متن خبر

خالق دارک سولز مطمئن نیست که چگونه یا آیا سریال بدون دارک سولز 2 به راه خود ادامه می داد یا نه.

خالق دارک سولز مطمئن نیست که چگونه یا آیا سریال بدون دارک سولز 2 به راه خود ادامه می داد یا نه.

شناسهٔ خبر: 452950 -




اسکرین شات <a href= از Dark Souls 2 از دو چهره در کنار آتش." class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yUPiNCpmt4Cgwa9tbzQReW.jpg">
(اعتبار تصویر: Bandai Namco Entertainment)

خالق Dark Souls و رئیس توسعه دهنده FromSoftware، هیدتاکا میازاکی، در مورد تاثیر Dark Souls 2 بر این سری صحبت کرده است و می گوید که مطمئن نیست "چگونه یا اگر" این سریال به همان شکلی که بدون این سری پیش رفت پیش می رفت. قسط دوم تفرقه انگیز

برای هرکسی که ناآشنا است، استقبال از Dark Souls 2 در میان طرفداران، حداقل می‌توان بيان کرد متفاوت بود و هنوز هم هست. در حالی که بسیاری آن را دوست دارند، در طول سال‌ها انتقادات زیادی به آن وارد شده است، عمدتاً به دلیل تفاوت‌هایش با بازی اول، مانند Estus Flask (یک آیتم شفابخش قابل تجدید) که برای همیشه شما را درمان می‌کند، و تغییراتی در فریم‌های شکست ناپذیری. اعطا شده توسط دوج رول. قابل ذکر است که این تنها بازی روحی است که توسط میازاکی کارگردانی نشده است، او در عوض به عنوان ناظر بر عنوان کار می کرد.

با این حال، میازاکی علاقه زیادی به دنباله جنجالی دارد. او در یک مصاحبه جدید با IGN از آن به عنوان "یک پروژه واقعاً عالی برای ما" یاد کرد و گفت : "فکر می‌کنم بدون آن، ما بسیاری از ارتباطات و ایده‌های زیادی را که پیش می‌رفت، نداشتیم. و بقیه سریال را حمل کرد. »

علاوه بر این، میازاکی معتقد است که حضور کارگردانان مختلف در بازی - توموهیرو شیبویا و یوی تانیمورا - به این معنی است که دنباله می تواند ایده های جدیدی را معرفی کند که ممکن است در غیر این صورت گنجانده نشده باشند. او اضافه کرد که «واقعاً هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم چگونه و آیا این سریال بدون Dark Souls 2 به مسیر خود ادامه می‌داد یا نه».

از آنجایی که دنیای Dark Souls 2 چقدر بازتر از نسخه قبلی خود بود، به راحتی می توان فهمید که چگونه می تواند بر بازی نقش آفرینی 2022 فروم سافتور، Elden Ring ، که با تحسین استثنایی منتقدان عرضه شد، تأثیر بگذارد.

گسترش پولی Elden Ring ، Shadow of the Erdtree ، اولین تریلر خود را این هفته همراه با تاریخ انتشار دریافت کرد . قرار است در 21 ژوئن راه اندازی شود.

برای بازی‌های بیشتر مانند Dark Souls، حتماً مجموعه‌ای از بهترین بازی‌های شبیه روح را برای چالش بعدی خود تحلیل کنید. از طرف دیگر، اگر به دنبال گسترش کتابخانه بازی‌های رایانه شخصی خود هستید، حتماً فهرست ما از بهترین بازی‌های رایانه شخصی را تحلیل کنید .

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است