متن خبر

تلویزیون های OLED سامسونگ به قیمت های بی سابقه ای کاهش یافته اند – این بهتر از جمعه سیاه است

تلویزیون های OLED سامسونگ به قیمت های بی سابقه ای کاهش یافته اند – این بهتر از جمعه سیاه است

شناسهٔ خبر: 467634 -




تلویزیون های OLED سامسونگ
(اعتبار تصویر: آینده)

سامسونگ برخی از بهترین تلویزیون‌های OLED را می‌سازد که می‌توانید بخرید، و برای مدت محدودی، خرده‌فروش تخفیف‌های برتر جمعه سیاه را ارائه می‌کند. می‌توانید با صرفه‌جویی بیش از 1000 دلار قیمت‌های کم‌کمتری را در تلویزیون‌های S90C، S95C و S90D OLED کاملاً جدید سامسونگ کسب کنید.

خرید بیشتر معاملات تلویزیون سامسونگ

تیم TechRadar تلویزیون های OLED سامسونگ را به شدت توصیه می کند، با S90C در رتبه اول در فهرست بهترین تلویزیون های ما و S90C و S95C در بهترین راهنمای تلویزیون OLED ما. هر دوی این نمایشگرها به پایین ترین قیمت خود رسیده اند، مدل 65 اینچی S90C با قیمت 1499.99 دلار و S95C سامسونگ با قیمت 2199.99 دلار به فروش می رسد . اگر به جدیدترین صفحه نمایش OLED سامسونگ، S90D علاقه مند هستید، برای اولین بار 200 دلار تخفیف خواهید داشت که قیمت مدل 65 اینچی را به 2499.99 دلار کاهش می دهد.

به خاطر داشته باشید که این پیشنهادات با زمان محدود و پایین‌ترین قیمت‌هایی هستند که می‌توانید پیدا کنید. من انتظار ندارم که به این زودی قیمت های بهتری برای نمایشگرهای OLED سامسونگ پیدا کنید، پس اگر به دنبال یک صفحه نمایش جدید و زیبا هستید، پیشنهادات امروز را به شدت توصیه می کنم.

بهترین معاملات تلویزیون OLED سامسونگ

می‌توانید تعداد بیشتری از بهترین معاملات ارزان تلویزیون و معاملات تلویزیون OLED را در حال حاضر مشاهده کنید. همچنین می‌توانید منتظر معاملات در رویداد فروش روز یادبود 2024 باشید .

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک می گذارد و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است