متن خبر

تیم‌سازان از NHTSA می‌خواهند که معافیت Cruise Origin را رد کند

تیم‌سازان از NHTSA می‌خواهند که معافیت Cruise Origin را رد کند

شناسهٔ خبر: 438284 -




اتحادیه بین‌المللی اخوان تیم‌ستر از تنظیم‌کننده‌های ایمنی خودروی ایالات متحده می‌خواهد که درخواست جنرال موتورز برای اعطای معافیت به کروز، زیرمجموعه خودروهای خودمختار این خودروساز، را که به آن اجازه می‌دهد Origin AV خود را بدون استانداردهای ایمنی سنتی خودرو بسازد، رد کنند.

Cruise's Origin به منظور خودمختاری ساخته شده است، به این معنی که فرمان یا پدال ندارد. در اوایل سپتامبر، مدیر عامل کروز، کایل وگت، بیان کرد که این شرکت به دریافت چراغ سبز از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) نزدیک است، که به کروز اجازه می دهد تا تولید انبوه Origins را آغاز کند و آنها را در جاده های عمومی قرار دهد.

مقاومت Teamsters در برابر کروز، و به طور کلی خودروهای AV، برندی برای اتحادیه است که اخیراً از فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام به دلیل وتوی لایحه‌ای که کامیون‌های بدون راننده خودران در جاده‌های عمومی این ایالت را ممنوع می‌کند، انتقاد کرد.

شان اوبراین، رئیس اتحادیه با اشاره به مجموعه ای از حوادث «عمیقاً نگران کننده» اخیر در این کشور گفت: «برای سایر رانندگان، عابران پیاده و مشاغل طبقه متوسط ​​برای کروز این درخواست از NHTSA خطرناک است. سانفرانسیسکو.

"اجازه دادن به این شرکت برای گسترش ناوگان خود برای قرار دادن خودروهای بدون راننده "پیشرفته" بیشتر در جاده ها برای همه فاجعه بار خواهد بود."

NHTSA به TechCrunch با جدول زمانی برای تصمیم خود در مورد دادخواست جنرال موتورز پاسخ نداد. پیش بینی می شود این آژانس در پاییز امسال قوانین جدیدی را در مورد استقرار وسایل نقلیه خودران غیرمنطبق اعلام کند، که می تواند مسیر را برای مقررات فدرال در مورد وسایل نقلیه خودران باز کند.

دادخواست جنرال موتورز که در فوریه ۲۰۲۱ ارسال شد، از شش استاندارد ایمنی فدرال ایمنی وسایل نقلیه موتوری (FMVSS) برای Origin، به ویژه برای قطعاتی که در وسایل نقلیه تولید و فروخته شده در ایالات متحده مورد نیاز است، می‌خواهد، به عنوان مثال، همه خودروها باید دارای تمیز کردن و شستشوی شیشه جلو باشند. سیستم هایی تا رانندگان انسانی بتوانند جاده را به وضوح ببینند. وسایل نقلیه همچنین باید دارای یک شیفتر گیربکس باشند که از ترتیب خاصی برای پارک، دنده عقب و رانندگی پیروی کند. از آنجایی که Origin بدون در نظر گرفتن راننده انسانی طراحی شده است، شیفتر انتقال فیزیکی وجود ندارد.

دوره نظر عمومی برای معافیت ها در آگوست ۲۰۲۲ به پایان رسید. کروز چهارشنبه بیان کرد که اکثر نظرات عمومی ثبت شده در مورد دادخواستش مثبت بوده است.

اخیراً پس از اینکه تنظیم‌کننده‌های کالیفرنیا به کروز مجوز گسترش خدمات روباتاکسی تجاری خود را در سراسر سانفرانسیسکو ۲۴/۷ اعطا کردند، شرکت AV با فشار زیادی مواجه شده است. در هفته‌های پس از آن جلسه، خودروهای کروز در تعدادی از حوادث مربوط به نقص ربات‌اکسی و توقف آن در وسط خیابان و برخورد با یک ماشین آتش‌نشانی که باعث شد اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا دستور دهد کروز بلافاصله نیمی از آن را متوقف کند، درگیر شدند. رباتاکسی آن از جاده ها. DMV همچنین در حال تحلیل "حوادث اخیر" است.

در ماه دسامبر، NHTSA پس از گزارش‌هایی مبنی بر دو مصدومیت در تصادفات از عقب، یک کاوشگر ایمنی رسمی را در مورد خودروهای AV کروز باز کرد. NHTSA بیان کرد خودروهای کروز ممکن است دچار ترمز نامناسب شدید یا بی حرکت شوند.

«با توجه به سؤالات اساسی مطرح شده در مورد سوابق ایمنی شاکی، و عدم موفقیت مداوم در جزئیات اجزای عملیات Origin، در حال حاضر ما معتقد نیستیم که GM/Cruise بتواند یک وسیله نقلیه معاف از FMVSS را در سطح استانداردهای ایمنی مورد نیاز اداره کند. قانون و مقررات فدرال،" تیمستر در بیانیه ای نوشت.

مخالفت Teamsters با Cruise Origin نیز در زمانی رخ می دهد که اتحادیه ها دارای میکروفون هستند. اتحادیه کارگران خودروسازی متحد در حال حاضر جنرال موتورز، فورد و استلانتیس را در کارخانه‌های سراسر ایالات متحده اعتصاب می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است