متن خبر

خبر خوب، همه برنامه‌های مورد علاقه مایکروسافت 365 به Apple Vision Pro می‌آیند – تیم‌ها، Word، Excel و موارد دیگر مجازی می‌شوند و حتی Copilot وجود دارد.

خبر خوب، همه برنامه‌های مورد علاقه مایکروسافت 365 به Apple Vision Pro می‌آیند – تیم‌ها، Word، Excel و موارد دیگر مجازی می‌شوند و حتی Copilot وجود دارد.

شناسهٔ خبر: 447332 -




برنامه Microsoft Teams Apple Vision Pro
(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

مایکروسافت اعلام کرده است که تمامی اپلیکیشن‌های محبوب محل کارش در اواخر این هفته به هدست اپل ویژن پرو می‌آیند.

این شرکت فاش کرده است که برنامه های برتر مایکروسافت 365 از جمله Word، Excel، PowerPoint، Outlook و OneNote همگی در 2 فوریه (روز راه اندازی رسمی آن) در اپ استور برای Apple Vision Pro عرضه خواهند شد.

و برای کسانی که می‌خواهند جلسات کنفرانس ویدیویی خود را به سطح بالاتری برسانند، تیم‌های مایکروسافت نیز در دسترس خواهد بود، و روشی کاملاً جدید برای برقراری ارتباط و همکاری با همکاران، همکاران و دوستان در هر کجا که هستند ارائه می‌دهد.

مایکروسافت 365 در اپل ویژن پرو

گابریل والدز مالپارتیدا از مایکروسافت در یک پست وبلاگی با اعلام این خبر بيان کرد : در مایکروسافت، ما متعهد هستیم که تجربیات عالی مایکروسافت 365 را در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مورد علاقه‌شان به مشتریان خود ارائه دهیم.

ما سال‌ها با اپل کار کرده‌ایم تا این تجربیات را به آیفون، آی‌پد و مک بیاوریم. اکنون، با اپل ویژن پرو، این برنامه‌ها از بوم بی‌نهایت محاسبات فضایی استفاده می‌کنند و می‌توانند در هر مقیاسی در کنار هم ظاهر شوند. چندوظیفه ای باورنکردنی."

این شرکت اضافه کرد که پلتفرم هوش مصنوعی Microsoft Copilot آن نیز در دسترس خواهد بود تا به کاربران تجربه‌ای بسیار هوشمندانه‌تر و شهودی‌تر، از جمله توانایی «ایجاد، تجزیه و تحلیل و اتصال، با استفاده از کلمات و صدای خود (به معنای واقعی کلمه)» در اختیار کاربران قرار دهد.

اپلیکیشن Apple Vision Pro Excel

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

مایکروسافت مجموعه‌ای از روش‌هایی را که معتقد است اپل ویژن پرو می‌تواند برای کاربران محل کار مفید باشد و اینکه چرا برنامه‌های آن شریک مناسبی برای دستگاه هستند، بیان کرد.

این شامل استفاده از دستگاه برای تمرین ارائه پاورپوینت همانطور که در هنگام صحبت با یک مخاطب زنده انجام می‌دهید، استفاده از ویژگی بوم بی‌نهایت برای تجسم و تجزیه و تحلیل داده‌ها بر روی نمودارها و برگه‌های اکسل، و جلوگیری از همه عوامل حواس‌پرتی برای تمرکز بر روی یک سند Word خاص است - جایی که Copilot همچنین قادر است اسناد را به سرعت خلاصه کند.

اپل ویژن پرو

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

وقتی صحبت از تیم های مایکروسافت به میان می آید، این شرکت می گوید Apple Vision Pro می تواند به کاربران این امکان را بدهد که در هر کجا که هستند از ارتباط همه جانبه تری لذت ببرند و حتی "شخصیت" خود را برای ساختن یک نمایش مجازی از خود برای تماس ایجاد کنند.

این خبر اندکی پس از آن منتشر شد که تیم های مایکروسافت با اعلام مایکروسافت مش ، پلتفرمی که به نظر می رسد همکاران و همکاران را بدون توجه به اینکه واقعاً در کجای جهان هستند، به عنوان آواتارهای مجازی گرد هم بیاورد، به طور مجازی تقویت شد.

این پلتفرم تنها نرم‌افزار محیط کار نخواهد بود که به Apple Vision Pro ارائه می‌شود، زیرا Zoom همچنین یک برنامه رسمی برای این هدست اعلام کرده است که به کاربران امکان می‌دهد در محیطی که او میگوید در دنیای واقعی‌تر و همه‌جانبه‌تر است، همکاری کنند.

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است