متن خبر

دارایی خالص مدیرعامل انویدیا به بالاترین حد خود رسید – اما جنسن هوانگ هنوز تا حدودی از بیل گیتس، جف بزوس و ایلان ماسک عقب است.

دارایی خالص مدیرعامل انویدیا به بالاترین حد خود رسید – اما جنسن هوانگ هنوز تا حدودی از بیل گیتس، جف بزوس و ایلان ماسک عقب است.

شناسهٔ خبر: 476337 -




جنسن هوانگ، مدیر عامل انویدیا، دارای RTX 4090 است
Nvidia RTX 4090 (اعتبار تصویر: Nvidia)

در یک خبر فوق‌العاده برای مدافعان برند در همه جا، جنسن هوانگ، مدیر اجرایی (مدیر عامل) سازنده سخت‌افزار کامپیوتر انویدیا ، ثروت خالص خود را در طول پنج سال از 3 میلیارد دلار به 90 میلیارد دلار رسانده است و او را در رتبه‌های جهانی قرار می‌دهد. 20 نفر از ثروتمندترین افراد

همانطور که توسط CNBC گزارش شده است، مقدار پول زشتی که هیچ کس واقعاً نباید داشته باشد از مالکیت هوانگ در حدود 86.76 میلیون سهام Nvidia است.

منابع هنوز تایید نکرده اند که آیا برای هوانگ کافی است نسخه های بیشتری از کت چرمی خود را خریداری کند یا خیر.

افزایش ثروت مدیرعامل انویدیا

این شرکت در سال 1993 برای تولید کارت‌های گرافیک گیمینگ تأسیس شد، و در حالی که این کارت‌ها همچنان با نشانه‌گذاری‌های چشمگیر و روزافزون در دسترس هستند، تمرکز خود را به سایر صنایع محبوب مانند هوش مصنوعی منتقل کرده است، اخیراً اعلام کرد که کارخانه‌های هوش مصنوعی خود را گسترش داده است. همکاری با « بازگشت به دفتر یا کمکم کن» پیشران Dell در Dell Technologies World 2024 .

هوآنگ مهارت بی نظیر خود را در زمینه تجارت نشان داد - احتمالاً - با داشتن یک تحلیلگر به او بيان کرد که در سال 2022 زمانی که سهام پس از اوج گیری همه گیری کووید-19 و قبل از ورود OpenAI و ChatGPT به پایین ترین حد خود رسید، سهام خود را اضافه کند.

کارهایی که هوانگ با این مقدار پول می تواند انجام دهد شامل خرید مریخ، اعلام خود را امپراتور این سیاره و مجبور کردن ساکنان برده آن به ساخت سیلویی می کند که برای نابودی آن، موشک های جستجوگر زمان را به سمت زمین شلیک می کند.

پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه سهام انویدیا پس از گزارش درآمد سه ماهه اول سال 2024، سهام انویدیا به بالای 1000 دلار رسید، ثروت او نیز می تواند به زودی افزایش یابد و در رقابت برای با ارزش ترین شرکت جهان، آن را به اپل و مایکروسافت نزدیک تر کرد.

ارزش بازار انویدیا در حدود 2.5 تریلیون دلار است که تنها چند قدم عقب تر از اپل است و در موقعیت خوبی قرار دارد تا به زودی غول کوپرتینویی را پشت سر بگذارد.

بیشتر از TechRadar Pro

نویسنده کارکنان

لوک هیوز نقش Staff Writer در TechRadar Pro را بر عهده دارد و اخبار، ویژگی‌ها و محتوا را در موضوعات مختلف از محاسبات گرفته تا خدمات ابری، امنیت سایبری، حریم خصوصی داده‌ها و نرم‌افزار تجاری تولید می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است