متن خبر

در تریلر فصل 4 Slow Horses، گری اولدمن یک بمب شگفت‌انگیز را برای نمایش موفق Apple TV Plus افشا می‌کند.

در تریلر فصل 4 Slow Horses، گری اولدمن یک بمب شگفت‌انگیز را برای نمایش موفق Apple TV Plus افشا می‌کند.

شناسهٔ خبر: 695051 -




گری اولدمن در نقش جکسون لم در فصل چهارم Slow Horses
(اعتبار تصویر: Apple TV+)

اینکه بگوییم Slow Horses یک نمایش عالی است، کمتر از آن را بفروشیم: من به تازگی هر سه فصل را با بزرگ‌ترم تماشا کردم و یک بار دیگر از ترکیب بی‌نقص درام، کمدی و آهنگی که آن را به یکی از بهترین Apple TV Plus تبدیل می‌کند شگفت‌زده شدم. نشان می دهد . اگر تا به حال گری اولدمن و گروه جاسوسی غیر استانداردش را ندیده‌اید، درگیر یک برنامه تلویزیونی جدی هستید – و فصل چهارم، که پخش آن از 4 سپتامبر آغاز می‌شود، به نظر می‌رسد که می‌تواند بهترین فصل باشد. .

اگر از قبل طرفدار هیجان‌انگیزترین، سرگرم‌کننده‌ترین و اغلب خنده‌دارترین برنامه‌های تلویزیونی هستید، تریلر فصل چهارم هر چیزی را که می‌توانید بخواهید ارائه می‌کند: افتضاح بودن جکسون لمب (گری اولدمن)، بی‌فایده بودن ریور کارترایت (جک لودن)، دایانا. تاورنر (کریستین اسکات توماس) ماکیاولیستی است و چیزهای زیادی در حال انفجار هستند. اما دل‌انگیزترین لحظه تنها شش کلمه است که لمب گفته است: "یکی از تیم من به تازگی مرد."

Slow Horses — تریلر رسمی فصل 4 | Apple TV+ - YouTube Slow Horses — تریلر رسمی فصل 4 | Apple TV+ - YouTube
تماشا کنید

چرا فصل 4 اسب های آهسته تلویزیونی است که باید ببینید

Slow Horses بر اساس درام های جاسوسی Mick Herron برنده جایزه است و فصل 4 از کتاب Spook Street اقتباس شده است. مانند فصل‌های قبل، بر جکسون لمب، یک رئیس جاسوسی خنده‌دار، و اسب‌های صاحب نام تمرکز دارد: ماموران MI5 که رفتار یا شخصیت‌شان به این معناست که آنها را به چراگاه برده‌اند.

هشدار اسپویلر بسیار ملایم: چیزی که نمایش را برای من بسیار خاص می‌کند این است که شخصیت‌ها همه به زیبایی طراحی شده‌اند و به دلیل نقص‌هایشان دوست‌داشتنی‌تر می‌شوند – پس وقتی، همانطور که قبلاً دو بار اتفاق افتاده است، برخی از شخصیت‌ها به پایان کار نمی‌رسند. فصلی که از نظر احساسی ویرانگر است. هر فصل تا به حال یک ترن هوایی بوده است، به طرز ماهرانه ای از کمدی کمدی به درام بالا رفته و تصویری واضح از دنیایی ترسیم می کند که هیچ چیز سیاه و سفید نیست. و یک آهنگ تم عالی نیز دارد.

فقط حرف من را قبول نکنید: Slow Horses برنده دو جایزه تلویزیونی بفتا و بهترین سریال درام انگلیسی زبان در جوایز بین المللی درام C21 2022 شد. هر سه فصل تاکنون در Apple TV Plus پخش می‌شوند و تماشای آن‌ها ضروری است. حتی صحبت از فصل پنجم و، ما فکر می‌کنیم، آخرین فصل است که در سال 2025 پخش خواهد شد. اما اگر قبلاً همه آنها را دیده‌اید، در اینجا شش فیلم هیجان‌انگیز جذاب برای تماشای فصل 4 وجود دارد.

Slow Horses فصل 4 از 4 سپتامبر 2024 در Apple TV Plus پخش خواهد شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوئیتی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است