متن خبر

حکمرانی هوش مصنوعی یک اولویت برای رهبران تجاری بریتانیا در آستانه انتخابات است

حکمرانی هوش مصنوعی یک اولویت برای رهبران تجاری بریتانیا در آستانه انتخابات است

شناسهٔ خبر: 579699 -




یک نفر با کت و شلوار با یک ترازو دیجیتال در مقابل آنها
(اعتبار تصویر: Shutterstock / Sansoen Saengsakaorat)

با آماده شدن بریتانیا برای انتخابات عمومی بعدی، تاکید بر نقش هوش مصنوعی در تقویت اقتصاد این کشور شده است.

به گفته Saidot، رهبر ایمنی و حکمرانی هوش مصنوعی، تقریباً نیمی (47٪) از رهبران تجاری بریتانیا، اجرای چارچوب های حاکمیتی صحیح را به عنوان اولویت اصلی خود برای سال آینده شناسایی کرده اند که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا 39٪ است.

این مطالعه همچنین به ماهیت مخاطره آمیز بریتانیا پس از برگزیت اشاره کرد و تأکید کرد که علیرغم اینکه دیگر قوانین را به اشتراک نمی گذارند، کسب و کارهایی که مایل به توسعه یا استقرار سیستم های هوش مصنوعی برای بازارهای اتحادیه اروپا هستند باید همچنان از مقررات خارج از کشور پیروی کنند.

کسب‌وکارهای بریتانیا بر مدیریت هوش مصنوعی متمرکز هستند

این تحقیق نشان داد که دو سوم (67٪) از رهبران تجاری بریتانیا اهمیت قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا را در فعالیت‌های خود می‌دانند، با این حال بسیاری از آنها در مورد نحوه هدایت الزامات و همچنین رعایت قوانین محلی نامشخص هستند.

دو نفر از هر پنج نفر همچنین بيان کرد ند که همگام شدن با قابلیت‌های هوش مصنوعی دشوار است، و با تقسیم توجه بین پتانسیل فناوری و محدودیت‌های اعمال‌شده، واضح است که کسب‌وکارها قادر به درک کامل پتانسیل هوش مصنوعی نیستند.

به طور نگران کننده، یک چهارم (26٪) از مشاغل ادعا کردند که مهارت یا تخصص مناسب برای اطمینان از انطباق با مقررات را ندارند.

در مجموع، مطالعه نسبتاً کوچکی که بر روی 500 رهبر تجاری اروپایی از بریتانیا، فرانسه، آلمان و هلند انجام شد، نشان داد که اکثر (82٪) رهبران تجاری اهمیت حکمرانی و اخلاق هوش مصنوعی را تصدیق می کنند، اما بریتانیا به دلیل فقدان آن در این زمینه متمایز بود. آمادگی

Saidot CCO و شریک Veera Siivonen در مورد تأثیر قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا اظهار داشتند: "این نه تنها سابقه ای را برای نحوه اداره هوش مصنوعی در اتحادیه اروپا ایجاد می کند، بلکه این پتانسیل را دارد که به عنوان الگویی برای سایر مناطق در سطح جهان نیز عمل کند. ”

سیوونن نتیجه گرفت: «برای موفقیت کسب‌وکارها در آینده، باید فرآیندهای حاکمیتی مسئولانه را اجرا کنند و در عین حال با آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی همگام باشند.»

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است