متن خبر

تلگرام پیام‌های صوتی و تصویری «یک بار مشاهده» را منتشر می‌کند

تلگرام پیام‌های صوتی و تصویری «یک بار مشاهده» را منتشر می‌کند

شناسهٔ خبر: 445044 -




تلگرام به‌عنوان بخشی از آپشن های ماه ژانویه خود، مجموعه‌ای از ارتقاها را ارائه می‌کند که شامل پیام‌های ویدیویی و صوتی «یک بار مشاهده»، امکان توقف موقت ضبط هنگام ارسال ویدیو یا پیام صوتی و کنترل‌های جدید زمان خواندن است.

این برنامه در سپتامبر 2023 عکس‌ها و ویدیوهای "یک بار مشاهده" را در چت یک به یک معرفی کرد. اکنون، این شرکت در حال گسترش این ویژگی به پیام‌های صوتی و تصویری است. کاربران می توانند برای شروع ضبط، آیکون میکروفون را بزنند و سپس به سمت بالا بکشند تا روی نماد «مشاهده یک بار» ضربه بزنند تا به گیرنده اجازه دهند پیام صوتی را بشنود یا فقط یک بار به پیام ویدیویی نگاه کند.

علاوه بر این، تلگرام قابلیت توقف و از سرگیری ضبط پیام های صوتی و تصویری را از طریق همین منو ارائه می کند.

تلگرام همچنین راهی را اضافه می کند که مردم ببینند گیرنده پیام شما را در چت های خصوصی یک به یک می خواند. می توانید این ویژگی را در تنظیمات خاموش کنید.

این شرکت همچنین برخی از ویژگی های جدید را برای کاربران پولی معرفی می کند. اکنون، کاربران ممتاز می‌توانند زمان خواندن خود را پنهان کنند، اما اگر آن را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند، همچنان می‌توانند به زمان خواندن شخص دیگری نگاه کنند.

به علاوه، کاربران پولی می توانند انتخاب کنند که چه کسی می تواند ابتدا برای آنها پیام ارسال کند. آنها می توانند «همه» یا «مخاطبین من و کاربر ممتاز» را انتخاب کنند.

ماه گذشته، تلگرام ویژگی های جدیدی را برای کشف و سفارشی سازی بهتر کانال راه اندازی کرد. بعداً در ماه، تماس‌های بهبودیافته‌ای را با محافظت از رمزگذاری سرتاسر معرفی کرد که باتری تلفن شما را کمتر می‌برد. این شرکت همچنین پلتفرم ربات خود را به‌روزرسانی کرد تا به ربات‌ها اجازه دهد به پیام‌ها واکنش نشان دهند، واکنش‌ها، نقل قول‌ها و پیوندها را مدیریت کنند و به چت‌ها یا موضوعات دیگر پاسخ ارسال کنند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است