متن خبر

جدال مارول با Beau DeMayo تهدید می کند که به پایان می رسد زیرا خالق X-Men 97 ادعا می کند که او برای فصل 2 اعتبار ندارد.

جدال مارول با Beau DeMayo تهدید می کند که به پایان می رسد زیرا خالق X-Men 97 ادعا می کند که او برای فصل 2 اعتبار ندارد.

شناسهٔ خبر: 699168 -




تصویری <a href= از تریلر X-Men 97 که Cyclops، Storm، Wolverine و دیگر جهش یافته‌ها را در نمایش انیمیشن Marvel Disney Plus نشان می‌دهد." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DhmPp5jPRNMPhPKPjxRe2m.jpg">
خالق X-Men 97، Beau DeMayo و Marvel اخیراً سخنان لفظی تلخی را مبادله کرده اند (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

دعوای جدیدی بین مارول و بئو دی مایو، مجری سابق سریال مردان ایکس 97 ، پس از اینکه دومی کارفرمایان سابق خود را متهم به حذف اعتبار نویسندگی او در فصل دوم سریال پرطرفدار کرد، آغاز شد.

پنج ماه پس از اینکه دمیو تنها چند روز قبل از اولین نمایش دیزنی پلاس در X-Men 97 توسط مارول تبرئه شد ، نویسنده سابق سریال جنگ لفظی تلخی را با غول کمیک در میان ادعاهایی که کارش در فصل 2 X-Men 97 انجام خواهد شد، به راه انداخته است. بی اعتبار شدن

پیش از اینکه دمیو در اوایل ماه مارس توسط مارول رها شود، گمان می‌رود که کار فیلمنامه‌ای را روی فصل بعدی انیمیشن پرمخاطب دیزنی پلاس که در حال حاضر در میانه راه توسعه آن است، به پایان رسانده باشد. با این حال، در حالی که در ابتدا انتظار می رفت که DeMayo پس از انتشار فصل دوم، اعتبار نویسندگی کار خود را دریافت کند، نویسنده هالیوود اکنون پیشنهاد کرده است که اینطور نخواهد بود.

خالق X-Men 97 Beau DeMayo مارول را به چه چیزی متهم می کند؟

اولاً، من بسیار سپاسگزارم که روی #XMen97 کار کردم و با افراد بسیار با استعدادی همکاری کردم. ایجاد این احیا رویایی بود که به حقیقت پیوست و حمایت هواداران بسیار تاثیرگذار بود. با این حال، احساس می‌کردم که برای من فشار می‌آورد که بعد از ترک نمایش صحبت کنم… pic.twitter.com/kbOTL3IQJj 16 اوت 2024

در ساعات اولیه صبح امروز (16 آگوست)، دمیو - که به طور منظم از رسانه های اجتماعی برای تعامل با دنبال کنندگان خود استفاده می کند - به X/Twitter رفت و مارول را متهم کرد که تیتراژ نوشتن فصل 2 خود را به دلیل یک قطعه هنر طرفداران X-Men حذف کرده است. (به بالا مراجعه کنید) او در ماه ژوئن در اینستاگرام پست گذاشت. دمیو ادعا کرد که این آخرین مورد از یک رشته طولانی از مشکلات "دردسر ساز" است که او در حین کار در استودیو مارول با آن مواجه شده است، و او همچنین در راه اندازی مجدد فیلم Blade برخی از فیلمنامه ها را برای آنها انجام داد.

در توییت همراه آمده است: "اول، من بسیار سپاسگزارم که روی مردان ایکس 97 کار کردم و با افراد با استعداد شگفت انگیزی همکاری کردم." "ایجاد این احیا رویایی بود که به حقیقت پیوست و حمایت هواداران بسیار تاثیرگذار است.

"با این حال، احساس کردم که پس از خروج از سریال برایم فشار می آورد که حرفش را بزنم. در بالا، هنرهای طرفدار مردان ایکس است که در ماه ژوئن در اینستاگرام برای گی پراید پست کردم. در 13 ژوئن، مارول نامه ای به من فرستاد و به من اطلاع داد که آنها به دلیل این پست امتیازات فصل 2 را از دست دادم از رسانه‌های اجتماعی برای پیدا کردن فضای امن‌تری برای من، غرور و غرور، با ما همراه باشید.

پاسخ مارول به اتهامات دمیو چه بود؟ و چرا اخراج شد؟

بازیگران X-Men 97 <a href= از مجموعه ای از درهای دوتایی در نمایش انیمیشن دیزنی پلاس عبور کردند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YyEZjfXaYvRGdRuFJ88ucH-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YyEZjfXaYvRGdRuFJ88ucH-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YyEZjfXaYvRGdRuFJ88ucH-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YyEZjfXaYvRGdRuFJ88ucH-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YyEZjfXaYvRGdRuFJ88ucH-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YyEZjfXaYvRGdRuFJ88ucH-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YyEZjfXaYvRGdRuFJ88ucH.jpg">

مارول به آخرین اتهام دمیو واکنش خوبی نشان نداده است (اعتبار تصویر: Marvel Studios/Disney Plus)

مارول معمولاً کسی نیست که لباس‌های کثیف خود را در ملاء عام پخش کند، به اتهامات دمیو پاسخ داد که می‌توان آن را پاسخی کوتاه از سوی استودیوی معمولی رزرو شده توصیف کرد. در بیانیه ای که برای هالیوود ریپورتر منتشر شد، سخنگوی مارول گفت: "آقای دمیو در مارس 2024 پس از تحقیقات داخلی از کار برکنار شد. با توجه به ماهیت فاحش یافته ها، ما بلافاصله روابط خود را با او قطع کردیم و او هیچ وابستگی بیشتری به این موضوع ندارد. مارول."

پس ، دمیو چه کرد تا به عنوان یکی از بهترین نویسندگان نمایش های دیزنی پلاس حذف شود؟ مارول هرگز به طور رسمی فاش نکرده است که چرا دمیو، که همچنین در اقتباس لایو اکشن نتفلیکس از برنامه تلویزیونی The Witcher و Marvel's Moon Knight کار کرده است. با این حال، یک منبع آگاه از تحقیقات داخلی مارول به ورایتی بيان کرد که قرارداد او پس از آشکار شدن شواهدی مبنی بر سوء رفتار جنسی فسخ شد. این موضوع، همراه با اینکه دمیو طبق گزارش‌ها، شرایط قرارداد فسخ قرارداد خود را با پست‌های مداوم درباره مردان ایکس 97 در شبکه‌های اجتماعی زیر پا گذاشت، منجر به حذف مارول در فصل دوم شد.

آیا این پایان دعوای Marvel-Beau DeMayo است؟

«حقیقت آشکار خواهد شد. پس از فاجعه دیزنی پلاس، مارول می خواهد با ادعای نقض قرارداد در توییت ها، گمراه کند. این غم انگیز است که به این نتیجه رسیده است، اما جای تعجب ندارد. با ما همراه باشید.» https://t.co/D4d5tXfPP0 16 اوت 2024

مطلقا نه. در پاسخ به گزارش Variety چند ساعت بعد در X/Twitter (به بالا مراجعه کنید)، دمیو به طور مرموزانه ای به مارول و مقاله نشریه دست زد، قبل از اینکه بگوید دشمنی بین او و غول کمیک هنوز به پایان نرسیده است.

او در توییتی نوشت: «حقیقت فاش خواهد شد. پس از فاجعه دیزنی پلاس، مارول می خواهد با توئیت های ادعایی نقض قرارداد، گمراه کند.

فقط 13 دقیقه پس از آن پست، دمیو به پلتفرم بازگشت (توئیت زیر را ببینید) تا دوباره به مارول و شرکت مادرش دیزنی حمله کند و نوشت: "این کتاب بازی معمولی آنها Disney-Marvel است. نامه های قانونی و همچنین موارد دیگر به الگوی دیرینه آنها را ثابت کنید که باید یک راه حل مطمئن پیدا کنید.

این کتاب بازی معمولی Disney-Marvel آنه است. نامه های قانونی و همچنین موارد دیگر برای اثبات الگوی دیرینه خود برای پیروی از . این در مورد یافتن یک خروجی امن است. با تشکر از ایمان و صبر شما https://t.co/LebsUprzwD 16 اوت 2024

نظر: یک پیچ و تاب عجیب در داستان

Cyclops و شرکت برای مبارزه در X-Men 97 قسمت 10 آماده می شوند

این پایان این جدال لفظی خاص نیست (اعتبار تصویر: تلویزیون مارول/دیزنی پلاس)

من انتظار دارم دمیو در چنین موقعیتی از خود دفاع کند، اما به نظرم خیلی عجیب است که مارول تیتراژ فصل 2 خود را از روی یک اثر هنری از طرفداران در جشن ماه غرور حذف کند. در واقع، استودیوی سازنده دنیای سینمایی مارول ( MCU ) در مارس 2023 با ویکتوریا آلونسو، تهیه کننده اجرایی سابق، مخالفت های زیادی داشت – البته بسیار نادر است . از جمله Secret Invasion و The Marvels که نوامبر گذشته پس از اخراج او منتشر شد.

پس چرا مارول رویکرد متفاوتی با دمیو در پیش خواهد گرفت، به خصوص اگر، همانطور که ادعا می شود، تیتراژ نوشتن فصل 2 او برای یک پست ساده اینستاگرام حذف شده باشد؟ همانطور که DeMayo نشان می دهد، حقیقت به احتمال زیاد در نقطه ای آشکار می شود، اما مشخص نیست که آیا از یک منبع قابل تایید، از طریق دادگاه، یا از طریق دیگری آمده است.

صرف نظر از این، این لکه دیگری در کتاب کپی مردان ایکس 97 است که شایسته آن نیست. جانشین معنوی کارتون کلاسیک دهه 90 مردان ایکس: سری انیمیشن ، از نظر بسیاری از مردم، بهترین چیزی است که مارول از فیلم Avengers: Endgame در سال 2019 ارائه کرده است. در واقع، در بررسی فصل 1 مردان ایکس 97 ، گفتم که "بازگشتی دلنشین و غم انگیز به زمانی بود که تماشای کارتون های صبح شنبه مانند زندگی همیشه استرس زا بود". و با این حال، از آنجایی که این جنگ لفظی تلخ در روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده تشدید می‌شود، ادامه توسعه آن و انتشارات فصلی آینده توسط این دشمنی فزاینده خدشه‌دار خواهد شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و سایر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که به آن برخورد کرد، پیدا کرد. در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است