متن خبر

خبرنامه‌نویسی که نقض اطلاعات بانک Evolve را پوشش می‌دهد، می‌گوید این بانک برای او نامه توقف و توقف ارسال کرده است.

خبرنامه‌نویسی که نقض اطلاعات بانک Evolve را پوشش می‌دهد، می‌گوید این بانک برای او نامه توقف و توقف ارسال کرده است.

شناسهٔ خبر: 614573 -




وضعیت در مورد نقض اطلاعات که بر تعداد فزاینده ای از شرکت های فین تک تأثیر گذاشته است حتی عجیب تر شده است. Evolve Bank & Trust هفته گذشته اعلام کرد که هک شده است و تایید کرد که اطلاعات سرقت شده در وب تاریک ارسال شده است. اکنون Evolve یک نامه توقف و توقف برای نویسنده یک خبرنامه که وضعیت جاری را پوشش داده است، ارسال کرده است.

جیسون میکولا، نویسنده نشریه صنعتی معتبر Fintech Business Weekly، به TechCrunch بيان کرد که نامه توقف و توقفی از بانک دریافت کرده است که به او گفته شده بود فایل‌های وب تاریک را با هیچ شرکتی که گفته می‌شود تحت تأثیر فین‌تک قرار گرفته‌اند به اشتراک نگذارد.

میکولا به TechCrunch بيان کرد که او در واقع چنین اشتراک‌گذاری را انجام نمی‌داد، اما پیشنهاد انجام این کار را داشت و برخی از فایل‌ها را دید. نگاه کردن به اطلاعات هک شده یک رویه رایج در میان روزنامه نگاران در هنگام گزارش در مورد نقض های امنیتی به عنوان راهی برای تأیید رخ دادن یک رخنه و آنچه انجام شده است است.

در این مورد، میکولا بيان کرد که با چهار نفر ارتباط دارد که به برخی از فایل‌هایی که در این رخنه به سرقت رفته و در وب تاریک ارسال شده دسترسی دارند و برخی از داده‌ها را خودش تحلیل کرده است.

به گفته منابع صنعتی Mikula، اصل مشکل این است که همه فین‌تک‌های آسیب‌دیده جزئیات مربوط به اطلاعات سرقت شده در این نقض را دریافت نکرده‌اند.

میکولا به TechCrunch گفت: «همانطور که من متوجه شدم، برخی از فین‌تک‌ها درباره موارد نقض شده «تأیید» از Evolve دریافت نکرده بودند و پس برای کاهش خطر یا اطلاع دادن به کاربران اقدامی نکرده بودند.

میکولا معتقد است که «مشاهده فایل‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد (1) تأیید کنند که نقض رخ داده است و نمونه‌هایی از فیلدهای داده گنجانده شده است و (2) به آنها امکان می‌دهد مشتریان خاصی را که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند شناسایی کنند.

میکولا اطلاعاتی را در مورد فین‌تک‌های تایید شده در X منتشر می‌کرد و در خبرنامه‌اش گزارش می‌داد. به حدی که کاربران X مانند Parrot Capital از او تمجید کرده اند. Parrot در X پست کرد: «جیسون خدمات بهتری را برای مشتریانی که تحت تأثیر نقض Evolve Bank قرار گرفته‌اند ارائه می‌کند.

میکولا دیروز بيان کرد که "با C&D از خواب بیدار شد." وی گفت که وضعیت را مسئولانه گزارش می کند و به این کار ادامه خواهد داد. TechCrunch برای اظهار نظر با Evolve تماس گرفته است.

در همین حال، در حالی که Evolve نامه‌هایی را از وکلا به Mikula می‌فرستاد، در 1 ژوئیه، گروهی از سناتورها به طور علنی از کسانی که درگیر مشکل فین‌تک، Synapse هستند، خواستند که وارد عمل شوند. آن‌ها از صاحبان سیناپس، فین‌تک و شرکای بانکی آن - از جمله Evolve - می‌خواهند که فوراً دسترسی مشتریان را به پولشان بازگردانند. سیناپس در ماه می تحت فشار قرار گرفت تا برای فصل 7 ورشکستگی اعلام کند و تجارت خود را به طور کامل منحل کند. مشتریان از آن زمان منجمد شده اند.

سناتورها هم شرکا و هم سرمایه گذاران شرکت را مسئول هرگونه وجوه گمشده مشتری دانستند. در نامه سناتورها آمده است که 65 تا 95 میلیون دلار بودجه وجود ندارد، اما Synapse و سایر بازیگران، از جمله Evolve، ادعا می‌کنند که اگر این درست باشد، آنها مسئول نیستند. همه آنها انگشت خود را به سمت دیگران نشانه می روند.

این نامه خطاب به دبلیو اسکات استافورد، رئیس و مدیرعامل Evolve Bank & Trust بود، اما همچنین برای سرمایه‌گذاران بزرگ در استارت‌آپ بانکی به‌عنوان خدمات ورشکسته Synapse، و همچنین به بانک اصلی و شرکای فین‌تک این شرکت ارسال شد.

آیا می خواهید اخبار فین تک بیشتری در صندوق پستی خود داشته باشید؟ در اینجا برای TechCrunch Fintech ثبت نام کنید .

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا برای من پیامی در سیگنال به شماره 408.204.3036 ارسال کنید. همچنین می‌توانید یک یادداشت برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل در اینجا ) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است