متن خبر

دارندگان گلکسی اس 24 سامسونگ مشکلات جدید نمایشگر را «صراحتاً غیرقابل قبول» گزارش کرده اند

دارندگان گلکسی اس 24 سامسونگ مشکلات جدید نمایشگر را «صراحتاً غیرقابل قبول» گزارش کرده اند

شناسهٔ خبر: 450299 -




Samsung Galaxy S24 در پس زمینه زرد
(اعتبار تصویر: آینده / سامسونگ)

ما از زمان عرضه گلکسی S24 سامسونگ در Galaxy Unpacked 2024 ستایش می‌کنیم، اما جدیدترین تلفن‌های سامسونگ کاملاً عاری از مشکل نبوده‌اند.

مدت کوتاهی پس از عرضه گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا در ماه گذشته، چندین کاربر از حالت نمایش واضح گوشی ها به دلیل فعال کردن پنل رنگی پاک شده انتقاد کردند . سامسونگ در پاسخ به این گزارش‌ها مدعی شد که حالت نمایش واضح گلکسی اس 24 مطابق با هدف کار می‌کند ، اگرچه این شرکت تأیید کرده است که به‌روزرسانی تنظیمات در راه است .

با این حال، اکنون به نظر می رسد که شکایات بیشتری در ارتباط با نمایشگر در راه سامسونگ است. چندین کاربر Reddit (از طریق Android Police ) گزارش داده‌اند که هنگام مشاهده رنگ‌های تیره و خاکستری در صفحه نمایش گلکسی S24 خود، بافتی دانه‌دار مشاهده کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر گزارش داده‌اند که هنگام مشاهده صفحه نمایش خود با روشنایی کم، نوارهای افقی «صراحتاً غیرقابل قبول» را مشاهده کرده‌اند. بله

با توجه به مشکل بافت، ظاهراً مربوط به سخت افزار گوشی های جدید است و چندین کاربر آسیب دیده گزارش داده اند که می توانند یک جایگزین رایگان از سامسونگ دریافت کنند.

مشکلات نمایش از r/GalaxyS24Ultra واقعی هستند

به نظر نمی رسد که مشکل نوارهای افقی آنقدر گسترده باشد، اگرچه کاربرانی که تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند نیز گزارش داده اند که هنگام مشاهده تصاویر گرادیان، نوارهای بیش از حد را مشاهده کرده اند. هنوز مشخص نیست که آیا این مشکلات مربوط به نقص سخت افزار یا نرم افزار گلکسی اس 24 است یا خیر، اما یکی از پست های ردیت، مورد دوم را نشان می دهد.

Android Police گزارش می دهد که کارکنان آن Manuel Vonau با مشکل مشابهی در صفحه نمایش Honor Magic 4 Pro مواجه شده اند. در پس‌زمینه‌های خاکستری تیره، او متوجه رنگ‌های ناهموار با نوارهای عمودی در امتداد صفحه‌نمایش شد، که نشان می‌دهد این مشکل می‌تواند ذاتی پنل‌های OLED باشد و مختص صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ نیست.

گلکسی اس 24 اولترا از صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X استفاده می کند (اعتبار تصویر: آینده)

در هر صورت، هیچ یک از مشکلات بالا نباید شما را از انتخاب دستگاه گلکسی S24 منصرف کند. برای شروع، به نظر نمی رسد که این مشکلات گسترده باشند - ما در آزمایش خودمان از هر سه دستگاه گلکسی S24 با هیچ مشکلی مرتبط با نمایشگر مواجه نشدیم - و حتی اگر دستگاه شما تحت تأثیر قرار گرفته باشد ، سامسونگ به وضوح تمایل خود را به سرعت نشان داده است. نگرانی ها را برطرف کنید (از طریق به روز رسانی یا جایگزینی کامل).

علاوه بر این، مشکلات پس از عرضه، بخشی اجتناب ناپذیر از هر راه اندازی گوشی است. به عنوان مثال ، گوگل پیکسل 8 پرو ، قبل از ارائه به‌روزرسانی، با مشکل رنگ‌آمیزی عجیب صفحه مواجه بود و حتی آیفون 15 پرو اپل نیز در هفته اول عرضه‌اش دچار مشکل داغ شدن بیش از حد شد .

برای قضاوت کامل ما در مورد جدیدترین گوشی های سامسونگ، بررسی Samsung Galaxy S24 ، بررسی عملی Samsung Galaxy S24 Plus و Samsung Galaxy S24 Ultra را تحلیل کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است