متن خبر

خط پیکسل 9 گوگل به طور پیش فرض گزینه های اندازه بیشتر، دوربین های بهتر و Gemini را ارائه می دهد

خط پیکسل 9 گوگل به طور پیش فرض گزینه های اندازه بیشتر، دوربین های بهتر و Gemini را ارائه می دهد

شناسهٔ خبر: 693212 -




مجموعه جدید پیکسل 9 در رویداد صبح روز سه شنبه Made by Google 2024 در مرکز صحنه قرار گرفت. همراه با گنجاندن Pixel 9 Fold Pro، این شرکت یک گزینه اندازه اضافی اضافه کرد. این سه دستگاه عبارتند از: پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پیکسل 9 پرو XL.

Pro اکنون دارای صفحه نمایشی با اندازه پیکسل پایه 6.3 اینچی است، البته با وضوح بالاتر (1280 x 2856 در مقابل 1080 x 2424). مدل جدید Pro XL اساساً به روز رسانی 8 Pro سال گذشته است که دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 1344 در 2992 پیکسل است.

گزینه دیگر چیز خوبی است و ترکیب پیکسل 9 مشابه آنچه اپل با آیفون ارائه می دهد است. جدا شدن دستگاه های Pro اکنون به مردم اجازه می دهد تا محصولی با مشخصات بالاتر را انتخاب کنند که خیلی بزرگ نیست. این نمایشگرها حدود 35 درصد روشن تر از نمونه های قبلی خود هستند و به 2700 نیت می رسند. آنها همچنین با Gorilla Glass Victus 2 پوشانده شده اند.

نکته مهم دیگری که در اینجا باید به آن اشاره کرد، طبیعتاً جمینی است. از طریق یک برنامه بتا، کاربران می‌توانند دکمه Power Pixel 8a را برای راه‌اندازی پلتفرم اختصاص دهند. اکنون با خط پیکسل 9، هوش مصنوعی مولد دستیار پیش‌فرض است و جایگزین دستیار گوگل می‌شود، که شرکت آن را «دستیار قدیمی» در زمینه اندروید نامیده است.

گوگل
اعتبار تصویر: گوگل

اگر افراد پیشنهاد جدید را ضعیف یا ضعیف بدانند، می‌توانند در دستگاه‌ها به Google Assistant برگردند. همانطور که هفته گذشته اشاره کردیم، دستیار قدیمی‌تر به نقش خود در زمینه دستگاه‌های Google Home و Nest ادامه خواهد داد.

طراحی صنعتی در اینجا نیز با گوشه‌های تیزتر و نوار دوربین عقب برجسته‌تر تغییر می‌کند. پیکسل 9 دارای یک جفت دوربین پشتی است، در حالی که هر دو 9 پرو دارای تنظیمات سه دوربین یکسان هستند. دستگاه پایه دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی عریض با زوم Super Res 8 برابر، همراه با یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی است. Pros یک تله فوتو 48 مگاپیکسلی با 5 برابر اپتیکال و تا 30 برابر Super Res Zoom اضافه می کند. Pros همچنین دارای دوربین سلفی 42 مگاپیکسلی است.

گوگل همچنان به مجموعه عالی ابزارهای ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی در اینجا اضافه می کند. Add Me به شخصی اجازه می دهد از یک گروه عکس بگیرد و با ادغام دو تصویر با هم، خود را در عکس ویرایش کند. Magic Editor همچنین دارای قاب مجدد خودکار تصویر، پیشنهادات برش و توانایی گسترش تصاویر است.

یکی از مواردی که گوگل از اپل فاصله می گیرد، تصمیم به گنجاندن تراشه جدید Tensor G4 در خط پیکسل 9 است. این با تراشه امنیتی Titan M2 همراه است. پیکسل 9 با 12 گیگابایت رم و 128 یا 258 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. Pros دارای 16 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت است. هر دو مدل 6.3 اینچی دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی هستند. XL 5060 میلی آمپر ساعت است. گوگل او میگوید هر سه دستگاه باید 24 ساعت شارژ یا تا 100 ساعت با روشن بودن حالت Extreme Battery Saver شارژ شوند.

دستگاه‌های Pro با یک سال برنامه Google One AI Premium ارائه می‌شوند که شامل دسترسی پیشرفته Gemini، Gemini در Gmail و Docs و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی Google Cloud است. همه گوشی‌های جدید با هفت سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی همراه با آپشن های جدید موجود در Pixel drops ارائه می‌شوند.

پیکسل 9 از 799 دلار، پیکسل پرو با قیمت 999 دلار و پیکسل 9 پرو ایکس ال با قیمت 1099 دلار شروع می شود. پیش‌سفارش‌ها از سه شنبه باز می‌شود. Pixel 9 و 9 Pro XL در 22 آگوست ارسال می شود. تاریخ ارسال Pro هنوز TBD است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است