متن خبر

جنگ ستارگان باید از آندور بیاموزد و از ساخت نمایش‌های دیزنی پلاس که بسیار شیفته جدی‌ها هستند، دست بردارد

جنگ ستارگان باید از آندور بیاموزد و از ساخت نمایش‌های دیزنی پلاس که بسیار شیفته جدی‌ها هستند، دست بردارد

شناسهٔ خبر: 469018 -




کاسیان آندور در نمایش خود با عنوان جنگ ستارگان دیزنی پلاس <a href= از میان حیاطی می‌گذرد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FJ84ncJ27gDjfNGRC6nRuZ.jpg">
جنگ ستارگان: آندور پیشتازان فورس را نادیده گرفت و به دنبال نمایشی مستدل‌تر بود، و این برای آن بهتر بود. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney Plus)

من از Obi-Wan Kenobi بسیار لذت بردم و آن را با Star Wars: Ahsoka گیر دادم، زمانی که این دو مورد انتظار تلویزیونی جنگ ستارگان در دیزنی پلاس فرود آمد. اما، در اواسط سال 2023، زمانی که تیتراژ فیلم روی دومی منتشر شد، فکر می‌کنم از داستان‌های جدی در کهکشان نمادین لوکاس‌فیلم بسیار دور پر شده‌ام.

مطمئناً، دیدن درگیری قهرمانان این سریال با همتایان Sith و دیگر افراد شرور آشکار - در میان صدای ترق و وزش شمشیرهای نور - همیشه بسیار لذت بخش است. اما بخش‌های بین آن – هدایت نیرو و غیره – در چشم من نسبتاً کهنه شده‌اند. بلا بله "تمرکز کن"، بلا بل "از احساساتت استفاده کن"... شما ایده را دریافت می کنید.

حتی در نمایش‌های دیزنی پلاس که در ابتدا حول جدای‌ها نمی‌چرخید، مانند The Mandalorian و The Book of Boba Fett ، همچنان روی زمین‌های قدیمی قدم می‌گذارند و در نهایت منجر به نمایش چهره‌های تله‌کینتیک می‌شوند. در حالی که من با نبرد به سبک Kill Bill بین Ahsoka و Morgan Elsbeth در پایان Mandalorian سرگرم شدم، سایر حضورهای Jedi یا کمی ضعیف بوده اند یا بیش از حد پخته شده اند. بله، می‌دانم که «بیبی یودا» بسیار زیباست، اما دیدن تمرین گروگو با لوک اسکای واکر بازسازی‌شده دیجیتالی در فصل ۲ سریال The Mandalorian (از نظر بسیاری از مردم یکی از بهترین نمایش‌های دیزنی پلاس ) حس نوستالژی نبود. و تغییر نقش فکر می کنم دیزنی امیدوار بود که اینطور باشد.

اسکرین شات ایوان مک گرگور در نقش اوبی وان کنوبی در برنامه تلویزیونی Jedi's Disney Plus

سریال Disney Plus با نام Obi-Wan Kenobi به خوبی که می‌توانست نبود. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney Plus)

با این حال، آندور به من و بسیاری دیگر از طرفداران جنگ ستارگان نشان داد که شما می توانید یک نمایش عالی در جنگ ستارگان بدون حضور جدی ایجاد کنید. در واقع، من می‌توانم استدلال کنم که Andor جالب‌ترین قطعه محتوای جنگ ستارگان است که دیزنی تا به امروز انجام داده است - چیزی که تام پاور، گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar نیز در بررسی فصل 1 Andor خود ادعا کرد.

بله، می‌دانم که برای شروع کار آهسته‌سوزی بود، اما عزم سریال برای تحلیل نحوه عملکرد سیارات و جوامع زیر زرده امپراتوری جذاب است، همانطور که نگاه کردن به پشت پرده چگونگی حفظ کنترل کهکشانی توسط امپراتوری‌ها (فراتر از آن) جذاب است. لژیون Stormtroopers آنها) در سراسر کیهان قسمت سوم پس از جنگ ستارگان . شخصیت‌های خاکستری اخلاقی آندور با آمیزه‌ای عجیب از انگیزه‌های خودخواهانه و خودخواهانه، از جمله قهرمان‌های به‌اصطلاح آن در نقش مرتد، لوتر رائل، و حتی سناتور کهکشانی مون موتما، تماشای بسیار جالب‌تری نسبت به آدم‌های خوب و بد کلیشه‌ای ما ایجاد کردند. از کسانی که در روشنایی و تاریکی، و جمهوری و امپراتوری، طرفین شکاف هستند، پیش بینی می شود.

آندور همه آن‌ها را به من داد، و همچنین یک نخ سیاره‌باز، کامل با اکشن‌های پرتنش، کشتی‌های جالب، طراحی لباس‌های عالی، و حتی بحث‌هایی درباره پایه‌های جامعه و شورش برای سوختن ذهن فرد با گفتمان. جذابیت چند ژانر آن - آندور مملو از درام علمی تخیلی، مهیج سیاسی، و اکشن مبتنی بر جاسوسی است - و اینجا یکی از جدیدترین نمایش‌ها و فیلم‌های جنگ ستارگان است که از نظر خلاقانه در بین همتایان خود منحصربه‌فرد است.

Kino Loy و Cassian Andor در Star Wars: Andor فصل 1 در دیزنی پلاس با هم درگیر شدند.

داستان آندور هنوز تمام نشده است - ما در حال دریافت فصل دوم هستیم که احتمالاً در سال 2025 پخش می شود. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney)

پس می‌خواهم لوکاس‌فیلم را بیشتر به بخش‌های دیگر دنیای جنگ‌های ستارگان متمایل کنم، به‌ویژه پروژه‌هایی که از مخاطبان می‌خواهند آنچه را که ما از آن می‌دانیم سؤال کنند. بسیار خوب، Star Wars: The Acolyte (در 4 ژوئن منتشر می شود)، داستان دیگری است که در مورد جدی ساخته شده است، که با نکاتی که من گفتم در تناقض است. اما، از آنجایی که در دوران High Republic می گذرد - اولین باری که ما این دوره را در یک تولید لایو اکشن خواهیم دید - و به همان اندازه برای Andor غیر اخلاقی خواهد بود که چگونه Jedi بسیار راحت و شرورهای Sith آنها را قرار می دهد. باید چیزی را ارائه دهد که در خور نوع نمایشی باشد که من می خواهم از زیرمجموعه دیزنی ببینم.

اما این تمام چیزی است که من دوست دارم ببینم. نه تنها آندور بیشتری می‌خواهم (خوشبختانه، فصل 2 آندو در راه است)، بلکه در مورد سریالی که عمیق‌تر به کاوش در زندگی از دیدگاه امپراتوری می‌پردازد - بازی ویدیویی Star Wars: Tie Fighter این کار را انجام داد. مانند دیگر عناوین بازی های اخیر مانند Star Wars: Battlefront II و Star Wars: Squadrons . دیزنی رگه ای دارد که باید به آن وارد شود.

آهسوکا تانو یکی <a href= از شمشیرهای نوری خود را در برنامه تلویزیونی جنگ ستارگان مستقل خود در دیزنی پلاس در دست گرفته است. " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pyJNxBABeQqHWYs7XTCPf4-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pyJNxBABeQqHWYs7XTCPf4-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pyJNxBABeQqHWYs7XTCPf4-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pyJNxBABeQqHWYs7XTCPf4-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pyJNxBABeQqHWYs7XTCPf4-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pyJNxBABeQqHWYs7XTCPf4-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pyJNxBABeQqHWYs7XTCPf4.jpg">

جنگ ستارگان: آهسوکا سعی کرد چیزی متفاوت از دیگر سریال‌های تلویزیونی جدی‌محور به ما ارائه دهد، اما کاملاً به فرود نرسید. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney Plus)

به همین ترتیب، من دوست دارم سریالی ببینم که به هان سولو و لاندو کالریسیان نگاه می کند. خوب، سولو: داستان جنگ ستارگان قبلاً این کار را تا حدودی انجام داده است، اما من احساس می‌کنم که چیزهای بیشتری برای تحلیل وجود دارد. آیا چیزی شبیه به این ممکن است در پروژه ظاهراً در حال توسعه لاندو اتفاق بیفتد، که ممکن است بار دیگر شاهد نقش آفرینی دانلد گلاور در نقش یک نقشه‌بردار سرکش باشد؟ من به امید زندگی میکنم

شکست در آن: تمرکز بر ماجراهای کاوشگران یا معامله‌گرانی که با قانون جدید امپراتوری سازگار می‌شوند، یا نادیده گرفتن کامل آن و هل دادن به جهان‌های لبه‌های دور بیرونی چگونه است؟ می‌توانیم به دوران فیلم‌های جنگ ستارگان اخیر بپردازیم و تحلیل کنیم که چگونه دی‌جی بنیسیو دل تورو، برش‌دهنده عجیب و غریبی که اولین و آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در Star Wars: The Last Jedi دیده شد، به وجود آمد. وقتی صحبت از آن فیلم‌ها شد، فین اساساً پس از جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد طرف مقابل بود، پس من دوست دارم که این اشتباه اصلاح شود و ما ببینیم که چگونه فین به یک طوفان‌تروپ تحت فرمان اول تبدیل شد. جان بویگا، که نقش فین را در فیلم‌های بعدی بازی کرد، به طور انحصاری به TechRadar (در گفتگو با تام پاور) بيان کرد که آماده حضور در یک فیلم دیگر از جنگ ستارگان است، پس داستانی را که شایسته او است به او ارائه دهید.

به طور خلاصه: در مجموعه جنگ ستارگان مجموعه‌ای غنی از پتانسیل‌های دست‌نخورده وجود دارد که دیزنی می‌تواند بدون نگاه کردن به جدی به کشف آن بپردازد – و من، برای مثال، می‌خواهم که آنها بیشتر به این موضوع متمایل شوند. اینطوری کن لطفا

"خودت را طوری آموزش بده که هر چیزی را که می ترسی از دست بدهی رها کنی"

در فیلم Star Wars: The Acolyte، یک می کلاهدار روی خط ساحلی ایستاده است

Star Wars: The Acolyte یکی دیگر از سریال های دیزنی پلاس است که جدای و سیث در آن به ایفای نقش می پردازند. (اعتبار تصویر: Lucasfilm/Disney Plus)

در یک گپ با مت بولتون، سردبیر همکار، ما با چند نفر ایده‌های خلاقانه... جنگ ستارگان را تحلیل کردیم. برای دسیسه های ما به ادامه مطلب بروید:

مسابقه Pod Racing: Drive to Survive چطور است، جایی که ما مسابقه‌دهنده‌های غلاف را در تلاش برای کسب شهرت و در عین حال زنده ماندن دنبال می‌کنیم.

جنگ‌های ذخیره‌سازی جاوا می‌توانند جاواهای خوش دست را در روده‌های یک ساندکرولر دنبال کنند، زیرا آنها سعی می‌کنند انواع اقلام خراشیده شده و خراشیده شده در تاتوئین را مبادله کنند.

One Man and His Droid : داستانی تکان دهنده از یک کشاورز رطوبت که با یک اخترشناس نادرست پیوند برقرار می کند.

همگام با کاشییکیان ، یک سریال مستند نیمه مگس روی دیوار که ووکی‌های اجتماعی را دنبال می‌کنند، در حالی که در دنیای خانه خود کاشییک زندگی می‌کنند و با کمان‌سازان جواهرات‌کاری شده رقابت می‌کنند.

به طور مشابه، The Real Housewives of Coruscant می تواند زرق و برق و زرق و برق همسران سناتورهای بلندپایه در پایتخت جمهوری/امپراتوری را تحلیل کند، که با الهام از درام و مد بالا از Padmé Amidala کامل شده است.

مستند Below Deck: A Star Wars Documentary یک مستند واقعی نمایشی-ملاقات-مستند به دنبال زندگی اعضای منتخب یک ناوشکن سوپر استار است، جایی که افسر جوان، Bendak Willough-tee را می بینیم که با خلبان TIE کورتنیتا اسکیپونک رابطه سختی برقرار می کند.

معامله یا بدون معامله: نسخه Tatooine می‌بیند که شرکت‌کنندگان جدید تلاش می‌کنند تا از Jabba the Hutt سود خوبی به دست آورند - فقط آنهایی که موفق به انجام معامله نمی‌شوند به یک Rancor داده می‌شوند.

کابوس‌های کانتینا جایی که گورون رانکرسی، سرآشپز کهکشانی سعی می‌کند کانتیناهای در حال سقوط را در اطراف حاشیه بیرونی نجات دهد، در حالی که فریاد می‌زند "شما در حال سرو کردن شیر آبی پادشاه هستید!"

سیاره یخ زده می تواند Droidvid Clatteborough، مجری مشهور مستند طبیعت و دروید پروتکلی با زنگ های ملایم، در حال کاوش در زندگی در Hoth و در عین حال طفره رفتن از وامپاهای درنده را داشته باشد.

چند ایده برای شما وجود دارد، دیزنی. من و مت خوشحالیم که با هم مشورت می کنیم - فقط لطفاً تعداد نمایش های جدی را کاهش دهید و متوجه شوید که همه چیز نباید در Tatooine اتفاق بیفتد و/یا آن دسته از Jedi های خشنود اما بیش از حد استفاده شده را نشان دهید، می شنوید؟

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، محاسبات موبایل

Roland Moore-Colyer مدیر ویرایشگر TechRadar با تمرکز بر تلفن‌ها و تبلت‌ها است، اما علاقه عمومی به همه چیزهای فناوری، به‌ویژه مواردی که داستان خوبی در پشت آنها وجود دارد. او همچنین می‌تواند در مورد بازی‌ها، رایانه‌ها، و ماشین‌ها بنویسد و از اجرای روزانه TechRadar پشتیبانی کند. وقتی سر میزش نیست، رولاند را می‌توان در حال پرسه زدن در لندن، اغلب با کنجکاوی در چهره‌اش و دماغی برای بازارهای غذا پیدا کرد.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است