متن خبر

درآمد فین‌تک CRED هند با ۳.۵ برابر افزایش به ۱۶۸ میلیون دلار رسید

درآمد فین‌تک CRED هند با ۳.۵ برابر افزایش به ۱۶۸ میلیون دلار رسید

شناسهٔ خبر: 441054 -




CRED درآمد عملیاتی خود را در سال مالی منتهی به مارس با ۲۵۵ درصد افزایش به ۱۶۸.۱ میلیون دلار رساند، زیرا این استارت‌آپ فین‌تک که سطح فوق‌العاده بالایی از توجه را به خود جلب می‌کند، افزایش پذیرش وام‌دهی و پیشنهادات تجاری خود را در میان افراد مرفه هند پیدا کرد.

این استارتاپ که مقر آن در بنگلور است در سال مالی منتهی به مارس سال گذشته حدود ۵۰ میلیون دلار و در سال قبل ۱۱.۴ میلیون دلار درآمد داشت. CRED ضررهای خود را بدون احتساب هزینه ESOP با حدود ۱۰ درصد کاهش به ۱۲۵.۷ میلیون دلار در سال مالی منتهی به مارس کاهش داد.

CRED که توسط GIC، Tiger Global، Insight Partners و Peak XV پشتیبانی می‌شود، بیان کرد که استخدام و حفظ استعدادهای برتر یک اولویت برای استارت‌آپ است، چیزی که به افزایش هزینه‌های مزایای کارکنان کمک کرده است. هزینه ESOP آن در سال مالی منتهی به مارس به حدود ۳۶ میلیون دلار افزایش یافت.

این پیشرفت‌ها در امور مالی زمانی اتفاق می‌افتد که CRED تجارت الکترونیک، مدیریت ثروت و پیشنهادات وام‌دهی خود را به مشتریان گسترش می‌دهد. هفته گذشته گاراژ را راه اندازی کرد که به اعضای CRED امکان دسترسی به دربان، پارکینگ، بیمه، مدیریت اسناد و سایر خدمات را می دهد.

این استارتاپ بیان کرد ارزش کل پرداخت در پلتفرم خود با افزایش ۷۷ درصدی به ۵۲ میلیارد دلار رسیده است. در پایان ماه مارس سال جاری حدود ۲۵۰ میلیون دلار پول نقد و موجودی بانکی داشت.

CRED، که کاربران تراکنش ماهانه آن در سال مالی بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است، به اعضای خود اجازه می دهد تا کارت اعتباری، قبوض آب و برق خود را بپردازند و همچنین تراکنش هایی را به تاجران و دوستان خود انجام دهند. این استارت‌آپ بیان کرد که یک سوم تمام پرداخت‌های کارت اعتباری در هند را بر حسب حجم پردازش می‌کند. یک کاربر متوسط ​​CRED، که چهارمین کاربر بزرگ در UPI است، در یک ماه بیش از ۲۰ جلسه در برنامه شرکت می کند.

این استارت آپ بیان کرد که به طور فزاینده ای هزینه های بازاریابی و ارتقای کسب و کار خود را کاهش می دهد - کاهش ۲۷ درصدی نسبت به ۱۱۷ میلیون دلار در سال مالی منتهی به مارس سال گذشته - و همچنین هزینه های جذب مشتری خود را کاهش داده است.

کونال شاه، بنیانگذار CRED، در بیانیه ای آماده گفت: «تمرکز ما بر پاداش دادن به رفتار خوب، شتاب رشد را در سال مالی ۲۲-۲۳ تقویت کرد، با محصولات و ویژگی های جدید که به تعامل بیشتر با اعضا کمک می کند.

"پنج سال پس از راه اندازی، ما معتقدیم که CRED - و رفتار مالی محتاطانه - به یک عادت برای ۱٪ برتر تبدیل شده است و منجر به عملکرد مالی قوی شده است. ما این حرکت را ادامه خواهیم داد تا به سودآوری کلی و مقیاس درآمد معنادار نزدیک شویم.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است