متن خبر

جیمیل بالاخره یک ویژگی ایموجی صرفه جویی در زمان دریافت می کند، اما یک مشکل وجود دارد

جیمیل بالاخره یک ویژگی ایموجی صرفه جویی در زمان دریافت می کند، اما یک مشکل وجود دارد

شناسهٔ خبر: 440256 -




گوگل در تلاش است تا به کاربران جیمیل این فرصت را بدهد که با یک ایموجی در گوشی های iOS و اندروید به ایمیل ها واکنش نشان دهند.

شایعات مربوط به واکنش‌های ایموجی در جی‌میل چند هفته است که منتشر شده است، اگرچه، خارج از چند تصویر ، تا همین اواخر آن را در عمل ندیده بودیم. AssembleDebug، یکی از اعضای این صنعت، توانست این ویژگی را روی دستگاه اندرویدی خود فعال کند و یافته های خود را در وبلاگ TheSpAndroid به اشتراک بگذارد.

بر اساس این گزارش، یک دکمه جدید در سمت راست ایمیل در کنار منوی سه نقطه ظاهر می شود. با ضربه زدن روی آن منوی کوچکی باز می‌شود که در آن از بین پنج ایموجی پیش‌فرض انتخاب می‌کنید: یک قلب درخشان، یک پاپر مهمانی، یک انگشت شست بالا، چهره‌ای خندان، دست‌های دعاکننده (که مردم برای تشکر از شما استفاده می‌کنند) و همچنین فرارتان. چهره خندان آسیاب. پس از انتخاب، آن شکلک در نوار واکنش زیر پیام ظاهر می شود، همانطور که در سیستم عامل های پیام رسانی می بینید.

واکنش های ایموجی جیمیل

(اعتبار تصویر: AssembleDebug/TheSpAndroid)

TheSpAndroid بیان می کند که دو مکان دیگر وجود خواهد داشت "از آنجا که می توانید در یک ایمیل واکنش نشان دهید". یک گزینه Add Reaction در منوی سه نقطه به اضافه یک دکمه اضافی در پایین ایمیل در کنار Reply، Reply All و Forward وجود خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، این ویژگی روی رشته‌های ایمیلی که افراد متعددی را شامل می‌شوند، کار می‌کند. آنها توضیح می دهند که "ممکن است فقط با ضربه زدن روی ایموجی هایی که شخص دیگری قبلاً اضافه کرده است، واکنش نشان داد." البته کاربران می توانند با زدن نماد Plus در پنجره کوچکی که ظاهر می شود، هر ایموجی مورد نظر خود را ارسال کنند. شما کتابخانه کامل را در اختیار خواهید داشت.

دسترسی <a href= به ایموجی جیمیل" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/eKiQhdFfoPuirWL9ijoqci.jpg">

(اعتبار تصویر: AssembleDebug/TheSPAndroid)

محدودیت ها

هر چقدر هم که این به روز رسانی سرگرم کننده به نظر برسد، محدودیت های متعددی وجود دارد که به طور خاص می تواند تجربه را از بین ببرد.

اگر افراد دیگر از اپلیکیشن رسمی موبایل استفاده نکنند، واکنش‌های ایموجی را در ایمیل‌های جداگانه دریافت خواهند کرد. تصور کنید که یک ایمیل برای گروهی از افراد ارسال می کنید و با چندین "ایمیل واکنش های ایموجی" اسپم می شوید. سرگرم کننده نیست. توجه به این نکته مهم است که نسخه مرورگر جیمیل ممکن است از شکلک جدید پشتیبانی نکند.

به نظر می رسد گوگل از مشکل هرزنامه آگاه است زیرا کاربران اجازه ندارند به ایمیل های ارسال شده به یک گروه بزرگ واکنش نشان دهند. پس مقداری کاهش وجود دارد، اما احتمالاً برای جلوگیری از هرزنامه کافی نخواهد بود. همچنین، نمی‌توانید ایموجی‌ها را به ایمیل‌های رمزگذاری‌شده یا هر ایمیل دریافتی از طریق BCC ارسال کنید. محدودیت واکنش برای یک نفر ۲۰ است. در یک گروه، این محدودیت برای همه به ۵۰ افزایش می یابد.

مشخص نیست این به‌روزرسانی چه زمانی عرضه می‌شود. با این حال، AssembleDebug ادعا می کند که به احتمال زیاد در این ماه و "به صورت دسته ای" اتفاق می افتد. اگر این امر محقق شود، امیدواریم گوگل به سرعت نسخه ای را برای مرورگرها منتشر کند یا اقدامات پیشگیرانه بیشتری را برای کاهش سرعت هرزنامه نصب کند.

جیمیل سرویسی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، اما ممکن است قابلیت های امنیتی آن کم باشد. برای گزینه های بیشتر، مطمئن شوید که لیست TechRadar از بهترین ارائه دهندگان ایمیل امن برای سال ۲۰۲۳ را تحلیل کنید.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است