متن خبر

دارندگان Samsung Galaxy S24 Ultra می توانند انتظار ارتقای دوربین دیگری با One UI 7 را داشته باشند

دارندگان Samsung Galaxy S24 Ultra می توانند انتظار ارتقای دوربین دیگری با One UI 7 را داشته باشند

شناسهٔ خبر: 656552 -




Samsung Galaxy S24 Ultra <a href= از پشت با قلم S عمدتاً برداشته شده است" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4BkApRn9ShNCXWXEvPzJgK.jpg">
Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

شاید چند روز دیگر به معرفی One UI 7 بتا نرسیده باشد و این نرم‌افزار به‌روزرسانی‌های مهمی را برای گوشی‌های قدیمی‌تر و همچنین گوشی‌های جدیدتری مانند Samsung Galaxy Z Fold 6 و Samsung Galaxy Z Flip 6 ارائه می‌کند.

طبق گفته‌های سرشناس Ice Universe (از طریق Android Authority )، به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی، تنظیمات دوربین پشتی سامسونگ گلکسی 24 اولترا را به‌طور قابل‌توجهی بهینه‌سازی کرده است و «شفافیت بالاتر» را برای عکس‌ها و ویدیوها به همراه دارد.

همانطور که اخیراً فاش شده است ، One UI 7 با خود یک بازنگری بصری کاملاً بصری به همراه خواهد داشت که تا حدی ظاهراً الهام گرفته از iOS 18 است. از جمله به‌روزرسانی‌های دیگر، به گوشه‌های گردتر، انیمیشن‌های نرم‌تر و تغییرات در پانل اعلان‌ها توجه کنید.

ما قبلاً انتظار بهبود عملکرد دوربین با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را داشتیم که در ماه آگوست ارائه می‌شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این پایان بهینه‌سازی دوربین در Samsung Galaxy S24 Ultra نخواهد بود.

تاریخچه به روز رسانی

One UI 7 حالت های 1x و 5x50 مگاپیکسل گلکسی اس 24 اولترا را به طور قابل توجهی بهینه کرده است و اساساً به تجربه بصری 12 مگاپیکسلی، اما با وضوح بالاتر، دست یافته است. این مورد در بهینه سازی دوربین One UI 6.1.1 اوت گنجانده نشده است، به این معنی که سامسونگ همچنان در حال بهینه سازی است… 26 جولای 2024

S24 Ultra، همراه با Samsung Galaxy S24 و Samsung Galaxy S24 Plus ، تنها در ماه ژانویه عرضه شدند، اما قبلاً شاهد اصلاحات و ارتقاءهای زیادی توسط سامسونگ بوده ایم که عمدتاً بر روی به روز رسانی دوربین متمرکز شده اند .

مشکلات مربوط به تراز سفیدی نادرست و رنگ‌آمیزی قرمز غیرعادی قبلاً در به‌روزرسانی‌های قبلی گلکسی اس 24 اولترا مورد تحلیل قرار گرفته است و این پس از بهبود در سرعت شاتر، وضوح ویدیو و نوردهی بود.

از یک طرف، اگر همه چیز در اولین بار به بهترین شکل ممکن کار کند، بهتر است، اما همچنین خوب است که می‌بینیم سامسونگ تلاش می‌کند تا هر چیزی را که پایین‌تر از حد مجاز است، اصلاح کند – حتی اگر چندین بار برای درست کردن آن تلاش کند.

اینکه دقیقاً چه زمانی قرار است بروزرسانی One UI 7 ظاهر شود، مشخص نیست، اما ابتدا باید منتظر باشیم تا One UI 6.1.1 ظاهر شود. به گفته کسانی که می‌دانند ، One UI 7 هنوز در وضعیت کاملاً باگ است، پس ممکن است مدتی طول بکشد تا در دسترس همه باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است