متن خبر

تلفن یکپارچهسازی با سیستمعامل باربی فلیپ HMD مشخصات را با سادگی (و درخشش) عوض می کند.

تلفن یکپارچهسازی با سیستمعامل باربی فلیپ HMD مشخصات را با سادگی (و درخشش) عوض می کند.

شناسهٔ خبر: 453446 -




تلفن باربی فلیپ
تصاویر تبلیغاتی برای تلفن باربی فلیپ (اعتبار تصویر: HMD / Mattel)

اگر نمی توانید Kenough از فیلم باربی تکان دهنده گیشه گرتا گرویگ را دریافت کنید، سازنده نوکیا Human Mobile Devices (HMD) محصول جدیدی برای شما دارد.

Barbie Flip Phone که با مشارکت سازنده اسباب‌بازی نمادین Mattel در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شد، با ارائه یک تجربه تلفن همراه در بسته‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل – و مناسب صورتی – هدف «تغییر اسکریپت در فرهنگ گوشی‌های هوشمند» است.

Barbie Flip Phone که قرار است در جولای امسال وارد بازار شود، پاسخ HMD به روند رو به رشدی است که به موجب آن ژنرال Z و نسل هزاره عمدا زمان نمایشگر خود را محدود می‌کنند. به عنوان مثال، هشتگ #bringbackflipphones تا کنون 60 میلیون بازدید در TikTok به دست آورده است و HMD ادعا می کند که - تنها در 12 ماه گذشته - فروش تلفن های تاشو اروپایی خود بیش از دو برابر شده است.

پس ، تلفن باربی فلیپ در واقع چه شکلی است؟ خوب، ما هنوز نمی دانیم. HMD تاکنون تنها یک تصویر مبهم (در زیر) و یک سری از تصاویر تبلیغاتی مبتنی بر اسباب بازی (بالا) را به اشتراک گذاشته است. با این حال، تلفن اسباب‌بازی صورتی کوچک که در دومی قابل مشاهده است، ایده خوبی از آنچه در ماه جولای انتظار داریم به ما می‌دهد .

همچنین در نمایشگاه MWC 2024، HMD اعلام کرد که قصد دارد چندین دستگاه دیگر با نام تجاری HMD را در ماه‌های آینده وارد بازار کند – هرچند، باز هم، این برند هنوز جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته است. ما می دانیم که HMD قصد دارد "یک گوشی نمادین را در تابستان امسال بازگرداند" که احتمالاً شبیه به احیای دستگاه های فعلی این برند مانند نوکیا 3310 و نوکیا 8110 خواهد بود.

HMD بازی تعمیر پذیری خود را نیز ارتقا می دهد. این شرکت پس از معرفی گوشی نوکیا G22 با تمرکز بر قابلیت تعمیر در این زمان در سال گذشته، اکنون یک جعبه ابزار توسعه دهنده جدید به سبک Rasberry Pi، HMD Fusion - که در حال حاضر در وب سایت آن موجود است - معرفی کرده است که حاوی فایل های طراحی و اطلاعاتی در مورد یکپارچه سازی نرم افزار است.

هدف HMD Fusion این است که "اطمینان حاصل شود که افراد و مشاغل می توانند تلفن خود را مطابق با نیازهای خود تقویت کنند." ما می‌خواهیم از خلاقیت بسیاری از افراد حمایت کنیم، که فراتر از آن چیزی است که می‌توانیم به تنهایی به آن برسیم. پتانسیل بی پایان است. اینها می توانند به سادگی یک لباس مد روز، یک لباس با باتری طولانی، یک پایانه پرداخت، اسکنر بارکد، یا حتی تجهیزات پزشکی قابل حمل و متصل باشند، این واقعا یک بوم خالی برای خلاقیت است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته است، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی آشناست و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است