متن خبر

جزیره با بودجه جدید 175 میلیون دلاری می خواهد که مرورگر در مرکز امنیت سازمانی باشد

جزیره با بودجه جدید 175 میلیون دلاری می خواهد که مرورگر در مرکز امنیت سازمانی باشد

شناسهٔ خبر: 468190 -




Island، شرکت مرورگر امن، ممکن است با ارزش ترین استارتاپی باشد که تا به حال نام آن را نشنیده اید. این شرکت که مرورگر را در مرکز امنیت قرار می دهد، روز سه شنبه سرمایه گذاری 175 میلیون دلاری سری D را با ارزش 3 میلیارد دلاری اعلام کرد. جزیره اکنون در مجموع 487 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

این یک تن پول است و ما را به تعجب وا می دارد: شرکت برای تضمین این نوع سرمایه گذاری در این سطح از ارزش چه می کند؟ داگ لئون، یکی از شرکای Sequoia که در جزیره بازگشت به دور A سرمایه گذاری کرد، می گوید که جذب تیم موسس شرکت و پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شده است.

دو بنیانگذار، که یکی از آنها بنیانگذار فنی خارج از اسرائیل بود - دان آمیگا - و یکی که یک مدیر ارشد امنیتی خارج از ایالات متحده بود - مایک فی - این دیدگاه را داشتند که اگر بتوانید یک مرورگر بر اساس Chromium تولید کنید، لئون به TechCrunch گفت: به نظر یک مرورگر استاندارد برای کارمندان مصرف کننده در یک شرکت است، اما ایمن بود، افراد بد را از انجام یکسری کارها باز می داشت.

او او میگوید که نتیجه نهایی این است که می‌توانید با جایگزین کردن مواردی مانند VPN، جلوگیری از از دست دادن داده‌ها و مدیریت دستگاه تلفن همراه، هزینه کلی امنیت را کاهش دهید، همه این‌ها به جای خرید ابزارهای جداگانه، می‌توانند مستقیماً در مرورگر انجام شوند. این به نوبه خود می تواند هزینه کلی تامین امنیت یک شبکه را کاهش دهد.

ری وانگ، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی در Constellation Research می گوید جزیره در حال تعریف یک دسته با یک مرورگر سازمانی است، در حالی که به کارمندان اجازه می دهد در یک محیط آشنا کار کنند و آنها را ایمن تر نگه می دارد.

او گفت: "آنها از زاویه امنیتی برای تغییر تعاملات محاسباتی انسانی استفاده می کنند." مرورگر را به عنوان صفحه نمایش خود در یک بازی «ماجراجویی خودتان انتخاب کنید» در نظر بگیرید، و بر اساس تمام داده‌های گرفته شده، می‌تواند محتوا، اقدامات و بینش مرتبط با متن را ارائه دهد، اما این کار را در حالی انجام می‌دهد که امنیت کلاس سازمانی را ارائه می‌کند. داده، فرآیند و هویت.»

فی اذعان می‌کند که اگر در شرکتی با یک مرورگر اختصاصی ظاهر می‌شود و آنها 20000 برنامه دارند - که در یک شرکت Fortune 100 امکان‌پذیر است - باید همه آن برنامه‌ها را با آن مرورگر آزمایش کنند. اما این واقعیت که Island بر اساس استاندارد Chromium است به این معنی است که IT می تواند به مرورگر اعتماد کند بدون اینکه مجبور باشد همه چیز را در یک فرآیند طولانی آزمایش قرار دهد. «دنیای مرورگر بر روی Chromium استاندارد شده است. این ایده نمی توانست قبل از آن محقق شود.

علی‌رغم ارزش پیشنهادی و رویکرد استاندارد، Fey او میگوید هنوز نیاز به توضیح دارد تا مدیران متوجه شوند که با پرداخت هزینه برای یک مرورگر متمرکز بر امنیت، می‌توانند در دراز مدت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. شما باید توضیح دهید که ROI از کجا می آید. من چه چیزی به دست می‌آورم؟ از کجا می آید؟ و ROI باید بسیار قابل درک و بسیار قابل باور و بزرگ باشد."

چقدر بزرگ؟ در نظر بگیرید که او او میگوید یک شرکت سالانه 300 میلیون دلار صرفه‌جویی کرد و رک‌های یک مرکز داده را خاموش کرد، زیرا آنها دیگر برای اجرای برنامه‌های مشابه به منابع تقریباً یکسانی نیاز نداشتند.

Fey او میگوید که در مورد جایگزین کردن این ابزارها نیست، بلکه این واقعیت است که استفاده از یک مرورگر استاندارد، اجرای آن را در مواردی مانند فیلتر کردن وب یا حتی دسکتاپ مجازی بسیار آسان‌تر می‌کند. ساده به نظر می رسد، اما این شرکت 280 کارمند دارد که 100 نفر از آنها مهندس هستند. او می گوید که کارهای مهندسی زیادی برای تحقق این امر انجام شده است.

در حالی که او در مورد اعداد درآمد خاصی صحبت نمی کند، شرکت حدود 200 مشتری دارد و در چند سال گذشته به طور پیوسته در حال رشد بوده است. لئون از آن به عنوان رشد تصاعدی یاد کرد.

فی فکر می کند که جزیره می تواند در نهایت یک شرکت عمومی قابل توجه باشد. او گفت: «ما در این مرحله به ARR مناسبی می‌رسیم، ARR معنی‌دار، و حاشیه‌های ما خوب است». پس می‌دانید که ما چه فکری می‌کنیم این است که روزی یک کاندیدای قوی برای عرضه اولیه سهام خواهیم داشت، اما نه در سال آینده. روزی.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است