متن خبر

تلویزیون مینی ال ای دی 5000 نیتی هایسنس به قدری روشن است که ممکن است نیاز به استفاده از سایه ها داشته باشید.

تلویزیون مینی ال ای دی 5000 نیتی هایسنس به قدری روشن است که ممکن است نیاز به استفاده از سایه ها داشته باشید.

شناسهٔ خبر: 468222 -




Hisense U9N در اتاق نشیمن
(اعتبار تصویر: Hisense)

هایسنس در نمایشگاه CES 2024 چهار سری مجزا از تلویزیون های مینی ال ای دی را معرفی کرد که این مجموعه توسط مدل عظیم 110 اینچی به نام 110UX رهبری می شود. 110UX بزرگترین تلویزیون در سری ULED X پرچمدار این شرکت است که دارای یک مدل 98 اینچی - کودک خانواده است.

ما مشتاقانه منتظر آزمایش Hisense U8N جدید هستیم که جانشین Hisense U8K و گزینه میان‌رده در راهنمای بهترین تلویزیون‌هایمان است. اما این شرکت اکنون ما را با مجموعه تلویزیونی مینی ال ای دی جدید دیگری به نام Hisense U9N شگفت زده کرده است.

به گفته هایسنس، سری U9N بین تلویزیون‌های سری ULED X و U8N جای می‌گیرد و بسیاری از آپشن های برتر خط پرچم‌دار را به قیمت پایین‌تری می‌رساند. این ویژگی ها شامل پردازش تصویر Hi-View Engine X و نور پس زمینه mini-LED با حداکثر 5300 منطقه کم نور محلی است. روشنایی سری U9N 5000 نیت مشخص شده است، که همان مشخصات روشنایی Hisense است که برای مدل جدید ULED X 98 اینچی در نمایشگاه CES ذکر شده است.

مانند سری جدید U8N، تلویزیون‌های U9N از پنل LCD نقطه کوانتومی استفاده می‌کنند و از Dolby Vision، Dolby Vision IQ و HDR10+ محدوده دینامیکی بالا پشتیبانی می‌کنند. سایر بهبودهای تصویر عبارتند از IMAX Enhanced و از پیش تنظیم تصویر حالت فیلمساز، صفحه نمایش ضد تابش، و ویژگی زاویه دید فوق عریض برای بهبود دید خارج از مرکز.

در بخش صوتی، تلویزیون های سری U9N دارای سیستم صوتی داخلی 4.1.2 کاناله Dolby Atmos با حداکثر توان 82 وات هستند. هایسنس همچنین تلویزیون های جدید خود را برای سال 2024 با پلت فرم هوشمند Google TV، اتصال بی سیم Wi-Fi 6E و تیونر داخلی ATSC 3.0 برای دریافت کانال های تلویزیون دیجیتال نسل بعدی تجهیز کرده است.

آپشن های بازی در سری U9N عبارتند از: نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برای بازی‌های رایانه شخصی، VRR با پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro، بازی Dolby Vision، حالت بازی خودکار و ویژگی جدید Game Bar با گزینه شخصی‌سازی کاربر.

سری U9N تابستان امسال به وب‌سایت BestBuy.com می‌آید و قیمتی معادل 2999 دلار برای سایز 75 اینچی و 3999 دلار برای سایز 85 اینچی دارد.

تجزیه و تحلیل: تلویزیون های فوق روشن در حال تبدیل شدن به یک امر عادی جدید هستند

تماشای تلویزیون با روشنایی بالا مزایایی دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از فیلم می شود. برخی از فیلم‌ها با پیک روشنایی بیش از آستانه 1000 نیت که معمولاً برای تولید 4K HDR استفاده می‌شود - در برخی موارد تا 4000 نیت - تسلط دارند و هر تلویزیونی که قادر به نمایش آن محتوا باشد از مزیت کیفیت تصویر برخوردار است.

تلویزیون‌های با روشنایی بالا همچنین مزایایی برای تماشای روز دارند، زمانی که مجموعه باید با نور روشن اتاق رقابت کند، که می‌تواند تصویر را کسل‌کننده کند و انعکاس‌های حواس پرتی صفحه را ایجاد کند.

Mini-LED نسبت به فناوری LED و OLED معمولی گزینه بهتری برای روشنایی صفحه نمایش بالا است، به همین دلیل است که سازندگان تلویزیون به طور فزاینده ای مدل هایی با نور پس زمینه مینی ال ای دی تولید می کنند. هایسنس از mini-LED برای مجموعه کامل تلویزیون های سال 2024 خود استفاده می کند و سونی برای تلویزیون های پرچمدار سال 2024 خود، سری براویا 9، از OLED به mini-LED تبدیل شده است .

ما این شانس را داشتیم که تلویزیون پرچمدار 4K مینی ال ای دی سامسونگ را برای سال 2024 آزمایش کنیم، سامسونگ QN90D ، و حداکثر روشنایی آن حدود 2000 نیت بود. ما همچنین تلویزیون پرچمدار 8K مینی ال ای دی این شرکت، Samsung QN900D را آزمایش کردیم و 2338 نیت را اندازه گیری کرد.

هایسنس ادعا می کند که تلویزیون های سری جدید U9N آن قادر به حداکثر روشنایی 5000 نیت هستند - بیش از دو برابر روشنایی که درخشان ترین تلویزیون مینی ال ای دی سامسونگ می تواند ارائه دهد. قیمت 75 اینچی QN90D سامسونگ 3299 دلار است در حالی که QN90D 85 اینچی 4799 دلار قیمت دارد. با توجه به قیمت های سری U9N هایسنس به ترتیب 2999 و 3999 دلار برای مدل های 75 و 85 اینچی، این تلویزیون های جدید باید رقابت جدی برای سامسونگ و سونی ایجاد کنند.

تلویزیون‌ها بزرگ‌تر می‌شوند، همانطور که مدل 110 اینچی Hisense ULED X ثابت می‌کند. اما میدان نبرد بعدی در جنگ های تلویزیونی روشنایی است، و اگر Hisense U9N بتواند 5000 نیت داشته باشد در حالی که هزینه کمتری نسبت به رقبای برتر خود دارد، می تواند به میزان قابل توجهی خطرات را افزایش دهد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

سردبیر ارشد Home Entertainment، ایالات متحده

آل گریفین از روزهایی که LaserDiscs در زمین پرسه می زد، درباره فناوری A/V می نویسد و آن را تحلیل می کند و قبلاً سردبیر مجله Sound & Vision بود.

وقتی آخرین و بهترین وسایل را مرور نمی‌کنید یا در خانه فیلم تماشا نمی‌کنید، معمولاً می‌توان او را با دوچرخه آشنا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است