متن خبر

خریداران Chromebook Plus یک نسخه آزمایشی رایگان از Photoshop جدید مبتنی بر وب دریافت خواهند کرد

خریداران Chromebook Plus یک نسخه آزمایشی رایگان از Photoshop جدید مبتنی بر وب دریافت خواهند کرد

شناسهٔ خبر: 440310 -




Adobe در حال وارد شدن به شراکت با Google و ارائه یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان برای Photoshop در وب و یک طرح Express Premium برای کسانی که یکی از دستگاه‌های Chromebook Plus جدید را خریداری می‌کنند، ارائه می‌کند.

فتوشاپ در وب ، اگر نمی‌دانید، اخیراً منتشر شده است و «نسخه‌ای اساسی‌تر از برنامه دسکتاپ» است، اگرچه دارای ابزارهای اصلی مانند برس درمان نقطه‌ای است. با این حال، بسیاری از ویژگی‌ها مانند ابزار قلم، کمند چند ضلعی و پشتیبانی از اشیاء هوشمند را از دست داده است. خبر خوب این است که این شرکت قصد دارد آنها را به زودی اضافه کند. اما در عین حال، می توانید Generative Expand و Generative Fill را که توسط Adobe Firefly طراحی شده است، امتحان کنید. اولی یک تصویر موجود را با ایجاد محتوای متناسب با آن به صورت خودکار یا بر اساس یک درخواست، «بسط» می‌دهد. دومی می تواند اشیاء داخل یک تصویر را اضافه یا حذف کند .

همانطور که برای Adobe Express، این یک پلت فرم خلاقیت یکپارچه است که در آن افراد می توانند پست های رسانه های اجتماعی ایجاد کنند یا ویدیوها را ویرایش کنند. حتی می توانید از هوش مصنوعی Firefly محتوا تولید کند. ادغام آن با Google Bard به آن اجازه می دهد تا پیام های متنی را درک کند. همچنین امکان انتقال پروژه های ساخته شده در فتوشاپ به Express برای کار بیشتر وجود دارد. همه اینها بخشی از طرح رایگان است. نسخه Premium ابزارهای بیشتری مانند کنترل‌های انیمیشن، توانایی حذف پس‌زمینه ویدیو، به‌علاوه دسترسی به کتابخانه دارایی عظیم شرکت را اضافه می‌کند.

پس از گذشت سه ماه، برای حفظ دسترسی، باید یک اشتراک مکرر بپردازید. فتوشاپ در وب برای شما ۲۰.۹۹ دلار / ۱۹.۹۷ پوند / ۲۹.۹۹ دلار استرالیا در ماه هزینه دارد، در حالی که برنامه Adobe Express Premium ماهانه ۹.۹۹ دلار / ۹.۹۸ پوند / ۱۴.۲۹ دلار استرالیا هزینه دارد.

مسلماً، ناامیدکننده است که این شرکت از آنجایی که مجموعه کاملی از ابزارها را دریافت نمی‌کنید، از کاربران به اندازه فتوشاپ روی دسکتاپ هزینه دریافت می‌کند، اما حداقل دارندگان کروم‌بوک بالاخره به این نرم‌افزار دسترسی پیدا می‌کنند. تا همین اواخر، اجرای فتوشاپ در ChromeOS امکان پذیر نبود زیرا فایل های اجرایی مهم نصب نمی شدند. طبق گفته Android Central، این فقط می تواند روی ویندوز یا macOS اجرا شود.

آینده با هوش مصنوعی

ما به‌ویژه از اینکه می‌بینیم چگونه نرم‌افزار با آپشن های هوش مصنوعی در سری Chromebook Plus تعامل می‌کند، هیجان‌زده هستیم. این لپ‌تاپ‌ها به شدت بر هوش مصنوعی تمرکز می‌کنند و این فناوری را در زمینه‌های مختلف به کار می‌گیرند. برای مثال، می‌توانید پیش‌نویس پاراگراف‌های کوتاه لپ‌تاپ را برای رسانه‌های اجتماعی داشته باشید یا والپیپرهای پس‌زمینه سفارشی ایجاد کنید.

(اعتبار تصویر: گوگل)

خوشبختانه، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا آنها را به دست آوریم زیرا هر هشت مدل Chromebook Plus در ۸ اکتبر در ایالات متحده عرضه می شود. برای دوستان ما در کانادا و اروپا، از ۹ اکتبر در دسترس قرار می گیرند.

اگر می‌خواهید یکی را برای خود انتخاب کنید، حتماً فهرست TechRadar از بهترین کروم‌بوک‌های سال ۲۰۲۳ را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است