متن خبر

تماس Disrupt 2024 برای بلندگوها اکنون باز است

تماس Disrupt 2024 برای بلندگوها اکنون باز است

شناسهٔ خبر: 455569 -




اشتیاق و دانش لازم را دارید و می خواهید در فناوری تغییر ایجاد کنید؟ سپس تقویم‌های خود را برای TechCrunch Disrupt 2024 که از 28 تا 30 اکتبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، علامت بزنید. ما به دنبال سخنرانان پویایی مانند شما هستیم تا رویداد ما را با بینش شما زیبا کنند. برای سخنرانی تا 26 آوریل اینجا اقدام کنید.

در اینجا نحوه تبدیل شدن به یک سخنران در TechCrunch Disrupt آمده است

اگر شما یک بنیانگذار استارت آپ پیشرو، یک VC باهوش، یا یکی از افراد برجسته در صنعت هستید، قصد داریم از شما بشنویم. تخصص خود را با بنیانگذاران، نوآوران، و کارآفرینان در سراسر چشم انداز استارتاپ به اشتراک بگذارید.

در برنامه خود، موضوع خود را با عنوانی جذاب و توضیحات قانع کننده برای ما مطرح کنید. سپس فرمت ارائه دلخواه خود را انتخاب کنید:

جلسه پراکنده: با حداکثر چهار سخنران، از جمله یک ناظر، در کانون توجه قرار بگیرید. ارائه یک ارائه 30 دقیقه ای و سپس یک جلسه پرسش و پاسخ 20 دقیقه ای با مخاطبان زنده حداکثر 100 شرکت کننده. شما این شانس را خواهید داشت که یک ارائه را به نمایش بگذارید و از قابلیت های محدود AV استفاده کنید. هر سخنران در طول Disrupt یک جلسه شکست را رهبری می کند.

بحث میزگرد: یک بحث تعاملی جذاب 30 دقیقه ای را با مخاطبان صمیمی تا 40 شرکت کننده هدایت کنید. هیچ ارائه یا AV وجود ندارد - فقط گفتگوی خالص و ارگانیک. شما دو بار در طول Disrupt میزبان میزگرد خود خواهید بود.

برای خط زمانی بلندگوها تماس بگیرید

آخرین مهلت درخواست‌های انتخاب مخاطب 26 آوریل است و ما نامزدهای نهایی را حداکثر تا 3 مه اعلام خواهیم کرد. رای‌گیری انتخاب مخاطب از 13 تا 24 مه آغاز می‌شود. موضوعات، توضیحات و سخنرانان انتخاب شده را به صورت آنلاین منتشر خواهیم کرد. خوانندگان TechCrunch - و دنبال کنندگان شما - می توانند به جلسات مورد علاقه خود رأی دهند.

آیا نمی دانید که چه نوع موضوعاتی مرکز توجه Disrupt را به خود جلب می کند؟ نگاهی به موضوعات برجسته از دستور کار Disrupt 2023 بیندازید.

برای تصرف صحنه در Disrupt آماده هستید؟ منتظر نباشید - تا 26 آوریل اینجا درخواست دهید و به ما نشان دهید از چه چیزی ساخته شده اید!

آیا شرکت شما می‌خواهد به عنوان حامی یا غرفه‌دار بخشی از اقدام Disrupt باشد؟ با پر کردن این فرم با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است