متن خبر

حالت Multiview مناسب ورزشی در YouTube TV در حال عرضه برای iPad و iPhone است

حالت Multiview مناسب ورزشی در YouTube TV در حال عرضه برای iPad و iPhone است

شناسهٔ خبر: 458907 -




بررسی آیفون 15 پرو دوربین زاویه دار پشتی
(اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

ظاهراً ویژگی Multiview YouTube TV در دستگاه‌های iOS منتشر می‌شود و به دارندگان آیفون راهی جدید و همه‌جانبه‌تر برای تماشای ورزش می‌دهد.

اخبار این به‌روزرسانی از سوی کاربران متعددی در Subreddit YouTubeTV منتشر شده است که ادعا می‌کنند به تازگی این گزینه را در تلفن‌های هوشمند خود دریافت کرده‌اند. حتی یک نفر ویدیوی کوتاهی از آیفون خود در حال انجام چهار بازی بسکتبال مختلف به طور همزمان به اشتراک گذاشت - خوب، یکی یک تبلیغ است، اما به دلیل بنر ESPN می توانید بفهمید که بسکتبال است.

ما از قابلیت های کامل Multiview در YouTube برای iOS اطلاعی نداریم. به گفته 9To5Google، می‌توان آن را از تب Home برنامه فعال کرد، اما «فقط با بازی‌های انتخابی کار می‌کند» و همه آپشن های نسخه تلویزیون هوشمند را ندارد.

Multiview در iOS ظاهراً نمی‌تواند امتیازهای ورزشی را در کنار پخش نمایش دهد، همچنین میانبر آخرین کانال برای پرش بین کانال‌های اخیراً مشاهده شده را ندارد. یک شکاف در عملکرد وجود دارد، اما صرف نظر از اینکه چه کاری نمی تواند انجام دهد، Multiview در تلفن همراه هنوز هم بسیار مفید است، به خصوص اکنون در ماه مارس جنون .

دسترسی

به نظر می رسد این یک عرضه محدود نیست زیرا یکی از نمایندگان شرکت به کاربران Reddit بيان کرد که این ویژگی در یک پچ ظاهر می شود که در همه دستگاه های iOS در دسترس خواهد بود. برای مشاهده این گزینه باید نسخه 8.11 یوتیوب را نصب کرده باشید.

این ویژگی همچنین به iPadOS می آید، زیرا کاربر دیگری ادعا می کند که این پچ را در iPad Pro 12.9 خود دارد. مسلما تماشای چهار بازی ورزشی در آیفون دشوار است زیرا صفحه نمایش کوچک هر پنجره را به میزان قابل توجهی کوچک می کند، اما دارندگان iPad باید تجربه بهتری از مشاهده داشته باشند.

ظاهراً نسخه اندروید در دست ساخت است، اما برای مدتی منتشر نخواهد شد. همان نماینده بيان کرد که این به‌روزرسانی ظرف «ماه‌های آینده» خواهد رسید، اگرچه ممکن است زودتر از حد انتظار برسد. یکی از کاربران ادعا می کند که پس از باز کردن برنامه یوتیوب در اندروید خود یک اعلان دریافت کرده است که به آنها از Multiview اطلاع داده است. اما، وقتی آنها تحلیل کردند، در واقع آنجا نبود.

ما با گوگل تماس گرفتیم و از آنها خواستیم تأیید کنند که آیا نسخه iOS به همه یا فقط تعداد کمی از آنها دسترسی پیدا می کند یا خیر. اگر چیز جدیدی یاد بگیریم این داستان را به روز می کنیم.

تا آن زمان، اگر به دنبال ارتقاء آن هستید، فهرست TechRadar از بهترین آیفون های سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است