متن خبر

خلاصه بررسی iPad mini 7: آیا باید تبلت مینی اپل را بخرید؟

خلاصه بررسی iPad mini 7: آیا باید تبلت مینی اپل را بخرید؟

شناسهٔ خبر: 799546 -




آیپد مینی 7 روی میز سفید نشسته است
(اعتبار تصویر: آینده)

این هفته پس از اعلام بی‌صدا اپل درباره تبلت مینی در 15 اکتبر، اینترنت مملو از بررسی‌های آی‌پد مینی 7 شد. طرفداران؟ با توجه به این تحلیل ها، پاسخ کمی پیچیده تر از آن چیزی است که شما انتظار دارید.

این به این دلیل است که مینی 7، اکثراً موافق هستند، چیزی شبیه به یک کیسه ترکیبی است. اکنون دارای یک تراشه A17 Pro (برای Apple Intelligence) است، از Pencil Pro پشتیبانی می کند، فضای ذخیره سازی پایه خود را به 128 گیگابایت افزایش می دهد و در رنگ های فانتزی جدید عرضه می شود. اما طراحی و صفحه نمایش آن نیز از جمله موارد قبلی است. و این برای برخی که انتظارات زیادی از تبلت داشتند ناامید کننده است.

پس ، آی‌پد مینی 7 در تست‌های مختلف بنچمارک و سناریوهای دنیای واقعی چگونه عمل کرد؟ و دقیقاً برای چه چیزی می توانید از آن استفاده کنید؟ ما بزرگ‌ترین بررسی‌های iPad mini 7 را تا کنون در یک مکان مفید جمع‌آوری و خلاصه کرده‌ایم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ارزش هزینه کردن 499 دلار / 499 پوند / 799 دلار استرالیا را دارد یا خیر – البته با بررسی iPad mini 7 خود TechRadar.


TechRadar: «تجربه یک تبلت کوچک ممتاز که هنوز مجذوب کننده است»

بررسی iPad mini A17 Pro (2024) ما عملکرد مینی تبلت جدید اپل را علیرغم گنجاندن تراشه قدیمی A17 Pro در آن تحسین کرد. در تست‌های GeekBench 6 ما، نمرات جهش عملکرد قابل توجهی را نسبت به iPad mini 6 نشان می‌دهند که از آپشن های هوش اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

از جنبه منفی، آیپد مینی 7 تا حد زیادی شبیه به نسل قبلی خود است. همانطور که اشاره کردیم، "اپل به خود زحمتی برای ارتقای طراحی، صفحه نمایش، دوربین ها یا بلندگوها نداد."

آزمایش‌های عمر باتری ما نشان داد که این دستگاه نیز کمی بیش از ده ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند که تقریباً برابر با یک تبلت 8.3 اینچی است. با این حال، در حالی که این یک ارتقاء هیجان انگیز نیست، ما از زمان خود با iPad به اندازه کافی لذت بردیم تا به آن چهار ستاره و نیم ستاره و یک «رتبه توصیه شده» بدهیم.

خوب

کاملا قابل حمل

ساخت عالی

صفحه نمایش دوست داشتنی

یک همراه عالی Pencil Pro

بد

نسبت به سایزش گرونه

طراحی پیری

دوربین FaceTime همچنان در سمت کوتاه صفحه نمایش است


The Verge: «مینی جدید اصلاً ارتقاء یافته نیست»

آیپد مینی 7 جدید

(اعتبار تصویر: آینده)

انتقادی ترین برداشت از مینی تبلت جدید اپل تاکنون از The Verge گرفته شده است. حتی او میگوید mini 7 «نشان دهنده یک پایین‌ترین قیمت برای محصول است» و همچنین او میگوید «اگر می‌خواهید آی‌پد مینی می‌خواهید، آن را بخرید».

این دو عبارت می‌توانند در یک تحلیل وجود داشته باشند، زیرا The Verge دیدگاه‌های بزرگی از آنچه که آی‌پد مینی می‌تواند باشد، دارد، که نسخه جدید از آن کوتاهی می‌کند. مینی 7 "احساس یک iPad طراحی شده توسط یک زنجیره تامین را دارد"، و برای کسانی که می خواهند یک صفحه نمایش کوچک همراه با یک تجربه عالی از Apple Pencil داشته باشند، بهترین است.

مانند آزمایش‌های ما، معیار The Verge افزایش عملکرد مفیدی را در دنیای واقعی از مینی 6 نشان داد و اشاره کرد که همه چیز «یک ضرب سریع‌تر از مدل قبلی» است. اما فیل موجود در اتاق، Apple Intelligence است.

ما هنوز نمی دانیم که چقدر خوب خواهد بود، و The Verge نتیجه می گیرد که اگر "به طور باورنکردنی در تغییر بازی نباشد، دلایل خوبی برای خرید iPad Mini جدید به جای قدیمی وجود دارد."

خوب

سریعتر از قبلی

اندازه ای دلپذیر برای تبلت

از Pencil Pro پشتیبانی می کند

بد

ژله اسکرول هنوز هم موجود است

به اندازه سایر آیپدها قدرتمند نیست

تاچ آیدی قدیمی و محل قرارگیری دوربین


CNET: «واقعاً گام‌های شگفت‌انگیزی در قلمرو جدید بر نمی‌دارم»

نقد آیپد مینی: زمان تبلت کوچک است! - یوتیوب نقد آیپد مینی: زمان تبلت کوچک است! - یوتیوب
تماشا کنید

برداشت CNET از آی‌پد مینی 7 این است که اگرچه از بسیاری جهات ضعیف است، اما اگر چند سال برای خرید آن صبر کرده باشید، به اندازه کافی خوب است.

یکی دو نکته جالب که به طور گسترده مطرح نشده است شامل نبود لوازم جانبی جدید متناسب با فرم تبلت است. CNET اشاره می‌کند که یک مداد کوچک یا یک کیبورد کوچک می‌توانست مکمل‌های خوبی برای mini 7 باشد، اما هیچکدام از آنها وارد نشده است.

آزاردهنده تر، این تحلیل همچنین اشاره می کند که Apple Pencil 2 با تبلت جدید کار نمی کند - شما به Pencil Pro یا مداد ارزانتر USB-C نیاز دارید. با این حال، جدا از این مشکلات، CNET به این نتیجه می‌رسد که اگر منتظر خرید آی‌پد مینی بوده‌اید، «زمان خوبی برای تهیه آن است». حتی اگر برای دارندگان iPad mini (2021)، "این ارتقاها ممکن است برای شما معنی دار نباشند."

خوب

اندازه جمع و جور

از Pencil Pro پشتیبانی می کند

قابلیت هوش اپل

مدل پایه دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است

بد

بدون تغییر بزرگ در طراحی

به مداد کوچکتری نیاز دارد

بدون کیبورد


Engadget: "ایمن، خسته کننده و هر چیزی که در یک تبلت کوچک می خواهم"

اپل آیپد مینی A17 پرو

(اعتبار تصویر: آینده / جیکوب کرول)

تحلیل آیپد مینی 7 شرکت Engadget چیزی شبیه به «نیمه پر لیوان» در تبلت است. در حالی که همان محدودیت‌های بررسی‌های دیگر - صفحه نمایش قدیمی، طراحی قدیمی، عدم وجود Face ID و تراشه‌های سری M را تایید می‌کند - هنوز فکر می‌کند اپل به اندازه کافی برای ارائه "تجربه کامل iPad در یک بسته فشرده" انجام داده است.

این تحلیل همچنین به طور عمیق به بحث می‌پردازد که واقعاً برای چه چیزی ممکن است از iPad mini استفاده کنید. در سطح وسیعی، Engadget او میگوید : «این یک دستگاه ثانویه لذت‌بخش است که بیشتر بعد از اتمام روز کاری، به جای مک‌بوک پرو یا آیفونم از آن استفاده می‌کردم».

به طور خاص، خواندن، پیام‌رسانی، بازی، و تماشای فیلم‌ها را به‌عنوان موارد اصلی مورد استفاده قرار می‌دهد – در کنار هنر دیجیتال و طراحی، اگر به آن تمایل دارید.

خوب

از Apple Pencil Pro پشتیبانی می کند

تراشه A17 Pro بسیار قدرتمند است

در نهایت از 128 گیگابایت حافظه شروع می شود

اپل ممکن است مشکلات صفحه نمایش ژله ای را برطرف کرده باشد

بد

نمایشگر به 60 هرتز محدود شده است

حاشیه ها کمی ضخیم به نظر می رسند

بدون فیس آیدی

بدون تراشه سری M


حکم: می تواند بهتر باشد، اما برای اکثر مردم به اندازه کافی خوب است

بررسی Apple iPad Mini A 17 Pro (2024).

(اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

آی‌پد مینی 7 با استقبال بسیار ملایمی از سوی منتقدان (تاکنون) مواجه شده است. اجماع عمومی این است که اگرچه با بهترین آیپد مینی که اپل می توانست بسازد فاصله زیادی دارد، اما بهترین تبلت کوچکی است که می توانید بخرید. و این بسته به نیاز شما می تواند برای شما کافی باشد.

همه تحلیل ها موافق هستند که زمان خوبی برای خرید یک iPad mini برای کسانی است که صبورانه منتظر این کار هستند. جایی که نتایج کمی متفاوت است، این است که آیا این ارتقاء ارزشمند برای دارندگان Mini 6 فعلی است یا خیر.

به نظر می رسد پاسخ تا حد زیادی به انتظارات شما از تبلت بستگی دارد. اگر منتظر آی‌پد مینی بوده‌اید که در دنیای واقعی برای بازی، برنامه‌ها و ویرایش عکس یا ویدیو تقویت می‌کند، نتایج بنچمارک نشان می‌دهد که آن را ارائه می‌دهد. اما اگر به تجربه ای در سطح حرفه ای امیدوار بودید، ممکن است همچنان آن را ناخواسته بدانید.

آی‌پد مینی 7 از هوش اپل نیز پشتیبانی می‌کند، و در حالی که مشخص نیست که تراشه A17 Pro تا چه حد در آینده قابل استفاده خواهد بود، اما اگر آماده باشید تا آپشن های هوش مصنوعی اپل شکوفا شود، این یک امتیاز دیگر است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سردبیر ارشد خبر

مارک سردبیر ارشد اخبار TechRadar است. مارک که به مدت 17 سال در روزنامه‌نگاری فناوری کار کرده است، اکنون در تلاش است تا رکورد جهانی تعداد کیف‌های دوربین احتکار شده توسط یک نفر را بشکند. او قبلاً ویرایشگر دوربین‌ها در TechRadar و Trusted Reviews، ویرایشگر بازیگری در Stuff.tv، و همچنین ویرایشگر ویژگی‌ها و ویرایشگر نظرات در مجله Stuff بود. او به عنوان یک فریلنسر، در عناوینی از جمله The Sunday Times، FourFourTwo و Arena مشارکت داشته است. و در زندگی قبلی، او همچنین برنده جایزه ورزشی نویس جوان سال روزنامه دیلی تلگراف شد. اما این قبل از آن بود که او متوجه لذت های عجیب بیدار شدن در ساعت 4 صبح برای عکاسی در میدان مایل لندن شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است