی کار می کرد.

    مرد ۵۹ ساله، متاهل و دارای سه فرزند، یکی از فرزندانش در بانک کار می کند.*

    زن ۵۰ ساله راهبر قطار مترو شمال و مادر پنج فرزند با سه نفر در خانه و دو نفر در کالج.

    خانم ۴۷ ساله کتابدار دبیرستان، مجرد و با گربه ها، خواهر و مادر بیمار خود زندگی می کند.

    زن ۶۵ ساله، افسر اصلاحات بازنشسته و مادر سه فرزند.

    مرد ۶۱ ساله کارمند خدمات پستی ایالات متحده، بدون همسر، بدون فرزند.*

    زنی ۴۳ ساله از اوکراین که در بلومبرگ IT کار می کند و ۱۵ سال است که در آمریکا بوده و با دو فرزند طلاق گرفته است.

    معلم زن ۵۵ ساله آموزش ویژه، که قبلا اهل برمودا بود و در آنجا بانکداری می کرد، در دانشگاه واترلو در مقطع کارشناسی تحصیل کرد و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه نیویورک و دانشگاه ستون هال گرفت.

    مرد ۶۹ ساله، بانکدار سرمایه گذاری بازنشسته از هنگ کنگ، در دانشگاه رایس و دانشگاه استنفورد تحصیل کرد، همسر و فرزندی ندارد، و به لنفوم غیر هوچکین مبتلا شد.

با گذشت روز دوم، بسیاری از اعضای هیئت منصفه نگاه لیزری خود را به سخنرانی طرفین معطوف کردند. در برخی مواقع، برخی از اعضای هیئت منصفه با شروع بحث آغازین و دو شاهد اول اظهار سردرگمی یا بی‌علاقگی کردند.

از آنجایی که اکثر اعضای هیئت منصفه پیشینه ای در زمینه امور مالی – یا رمز ارز ندارند – ممکن است موضوع بسیار گیج کننده ای باشد که به این موضوع بپردازید. به‌عنوان یک گزارشگر رمزنگاری، برخی چیزها را بسیار فنی و گیج‌کننده می‌دانم، پس در این زمینه به آنها لطف می‌کنم.

زمان نشان خواهد داد که آیا آنها این مفاهیم را درک می کنند - و یک قلم و کاغذ را برای یادداشت برداری درک می کنند. با توجه به ارزشش، اکثریت آنها در روز دوم چیزی یادداشت نکردند، اما روز سوم و غیره می تواند آهنگ متفاوتی را به ارمغان بیاورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است