متن خبر

تلویزیون OLED خیره کننده LG C2 در آستانه برگزاری Super Bowl به قیمت کم سابقه ای رسید.

تلویزیون OLED خیره کننده LG C2 در آستانه برگزاری Super Bowl به قیمت کم سابقه ای رسید.

شناسهٔ خبر: 443341 -




تلویزیون OLED ال جی C2
(اعتبار تصویر: آینده)

چند هفته دیگر به Super Bowl 2024 باقی مانده است، و اگر به دنبال ارتقاء تلویزیون خود هستید، Walmart به تازگی C2 OLED خیره کننده LG را به 1,396.99 دلار (1,899.99 دلار) کاهش داده است. این پایین‌ترین قیمتی است که تا به حال دیده‌ایم و یکی از بهترین معاملات تلویزیونی Super Bowl است که تاکنون دیده‌ایم.

صفحه نمایش پر ویژگی، که ما در بررسی LG C2 OLED خود به آن پنج ستاره از پنج ستاره دادیم، در بالای فهرست بهترین تلویزیون های سال گذشته قرار گرفت. شما یک صفحه نمایش OLED خیره کننده با پردازنده a9 Gen5 AI ال جی دارید که کنتراست عمیق و روشنایی عالی ارائه می دهد. تلویزیون ال‌جی همچنین دارای صدای فراگیر مجازی، قابلیت‌های هوشمند، کنترل صوتی و طراحی بسیار نازک است - که منجر به یک راه‌اندازی سینمای خانگی نهایی برای یکشنبه Super Bowl می‌شود.

معامله امروز نه تنها یک قیمت کم سابقه است، بلکه بهترین معامله ای است که می توانید پیدا کنید و از پیشنهاد فعلی آمازون پیشی گرفته است. اگر می‌خواهید یک صفحه‌نمایش زیبا و پر ویژگی با طراحی فوق‌العاده نازک برای Super Bowl داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم امروز از Walmart برای تلویزیون OLED LG C2 استفاده کنید.

خرید تلویزیون Super Bowl - ال‌جی C2 OLED 65 اینچی

معاملات بیشتر Super Bowl TV

می‌توانید تعداد بیشتری از بهترین معاملات ارزان تلویزیون و معاملات تلویزیون OLED را در حال حاضر مشاهده کنید. همچنین می‌توانید منتظر رویداد فروش آینده رئیس‌جمهور 2024 باشید .

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است