متن خبر

حالت پرتره جدید Honor با هوش مصنوعی به من احساس یک ستاره سینما را داد

حالت پرتره جدید Honor با هوش مصنوعی به من احساس یک ستاره سینما را داد

شناسهٔ خبر: 546115 -




حالت پرتره Honor 200 Pro
حالت پرتره استودیو هارکورت در حال اجرا در آنر 200 پرو (اعتبار تصویر: آینده / اکسل متز)

سه چیز در زندگی قطعی است: مرگ، مالیات، و شراکت شرافت با یک برند لوکس برای ترویج آخرین نوآوری موبایلی آن. این برند الکترونیکی چینی که قبلاً با Burberry ، British Vogue و Porsche Design بر روی انبوهی از محصولات موبایل پیشرفته در سال گذشته همکاری کرده است، اکنون با استودیوی عکاسی افسانه‌ای فرانسوی Studio Harcourt در یک حالت پرتره پیشرفته برای خود متحد شده است. آخرین گوشی، آنر 200 پرو .

استودیو هارکورت که به خاطر پرتره‌های سیاه و سفیدش از ستاره‌های سینما و افراد مشهور مشهور است، در برهه‌های مختلف تاریخ ۹۱ ساله‌اش، افرادی مانند اینگرید برگمن، سالوادور دالی، کیت بلانشت و راجر فدرر را جاودانه کرده است و Honor 200 Pro قصد دارد تا سس مخفی استودیو را با ترکیب سخت افزارهای پیشرفته با نرم افزار هوش مصنوعی در دست کاربران روزمره گوشی های هوشمند قرار دهید.

Honor از دومی استفاده کرده است تا چهار جزء کلیدی پرتره استودیو هارکورت - گریم حرفه ای، نورپردازی پیچیده، سخت افزار پیشرفته و پس از تولید متخصص - را در یک فرآیند عکاسی بدون درز روی دستگاه جمع کند. شما اساساً یک فیلتر شکوهمند دریافت می کنید (یا بهتر است بگوییم سه فیلتر شکوهمند: Harcourt Classic، Harcourt Vibrant و Harcourt Color)، اما با این وجود Honor 200 Pro پرتره هایی را ارائه می دهد که واقعاً متمایز از آنهایی هستند که می توانید با استفاده از بهترین تلفن های دوربین عکاسی کنید.

@techradar ♬ ستاره ای (سرعت بالا) - .diedlonely & énouement

به من توری در استودیو هارکورت در پاریس داده شد تا ببینم چگونه Honor 200 Pro روش عکاسی هارکورت را بازسازی می کند. و همانطور که از تصاویر زیر می بینید، این تلفن کار بسیار خوبی انجام داد و باعث شد من به طور قطعی مهم تر از آنچه هستم در زندگی واقعی به نظر برسم (به خاطر داشته باشید، من شک دارم که در مورد شغل خالی جیمز باند تماسی دریافت کنم. به زودی).

البته، این پرتره ها در شرایط نوری مطلوب در خود استودیو هارکورت ثبت شدند، اما Honor 200 Pro ثابت کرد که می تواند در سناریوهای روزمره نیز پرتره های عالی بگیرد. ما در بررسی Honor 200 Pro خود نوشتیم: «نتایج [استفاده از حالت Studio Harcourt گوشی] می‌تواند خیره‌کننده باشد. با پرتره بیشترین تاثیر را دارد – بالاخره این ویژگی برای آن طراحی شده است – اما ما همچنین نتایج عالی را با حیوانات دریافت کردیم.

“Harcourt Color اثری مشابه است، اما همانطور که از نام آن پیداست، رنگی دارد. این تصاویر با یک پالت رنگ گرم دوست داشتنی ایجاد می کند. هر دو حالت یک جلوه بوکه مصنوعی اضافه می کنند و به نظر می رسد که شعله های لنز از منابع نور را نیز برجسته می کنند. تشخیص لبه آنر در رتبه دوم قرار ندارد و ما واقعاً از اینکه چگونه موها و دیگر صحنه‌های دشوار را از بین می‌برد تحت تأثیر قرار گرفتیم.

آنر 200 پرو

Honor 200 Pro دارای سه لنز عقب است: لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض و 50 مگاپیکسل تله فوتو (اعتبار تصویر: آینده / لوک بیکر)

به عبارت دیگر، Honor 200 Pro یک نیروگاه عکاسی پرتره است و به لطف چیپست Snapdragon 8s Gen 3، صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED و باتری فوق‌العاده 5200 میلی آمپر ساعتی، یک دوربین همه کاره بسیار عالی نیز به شمار می‌رود.

قیمت Honor 200 Pro در بریتانیا 699.99 پوند است و در یک پیکربندی ذخیره سازی عرضه می شود: 512 گیگابایت با 12 گیگابایت رم. اکنون می‌توانید آن را مستقیماً از Honor پیش‌سفارش کنید ، اگرچه مانند سایر گوشی‌های Honor، در ایالات متحده یا استرالیا به فروش نخواهد رسید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر گوشی ها

Axel ویرایشگر تلفن‌های TechRadar در بریتانیا است که همه چیز را از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین پیشرفت‌های هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از محاسبات موبایلی سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی گرفته تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود. اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است