متن خبر

تناسب اندام متصل پس از همه گیری سرگردان است

تناسب اندام متصل پس از همه گیری سرگردان است

شناسهٔ خبر: 473716 -




در طول چهار سال گذشته، فضای تناسب اندام متصل برخی از بالاترین بالا و پایین ترین سطح را در دنیای سرمایه گذاری تجربه کرده است. بر اساس ارقام Crunchbase، بودجه - قابل پیش بینی - در سال 2021 به اوج خود رسید.

در ماه مه سال 2021، پلوتن اعلام کرد که برای یک مرکز تولید مستقر در اوهایو به مبلغ 400 میلیون دلار بودجه مالی خواهد کرد. این یک کاهش در سطل بود: این شرکت 4.13 میلیارد دلار درآمد برای سال ایجاد کرد که بیش از 40 درصد افزایش نسبت به سال 2020 داشته است.

روز دوشنبه، شرکت تناسب اندام اعلام کرد که به دنبال تامین مالی مجدد بدهی خود است. این شرکت همچنین یک وام پنج ساله به ارزش یک میلیارد دلار دریافت کرد تا پس از کناره گیری بری مک کارتی در اوایل ماه جاری پس از دو سال حضور در شرکت، مدیر عامل جدیدی را استخدام کند. در نهایت، پلوتون با این فرض که سود ناشی از بیماری همه گیر طبیعی جدید بود، از عرضه خود بالا بود.

شرکت رقیب تونال (که طبق گزارش ها پلوتن در سال 2022 به خرید آن فکر کرده بود)، بیش از یک سوم کارکنان خود را در سال 2022 اخراج کرد. در آوریل 2023، مدیرعامل جدید و مبلغ 130 میلیون دلار را با کاهش قابل توجه ارزش گذاری اعلام کرد. با این حال، پس از اینکه Lululemon فروش دستگاه های Mirror خود را متوقف کرد، از ارائه یک برنامه تجاری در پایان سال بسیار خوشحال بود.

این همه گیری مطمئناً تأثیرات بلندمدت بر اقتصاد داشته است. به عنوان مثال، در حالی که کار از خانه به وضوح نسبت به اوج بیماری کووید-19 کاهش یافته است، گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر شد، نشان می‌دهد که هنوز سه تا چهار برابر بیشتر از سال 2019 رایج است. اجتناب ناپذیر بود، تغییر فرهنگی دائمی بود.

با این حال، در نهایت، بسیاری مشتاق «بازگشت به حالت عادی» بودند، و ورود واکسن‌ها، همراه با کاهش نرخ عفونت، بسیاری را جرأت داد تا به ورزشگاه بازگردند. بر خلاف رفت و آمد به یک مزرعه مکعبی با نور مصنوعی پنج بار در هفته، بسیاری از مردم واقعاً از تجربه کار کردن به صورت حضوری لذت می برند.

با این حال، مبارزه جهانی نیست. Hydrow که 55 میلیون دلار در سال 2022 جمع آوری کرد، اوایل این ماه اکثریت سهام شرکت آموزشی قدرتی Speede Fitness مبتنی بر هوش مصنوعی را خریداری کرد. این شرکت با سرمایه‌گذاری بر روی علاقه به ماشین‌های قایقرانی کار خوبی انجام داده است، حتی با وجود اینکه پاسخ Peloton به این دسته کاملاً تحت الشعاع مبارزات عمومی آن قرار گرفت.

علیرغم برخی رکودهای عمده و بادهای معکوس اقتصادی گسترده تر، اگر محصول به اندازه کافی قانع کننده داشته باشید، همیشه پولی برای جمع آوری وجود دارد. با این حال، در نهایت، آن دور باید به طور مداوم کمتر از روزهای سالاد تناسب اندام خانگی باشد. برای مثال اخیر، کاباتا، سازنده «اولین دمبل‌های مجهز به هوش مصنوعی در جهان»، روز سه‌شنبه یک دور اولیه ۵ میلیون دلاری را اعلام کرد. این به دنبال یک دور بذر 2 میلیون دلاری است که در می 2022 جمع آوری شد.

من نمی خواهم یک شرکت تناسب اندام مرتبط باشم که در سال 2024 رشد می کند. همانطور که مشاور مالی من اخیراً به من گفت، "بهترین زمان برای خرید خانه سال گذشته است. " زمانی که برای ارائه محصولی به بازار کار می کنید، همیشه نمی توانید منتظر بمانید تا نیروهای بازار ایده آل شوند. به نظر می‌رسد که ما دیگر هرگز مانند سال 2021 را برای تناسب اندام متصل نبینیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است