متن خبر

خس – دستگاه های قهوه جدید KitchenAid می توانند تا 40 نوشیدنی سرد و گرم دم کنند و بی صدا هستند.

خس – دستگاه های قهوه جدید KitchenAid می توانند تا 40 نوشیدنی سرد و گرم دم کنند و بی صدا هستند.

شناسهٔ خبر: 727778 -




قهوه ساز KitchenAid KF8 روی پیشخوان آشپزخانه
(اعتبار تصویر: KitchenAid)

KitchenAid به تازگی طیف جدیدی از قهوه سازها را معرفی کرده است که می توانند 50 نوشیدنی سرد و گرم مختلف را بدون بیدار کردن شریک خواب شما دم کنند. برخی از قهوه سازها می توانند در حین آسیاب کردن و دم کردن به 70 دسی بل (دسی بل) برسند (همانند ماشین لباسشویی)، اما تمام مدل های موجود در مجموعه اسپرسو KitchenAid به دلیل سطح سر و صدای کم خود دارای گواهینامه Quiet Mark هستند.

به گفته Quiet Mark، اگرچه دستگاه‌های قهوه معمولاً به گوش‌های شما بین بخش‌های مختلف فرآیند دم‌آوری استراحت می‌دهند، آسیاب کردن دانه‌ها و کشیدن شات‌های اسپرسو همچنان می‌تواند یک امر ناراحت کننده باشد.

این سازمان او میگوید : «به همین دلیل است که جداسازی قطعات بلندتر، مانند تیغه‌های آسیاب، اهمیت ویژه‌ای دارد. علاوه بر این، صداهای مایع باید خارج از فرآیند ریختن قهوه به حداقل برسد، زیرا باعث ایجاد حس نشتی می شود که در آن کاربر ممکن است مجبور شود دستگاه را متوقف کند و ترک خوردگی را تحلیل کند.

قهوه ساز KitchenAid KF8 روی پیشخوان آشپزخانه

قهوه ساز KitchenAid KF8 حالت خاصی برای کف کردن شیرهای غیر لبنی مانند جو، بادام و سویا دارد (اعتبار تصویر: KitchenAid)

لبنیات نداره؟ مشکلی نیست

مجموعه جدید اسپرسو KitchenAid شامل سه مدل است. KF6 می تواند تا 15 نوشیدنی مختلف قهوه دم کند و دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 24 اینچی است تا بتوانید به راحتی نوشیدنی دلخواه خود را انتخاب کنید. KF7 دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی است و 20 گزینه مختلف قهوه را ارائه می دهد. در نهایت، KF8 (بالا) یک صفحه نمایش بزرگ 5 اینچی دارد و می تواند بیش از 40 نوشیدنی مختلف را با شش مورد دلخواه قابل تنظیم درست کند.

هر دستگاه لوبیا به فنجان دارای یک آسیاب مخروطی از جنس استنلس استیل و یک قیف قابل جابجایی 9.5 اونس / 270 گرم است. جالب اینجاست که اگر می خواهید چیزی غیر از دانه های معمولی خود دم کنید، می توانید از یک لوله مجزا برای دور زدن آسیاب استفاده کنید و به جای آن قهوه از قبل آسیاب شده دم کنید. این می تواند به ویژه مفید باشد اگر می خواهید گهگاهی یک فنجان بدون کافئین درست کنید یا دوستی دارید که کباب متفاوتی را به شما ترجیح می دهد.

هر سه دستگاه دارای سیستم کف کردن شیر و گرمایش خودکار برای نوشیدنی هایی مانند کاپوچینو و لاته هستند و KF8 دارای یک حالت اختصاصی برای شیرهای گیاهی مانند بادام، جو دوسر و سویا است که قهوه سازهای اتوماتیک معمولی با آن مشکل دارند.

قهوه سازهای جدید برای سفارش مستقیم از KitchenAid امروز (3 سپتامبر) در بریتانیا در دسترس خواهند بود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت این سه دستگاه هنوز اعلام نشده است، اما به محض کسب اطلاعات بیشتر، این مقاله را به روز خواهیم کرد. تاریخ عرضه بین المللی هنوز تایید نشده است.

اگر به ارتقای دستگاه قهوه‌ساز خود فکر می‌کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، گردآوری ما از بهترین قهوه‌سازها به شما کمک می‌کند تا انتخاب درستی داشته باشید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر خانه ها

Cat ویرایشگر Homes TechRadar متخصص در لوازم آشپزخانه و فناوری خانه هوشمند است. او 15 سال است که یک روزنامه‌نگار فناوری است و اینجاست تا به شما کمک کند دستگاه‌های مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید و کارهای بیشتری با آنها انجام دهید. وقتی کار نمی کند، او یک نانوای خانگی مشتاق است و یک ماکارون بسیار بدجنس درست می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است