متن خبر

تماشای رشد استارت آپ های فین تک لذت بخش است

تماشای رشد استارت آپ های فین تک لذت بخش است

شناسهٔ خبر: 444623 -




به TechCrunch Fintech (که قبلا The Interchange) خوش آمدید! در این نسخه، من قصد دارم به یک فین‌تک که در یک حراجی فروخته می‌شود، گروهی از استارت‌آپ‌ها و غیره نگاه کنم!

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت PT به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

حماسه ادامه دارد. در اواسط ماه مه، Manish Singh از TC گزارش داد که بنیانگذاران ZestMoney از استارتاپ استعفا داده اند. فین‌تک هندی، که توانایی آن در اعطای وام‌های بلیت کوچک به مشتریانی که برای اولین بار اینترنت دارند، زمانی مورد حمایت بسیاری از سرمایه‌گذاران برجسته از جمله گلدمن ساکس قرار گرفت. در ماه دسامبر، ZestMoney به دنبال تلاش های ناموفق برای یافتن خریدار تعطیل شد. سپس، هفته گذشته، این شرکت که زمانی 450 میلیون دلار ارزش داشت، در یک "فروش آتش" به DMI فروخته شد.

تحلیل هفته

یکی از سرگرم کننده ترین بخش های خبرنگار بودن، ردیابی رشد شرکت ها در طول سال ه است. در سال 2020، من در مورد سری A 10 میلیون دلاری Briq و ماموریت آن برای آوردن فین تک به صنعت ساخت و ساز نوشتم. هفته گذشته، برنامه های توسعه 8 میلیون دلاری سری B آن را با ارزش 150 میلیون دلاری و همچنین برنامه های رشد مرتبط با هوش مصنوعی آن را پوشش دادم. در سال 2021، من از استارت‌آپ زیرساخت پرداخت آرژانتینی Pomelo به مبلغ 9 میلیون دلار خبر دادم. هفته گذشته، من تامین مالی 40 میلیون دلاری سری B و این واقعیت را پوشش دادم که درآمد آن در سال 2023 تا 200 درصد افزایش یافت. سرمایه گذاران باید این احساس را داشته باشند.

دلار و سنت

کریستین هال هفته پیش شلوغ بود!

Digital Onboarding برای کمک به بانک‌ها در تعامل سودآور با مشتری، 58 میلیون دلار دریافت می‌کند: ارتباطات موسسات مالی اغلب مبتنی بر کاغذ است، که اغلب منجر به بسته شدن بین 25 تا 40 درصد از حساب‌های جاری جدید در سال اول می‌شود. این استارت آپ SaaS می خواهد این مشکل را برطرف کند.

بانک های قابل کشش 25.6 میلیون دلار برای ارائه وام مبتنی بر اشتغال: کارفرمایان بیشتری محصولات مالی را به مزایا و مزایای کارکنان خود اضافه می کنند و بسیاری از استارت آپ ها برای کمک به این بخش وارد شده اند. شرکت فین تک Kashable جدیدترین است.

Tandem برنامه «زوج‌های مدرن» را برای مدیریت امور مالی با هم و جداگانه ارائه می‌کند: Meet Tandem - یک استارت‌آپ جدید فین‌تک که به اولین نقاط عطف مالی برای زوج‌ها می‌پردازد و با این رابطه رشد می‌کند - که به تازگی ۳.۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

دیگه چی مینویسیم

نئوبانک آفریقایی کودا تلاش کرد 20 میلیون دلار با ارزش گذاری ثابت در سال 2023 افزایش دهد، پیش بینی نقطه عطف کاربر توسط 3 میلیون دلار از دست رفت: اوایل این ماه، بابس اوگوندی، بنیانگذار و مدیر عامل کودا به کاربران بيان کرد که بانک رقیب آنلاین نیجریه به تقریباً 56 تریلیون پوند (حدود 60 دلار) رسیده است. میلیارد) ارزش معاملاتی از زمان راه اندازی آن در سال 2019. اوگوندی همچنین بيان کرد که کودا با 7 میلیون مشتری خرده‌فروشی و تجاری تا امروز به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است. با این حال، این رقم از پیش‌بینی‌های فین‌تک زمانی که سال گذشته به دنبال سرمایه‌گذاری تازه بود، کمتر است.

سایر عناوین با علاقه بالا

Stripe، Flexport، TikTok و دیگر استارت آپ ها روی استارتاپ ها سرمایه گذاری می کردند. این تا حد زیادی متوقف شده است: "سرمایه گذاری های استرایپ تا اواسط سال 2021 نشان دهنده قصد آن برای گسترش در سطح بین المللی و رشد فراتر از تجارت اصلی تجارت الکترونیک خود بود. Stripe در سال 2020 Paystack مستقر در نیجریه را خریداری کرد - پس از شرکت در سری A این استارتاپ پرداخت در سال 2018، دسترسی خود را در آفریقا گسترش داد. بر اساس داده های CB Insights، این سطح از سرمایه گذاری به طور چشمگیری کاهش یافته است.

پرداخت‌های فرامرزی فین‌تک نئو پس از یک سال رشد سریع به سودآوری رسید: «فین‌تک مستقر در بارسلون که یک حساب ارزی یک‌جای چند ارزی را برای خزانه‌داران شرکت‌ها فراهم می‌کند، درآمد سالانه بیش از ۵ میلیون یورو و سود سالانه را ثبت کرد. Fintech Finance News گزارش می دهد که ۱ میلیون یورو.

پادکست هایی که ارزش دیدن دارند

طرف دیگر هیاهوی هوش مصنوعی: الکس ویلهلم و من شیرجه های سریعی در افزایش رتبه های Pomelo، Briq و Tandem و خیلی چیزهای دیگر انجام می دهیم!

بازگشت به کلوپ Unicorn با آیلین لی از Cowboy Ventures: الکس ویلهلم و من از آیلین لی از Cowboy Ventures دعوت کردیم تا از طریق مقاله عظیم جدید او در مورد دنیای اسب شاخدار گفتگو کنیم.

ICYMI: من با جنی فیلدینگ با سرمایه‌گذار پیش‌بنیاد Everywhere Ventures مصاحبه جدی داشتم. برای گوش دادن روی زیر کلیک کنید!

برای اخبار فین‌تک، پست‌هایی درباره قهوه و موارد دیگر، من را در X @bayareawriter دنبال کنید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است