متن خبر

خبر مهم میرتاج الدینی درباره بررسی بخش دوم لایحه بودجه 1403

خبر مهم میرتاج الدینی درباره بررسی بخش دوم لایحه بودجه 1403

شناسهٔ خبر: 464824 -




به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی درباره نشست امروز سه شنبه ۲۸ فروردین کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: در جلسه امروز بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که مربوط به جداول بودجه است مورد بحث و تحلیل قرار گرفت.

تکلیف بخش دوم لایحه بودجه 1403  اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت : در این جلسه اعضای کمیسیون پس از بحث‌ها و بررسی‌های مستمر در نهایت با اکثریت آراء جدول شماره ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را به تصویب رساندند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه طبق مصوبه کمیسیون تلفیق در جریان تحلیل و تصویب جدول شماره ۷ لایحه بودجه، هرگونه تغییر در ردیف‌های و اعتبارات جداول در زیر مجموعه احکام با پیشنهاد هیات رئیسه و هماهنگی و موافقت دولت انجام می‌شود، یادآور شد: جدول شماره ۷ اصلی ترین جدول لایحه بودجه است که ۷۵ درصد از اعتبارات و مصارف عمومی دستگاه‌های مختلف در این جدول آمده است.

وی یادآور شد که ادامه بررسی‌ها درباره جداول لایحه بودجه در جلسه فردا صبح کمیسیون انجام خواهد شد.

آمادگی رییس سازمان برنامه و بودجه برای رفع ابهامات

همچنین هادی بیگی نژاد در صحبت با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حضور داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز کمیسیون تلفیق گفت : طبق گفته رییس سازمان برنامه و بودجه، اعداد و ارقام مندرج در جداول بودجه مستدل و دقیق است و برای آنها کار کارشناسی زیادی انجام شده است.

وی گفت : منظور در این نشست تاکید کرد که هر کدام از اعضای کمیسیون تلفیق که ابهام و سوالی درباره اعداد درج شده در جداول بودجه دارند، سازمان برنامه و بودجه آماده است با تیم کارشناسی به سوالات پاسخ داده تا ابهامات رفع شود.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است