متن خبر

خرید آیفون ۱۵؟ مراقب این ۳ موضوعی باشید که به طور گسترده گزارش شده است

خرید آیفون ۱۵؟ مراقب این ۳ موضوعی باشید که به طور گسترده گزارش شده است

شناسهٔ خبر: 437277 -




اولین گوشی‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو در دست کسانی قرار گرفته‌اند که در اوایل پیش‌سفارش‌های خود را دریافت کرده‌اند – و در حالی که این موضوع بیشتر دلیلی برای جشن گرفتن بوده است، برخی از کاربران اولیه سه مشکل اصلی را در مورد گوشی‌های جدید اپل گزارش کرده‌اند.

اولین مشکل، یک باگ راه اندازی، یکی از دو شکایتی است که اپل اکنون رسما به آن پاسخ داده است. این باگ باعث شد آیفون ۱۵ زمانی که سعی می‌کردید مستقیماً داده‌ها را از آیفون قدیمی‌تر به آیفون جدید منتقل کنید، مسدود شود - در واقع، این مشکلی بود که ما با آیفون ۱۵ پرو مکس نیز تجربه کردیم.

اپل برای رفع این مشکل چند به‌روزرسانی کوچک میان‌افزار (iOS 17.0.1 و اکنون iOS 17.0.2) ارائه کرده است، و به نظر می‌رسد این ترفند را انجام داده است. پس اگر به تازگی یک آیفون ۱۵ جدید دریافت کرده اید، با رفتن به تنظیمات > عمومی > به روز رسانی نرم افزار، مطمئن شوید که آیفون قدیمی شما به آخرین سیستم عامل به روز شده است. اپل همچنین اکنون یک صفحه پشتیبانی مفید برای رفع مشکل دارد.

دومین مشکلی که به طور گسترده گزارش شده مربوط به آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس است. برخی از دارندگان اولیه، از جمله اندرو کلر در X (توئیتر سابق)، نشان داده اند که سطح تیتانیومی جدید گوشی تا چه اندازه مستعد لکه شدن اثر انگشت است.

اثر انگشت به طرز تکان دهنده ای بد به نظر می رسد 🤯 تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی 🫢 pic.twitter.com/c8laYUPuYf 15 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

مانند باگ راه اندازی iOS، این چیزی است که اپل اکنون در سند پشتیبانی به روز شده خود به آن پاسخ داده است. این بیان می کند که برای آیفون ۱۵ پرو و ​​۱۵ پرو مکس، "روغن پوست شما ممکن است به طور موقت رنگ نوار بیرونی را تغییر دهد".

کلمه کلیدی در آنجا «موقتا» است و اپل توصیه می‌کند از «پارچه نرم، کمی مرطوب و بدون پرز» استفاده کنید تا سطح تیتانیوم را به شکوه قبلی خود بازگردانید. از طرف دیگر، می توانید با پیچاندن آیفون ۱۵ پرو خود در یک قاب محافظ، از این مشکل جلوگیری کنید.

به نظر می رسد برخی از واحدهای آیفون ۱۵ پرو دارای ناهماهنگی نمایشگر، کثیفی روی لنزهای دوربین، خط و خش روی صفحه نمایش و علائم آسیب در مناطق مختلف هستند، گزارش هایی از حباب ها و مربع های تغییر رنگ وجود دارد. این اتفاق برای واحدهای مقصد بازارهای ایالات متحده، چین و اتحادیه اروپا رخ می دهد pic.twitter.com/8Peh0zoaZs 23 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

آخرین مشکل گزارش شده آیفون ۱۵، یکی از موارد کنترل کیفیت، در حال حاضر تنها بر اساس شواهد حکایتی است، اما به طور گسترده توسط راهنمایی‌کنندگان برجسته رسانه‌های اجتماعی و کاربران Reddit گزارش شده است. همانطور که توسط Wccftech مشاهده شده است، Majin Byu (یک افشاکننده با سابقه معقول) گزارش هایی از فروشندگان و مالکان اپل جمع آوری کرده است که نشان می دهد تلفن های اولیه آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس با نقص های تولیدی وارد بازار می شوند.

ظاهراً این موارد شامل تراز نشدن درست نمایشگر با لبه‌های گوشی، گرد و غبار داخل لنز دوربین تله فوتو و سایر نشانه‌های آسیب زیبایی است. در Reddit، تعداد معدودی از کاربران نیز مشکلاتی را گزارش کرده‌اند - به عنوان مثال، آیفون ۱۵ پرو مکس با شیشه‌های ترک ترک خورده در پشت وارد شده است.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این مشکلات گسترده یا متفاوت از هر نسخه قبلی آیفون است. اما یکی از فروشندگان اپل به نقل از Majin Bu پیشنهاد کرد که مشکلاتی مانند ورود آیفون با صفحه نمایش خراشیده به همان میزان در iPhone 14 Pro رخ نداده است. ما برای اظهار نظر با اپل تماس گرفته‌ایم و پس از شنیدن این خبر، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

یک سنت سالانه

بررسی آیفون 15 پرو مکس اپل

این طرف از آیفون ۱۵ پرو مکس دقیقاً شبیه آیفون ۱۴ پرو مکس است (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

مشکلات دندان درآوردن آیفون در روز راه اندازی چیز جدیدی نیست - سال گذشته، به روز رسانی آیفون ۱۴ مشکلی را برطرف کرد که باعث می شد دوربین آن تصاویری لرزان یا تار ایجاد کند. در همین حال، آیفون ۱۳ پرو نیز با مشکلی از جعبه خارج شد که به این معنی بود که صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی آن با برخی از برنامه های شخص ثالث کار نمی کند.

به غیر از اشکال راه‌اندازی، ما همچنین در فرآیند تکمیل تحلیل آیفون ۱۵ و تحلیل آیفون ۱۵ پرو مکس، با هیچ یک از مشکلات دیگری که در بالا مشخص شد، مواجه نشدیم.

در حال حاضر، مسائل یا مشکلاتی منفرد برای عده‌ای بدشانس باقی می‌مانند یا در مورد روکش تیتانیوم جدید، چیزی که به راحتی قابل مدیریت است. اما اگر اپل درخواست ما را برای اظهار نظر رسمی در مورد مسائل گزارش شده بازگرداند یا دستورالعمل رسمی خود را به روز کند، ما این داستان را به روز خواهیم کرد.

در مجموع، ما از طرفداران پر و پا قرص روکش تیتانیوم جدید خط پرو هستیم، و اظهار می‌کنیم که لبه‌های منحنی جدید آن را «لذت نگه‌داشتن» می‌سازد و همچنین مواد آن را به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر از سری سال گذشته می‌کند. به عنوان مثال، آیفون ۱۵ پرو مکس، ۱۹ گرم سبک تر از ۱۴ پرو مکس است.

پس ، در حالی که تیتانیوم سخت‌تر یا سخت‌تر از قاب فولادی ضد زنگ اپل نیست که سال گذشته برای آیفون‌های خود استفاده کرد، اما اگر به پیش‌سفارش‌های آیفون ۱۵ توجه داشته باشید، دلیلی برای نگرانی نیست.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است