متن خبر

توسعه دهنده Fortnite دلیل عدم پیوستن ساموس از Metroid به بازی را فاش می کند و می گوید که نینتندو در مورد حضور شخصیت هایش بر روی پلتفرم های دیگر، تلفن را قطع کرده است.

توسعه دهنده Fortnite دلیل عدم پیوستن ساموس از Metroid به بازی را فاش می کند و می گوید که نینتندو در مورد حضور شخصیت هایش بر روی پلتفرم های دیگر، تلفن را قطع کرده است.

شناسهٔ خبر: 466396 -




متروید پرایم
(اعتبار تصویر: نینتندو)

یکی از توسعه‌دهندگان سابق Epic Games فاش کرده است که چرا ساموس آران، قهرمان اصلی بازی Metroid هرگز به Fortnite نپیوست.

فهرست شخصیت‌های Fortnite در طول سال‌ها به طور تصاعدی رشد کرده است، از طرح‌های اصلی Epic گرفته تا معرفی افرادی مانند John Wick تا Geralt of Rivia، تا همکاری با نام‌های بزرگی مانند Star Wars و Marvel برای ارائه کل بازیگران از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی محبوب.

ما حتی نمادهای PlayStation و Xbox Kratos و Master Chief و اخیراً Avatar: The Last Airbender را دیده‌ایم که ظاهر شده‌اند. به نظر نمی رسد که اپیک گیمز با همکاری های خود کند شود و به نظر می رسد تقریباً هر شرکتی مایل به همکاری با توسعه دهنده Fortnite است. جدا از فقط یکی

برای سال‌ها، بازیکنان فکر می‌کردند که بالاخره کی نینتندو تصمیم می‌گیرد تا شخصیت‌های خود را به Fortnite بیاورد، به خصوص پس از ادامه همکاری پلی‌استیشن و ایکس‌باکس با Epic، اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق به این زودی‌ها رخ دهد.

با این حال، در سال 2021، اسناد دادگاه از محاکمه اپیک علیه اپل فاش شد، که جزئیات برنامه‌های اپیک برای اضافه کردن ساموس آران به بازی سلطنتی نبرد را نشان می‌داد، اما او هرگز چنین نشد.

به گفته دونالد ماستارد، مدیر ارشد سابق اپیک گیمز، این همکاری به نتیجه نرسید، زیرا نینتندو نمی‌خواست شخصیت‌هایش را به جز پلتفرم خودش روی هیچ پلتفرمی ببیند.

Mustard در مصاحبه ای با Game File گفت: "آنها واقعاً به کاراکترهایشان که در پلتفرم هایی که پلتفرم های آنها نبودند، آویزان شدند." آن‌ها از داشتن شخصیت‌های نینتندو در Fortnite بسیار هیجان‌زده می‌شوند، اما فقط در صورتی که روی پلتفرم آنها باشد.

این نشان می‌دهد که اگر پوسته Samus به طور انحصاری در نینتندو سوییچ ظاهر می‌شد، نینتندو با هم همکاری می‌کرد، چیزی که ماستارد او میگوید برخلاف دیدگاه اپیک برای بازی بود.

او گفت: «برای من و برای همه Epic، ما اینطور می‌گوییم که این یک الزام مطلق است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که Fortnite بدون توجه به صفحه‌نمایش یا دستگاهی که بازی می‌کنید همان تجربه است. »

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است