متن خبر

دارندگان Pixel 9 Pro XL مشکلات مربوط به شارژ بی‌سیم و شیب ویدیو را گزارش می‌کنند

دارندگان Pixel 9 Pro XL مشکلات مربوط به شارژ بی‌سیم و شیب ویدیو را گزارش می‌کنند

شناسهٔ خبر: 715440 -




بررسی Google Pixel 9 Pro XL <a href= به صورت زاویه‌دار" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PYgcU7dcpN8zUNdYqjQsML.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
Pixel 9 Pro XL (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

راه اندازی گوشی های هوشمند همیشه بدون مشکل پیش نمی رود، و در حالی که در بررسی Google Pixel 9 Pro XL ما 4.5 ستاره از 5 را به این گوشی دادیم، به نظر می رسد که برخی از کاربران کمتر تحت تأثیر گوشی پیکسل جدید خود قرار گرفته اند.

ابتدا، مشکلات مربوط به شارژ بی سیم در انجمن های راهنمای تلفن Pixel (از طریق 9to5Google ) گزارش می شود. این مسائل اشکال مختلفی دارند، از توقف شارژ پس از چند دقیقه تا گرمای بیش از حد تولید شده در حین شارژ.

همچنین بحث‌هایی در Reddit (از طریق Tech Issues Today ) در مورد اشکالات شارژ بی‌سیم وجود دارد، با یک نظر بعدی که نشان می‌دهد این یک "اشکال شناخته شده" است که گوگل در حال تحلیل آن است - اگرچه ما هیچ کلمه رسمی در این مورد ندیده‌ایم. هنوز از گوگل

شارژ بی‌سیم به دلایل مختلف می‌تواند کمتر از شارژ سیمی قابل اعتماد باشد، اما به نظر می‌رسد این مشکلات فراتر از آن هستند – و اگرچه روی هر دارنده Pixel 9 Pro XL تأثیری نمی‌گذارد، به نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی دستگاه و/یا شارژر وجود دارد. آنطور که باید کار نمی کنند

بعدی... شیب ویدیو

Google Pixel 9 Pro XL

ما متوجه این مشکلات در تلفن های خود نشده ایم (اعتبار تصویر: فیلیپ برن / آینده)

دومین مشکلی که به صورت آنلاین گزارش می‌شود کمی مبهم‌تر است و شامل یک افکت شیب ویدیویی ناخواسته است، همانطور که در Reddit (از طریق Android Authority ) مستند شده است: به نظر می‌رسد وقتی برخی از کاربران در حین ضبط ویدیو زوم می‌کنند، تصویر دوربین در سطح باقی نمی‌ماند.

همانند اشکالات شارژ بی سیم، تخمین اینکه این مشکل تا چه حد گسترده است دشوار است، اما چندین دارنده دیگر Pixel 9 Pro XL به این موضوع پیوسته اند و می گویند که متوجه همین مشکل در دوربین شده اند.

برای هر دوی این مشکلات، روزهای اولیه است، پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گوگل قصد دارد کاری در راه تعمیر واحدهای جایگزین محصول یا رفع نرم افزار انجام دهد - یا اینکه Pixel 9 Pro XL مسئول این مشکلات نیست. پس از همه.

در حال حاضر، ما از تحلیل درخشان خود در مورد Pixel 9 Pro XL خواهیم ایستاد، اما شما را در جریان قرار خواهیم داد. در سال گذشته همچنین شاهد مشکلات نمایشگر در پیکسل 8، رنگ‌های پاک شده در گلکسی اس 24 و مشکلات داغ شدن بیش از حد در آیفون 15 پرو بودیم، پس مطمئناً اشکالات پس از عرضه بی‌سابقه نیستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است