متن خبر

خرید لوکو همه را خوشحال نمی‌کند، اما بیمه‌گر ادامه خواهد داد

خرید لوکو همه را خوشحال نمی‌کند، اما بیمه‌گر ادامه خواهد داد

شناسهٔ خبر: 445693 -




Allianz Direct، اولین شرکت تابعه آلمانی غول بیمه در زمینه دیجیتال ، کسب و کار بیمه خانه فرانسوی بیمار insurtech Luko را به قیمت 4.3 میلیون یورو (حدود 4.65 میلیون دلار) خریداری کرده است.

این هم مورد انتظار و هم غیرمنتظره بود: این دو شرکت امیدوار بودند که در ماه نوامبر چراغ سبز معامله را دریافت کنند. اما این اتفاق نیفتاد و شرکت مادر لوکو در عوض تحت سازماندهی مجدد قضایی قرار گرفت، رویه ای که به این معنی بود که باید فوراً خریداری را پیدا کند که پیشنهادش مطابق با الزامات دادگاه باشد.

برای مدتی، بسیاری از گزینه ها، از جمله گزینه های نه چندان عالی - تا این هفته روی میز بازگشتند.

یک پایان خوش؟ نه کاملا. به هر حال، لوکو جاه طلبی داشت که به تنهایی به یک تکشاخ بیمه فناوری اروپایی تبدیل شود و شاید اکنون بهای آن را می پردازد. اما دانستن اینکه شرکت بالاخره برای قطعات فروخته نمی‌شود، برای برخی راحت‌تر است - و واحد تجاری که همچنان ادامه خواهد داشت، مسلماً همان چیزی است که باید همیشه به آن چسبیده است.

قیمت گذاری یویو

لوکو بیشتر به دلیل ارائه بیمه دیجیتال خانه در فرانسه شناخته شده بود و حدود 230000 بیمه نامه فروخته شد. در طول مسیر، همه چیز پیچیده‌تر شد و با گسترش آن در بازارهای دیگر و خرید، همه چیز پیچیده‌تر شد و بدهی‌ها افزایش یافت: استارت‌آپ آلمانی Coya و همکار فرانسوی Unkle، هر دو در سال 2022.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است