متن خبر

تولید کننده Palworld می گوید: “ما مطلقاً قصد نقض مالکیت معنوی سایر شرکت ها را نداریم.”

تولید کننده Palworld می گوید: “ما مطلقاً قصد نقض مالکیت معنوی سایر شرکت ها را نداریم.”

شناسهٔ خبر: 445141 -




یک پال پرنده مانند در Palworld.
(اعتبار تصویر: Pocketpair)

سازنده Palworld و مدیر عامل توسعه دهنده Pocketpair، Takuro Mizobe، مجدداً تاکید کرده است که توسعه دهندگان Palworld "قطعاً قصد نقض مالکیت معنوی سایر شرکت ها را ندارند."

درست از زمان افشای اولیه Palworld ، اینترنت به عنوان «پوکمون با اسلحه» لقب گرفت و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. مانند پوکمون ، بازیکنان می‌توانند موجودات بامزه و عجیب و غریب (که در Palworld با نام «Pals» شناخته می‌شوند) را شکار کنند. مکانیک‌های جمع‌آوری هیولاها در بازی‌ها همیشه منجر به مقایسه پوکمون‌ها می‌شوند، اما، به‌ویژه از زمان عرضه Palworld ، برخی از افراد از طرح‌های برخی از دوستان انتقاد کرده‌اند و به شباهت‌هایی با طرح‌های موجود پوکمون اشاره کرده‌اند.

در یک مصاحبه جدید با Automaton ، Mizobe، که علاوه بر اینکه به عنوان تهیه‌کننده بازی نیز فعالیت می‌کند، در مورد نگرانی‌هایی که توسط بازیکنان احتمالی مطرح شده بود، پرسیده شد که آیا بازی حتی می‌تواند عرضه شود یا خیر. این رسانه اشاره کرد که مصاحبه در 15 ژانویه، چند روز قبل از انتشار دسترسی زودهنگام Palworld انجام شده است.

میزوب اذعان کرد که "آگاه است که سری پوکمون رهبر غالب در ژانر رام کردن هیولا/مجموعه است" و گفت که " پوکمون آنقدر خوب است که من حتی می ترسم آن را با Palworld مقایسه کنم." با این حال، او بيان کرد که ایده Palworld از این نشأت گرفته است که می‌خواهد مکانیک‌های جمع‌آوری هیولا را به ژانر بقای جهان باز اضافه کند.

Mizobe اظهار داشت: «اگرچه ما سری Pokémon را به عنوان یک سلف بزرگ در سبک آن معرفی کردیم، Palworld به عنوان یک بازی کاملاً متفاوت است، که فکر می کنم مردم به محض بازی متوجه آن خواهند شد. حتی می توانم بگویم که Palworld از نظر مکانیک بازی بسیار شبیه به Ark: Survival Evolved است.

او ادامه داد: «آیا می‌توان آن را راه‌اندازی کرد؟» به نظر کمی سوال سخت است، اما ما بازی‌های خود را بسیار جدی می‌کنیم و مطلقاً قصد نداریم مالکیت معنوی سایر شرکت‌ها را نقض کنیم. ما تحت تحلیل های قانونی قرار گرفته ایم و در حال حاضر هیچ اقدام خاصی از سوی سایر شرکت ها انجام نشده است. من می‌دانم که انواع شایعات در اینترنت منتشر شده است، اما لطفاً مطمئن باشید و به بازی ما فرصت دهید."

دیروز، Mizobe در توییتی از مردم خواست که از ارسال تهدید و توهین به هنرمندان Palworld دست بردارند و اظهار داشت که برخی حتی تهدید به مرگ دریافت کرده‌اند.

اگر به دنبال بازی‌های بیشتری برای بازی هستید، حتماً توصیه‌های ما را برای بهترین بازی‌های جهان باز روی رایانه شخصی و همچنین بهترین بازی‌های بقا تحلیل کنید .

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد، و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است