متن خبر

داک GPU خارجی RTX 4090 با آب خنک ۲۰۰۰ دلاری بالاخره آزمایش شد – یک کارت گرافیک ۸۵۰ واتی دسکتاپ که می تواند تقریباً روی هر لپ تاپ با پورت Thunderbolt 3 اجرا شود چیزی است که خلاقان باید آرزوی آن را داشته باشند.

داک GPU خارجی RTX 4090 با آب خنک ۲۰۰۰ دلاری بالاخره آزمایش شد – یک کارت گرافیک ۸۵۰ واتی دسکتاپ که می تواند تقریباً روی هر لپ تاپ با پورت Thunderbolt 3 اجرا شود چیزی است که خلاقان باید آرزوی آن را داشته باشند.

شناسهٔ خبر: 440953 -




جدیدترین داک GPU مجهز به Nvidia با پلاگین Gigabyte برای متخصصان خلاقی که بارهای گرافیکی با شدت بالا مانند ویرایش ویدیو یا کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را اجرا می‌کنند، ضروری است، اما این کار شما را به خوبی به ارمغان می‌آورد.

Gigabyte Aorus GV-N4090IXEB-24GD، به عنوان نام کامل آن، یک داک GPU با پردازنده گرافیکی داخلی Nvidia GeForce RTX 4090 است – یکی از بهترین کارت‌های گرافیک موجود امروز . همچنین با ۲۴ گیگابایت رم GDDR6X پشتیبانی می شود.

چیزی که در مورد این دستگاه تعجب آور است این است که با وجود وزن تقریباً ۱.۵ کیلوگرمی و نیاز به منبع تغذیه داخلی ۸۵۰ واتی با ابعاد ۱۸۹ x 302 x 172 میلی متر، چقدر جمع و جور است - که آن را به یک همراه کامل میز تبدیل می کند.

جعبه گشایی Gigabyte Aorus GV-N4090IXEB-24GD

فراتر از بازار بازی، گیگابایت این دستگاه ۲۰۰۰ دلاری را مستقیماً برای خلاقانی که در زمینه ویرایش ویدیو، انیمیشن سه بعدی، عکاسی، طراحی گرافیک و تجسم معماری و همچنین پخش فعالیت دارند، عرضه می کند.

جعبه GPU شامل تعداد زیادی از تجهیزات جانبی از جمله پشتیبانی Thunderbolt 3 است، به این معنی که مطمئناً با بسیاری از بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری سازگار است و می‌تواند به دستگاه شما یک تقویت گرافیکی جدی بدهد.

علاوه بر پورت Thunderbolt USB-C، جعبه گرافیکی دارای یک پورت USB-C 3.2 Gen 1 و دو پورت USB-A 3.2 Gen 1، در کنار سه DisplayPort و یک پورت HDMI 2.1a است. این به معنای خروجی حداکثر چهار نمایشگر به طور همزمان با حداکثر وضوح ۸K است

همچنین با بهره‌گیری از سیستم خنک‌کننده داخلی به نام WATERFORCE خنک می‌ماند که سازنده آن را یک سیستم خنک‌کننده همه‌جانبه توصیف می‌کند که از تمام اجزای کلیدی مراقبت می‌کند. نه تنها GPU را خنک می کند، بلکه VRAM و MOSFET را پوشش می دهد. این برای اطمینان از اورکلاک پایدار و طول عمر طولانی است.

در همین حال، آزمایش PC Watch نشان می‌دهد که در بارهای کاری گرافیکی نسبت به پردازنده‌های گرافیکی مشابه سریع‌تر است، اما واضح است که کاربران برای استفاده کامل باید از اتصال PCIe x 16 استفاده کنند. این سایت یک جعبه گرافیکی مجهز به پردازنده‌های گرافیکی RTX 4070 Ti و RTX 3090 را آزمایش کرد. مشخص شد که به سختی تفاوتی بین این دو وجود دارد، اگرچه RTX 4090 هر دو را در مقیاس‌های مختلف شکست می‌دهد. گفته می‌شود، با قیمت ۲۰۰۰ دلار، ممکن است کمی گران‌تر از آن چیزی باشد که بسیاری مایل به پرداخت هستند.

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است