متن خبر

تلفن شما در شرف بلند شدن است. در اینجا نحوه مدیریت تست سیستم هشدار اضطراری ملی آمده است

تلفن شما در شرف بلند شدن است. در اینجا نحوه مدیریت تست سیستم هشدار اضطراری ملی آمده است

شناسهٔ خبر: 440543 -




نگران نباشید سیستم هشدار اضطراری ملی (EAS) در حال آماده شدن برای آزمایش سه ساله خود است و می توانید انتظار داشته باشید که تلفن شما این چهارشنبه در حدود ساعت ۲:۲۰ بعد از ظهر به وقت شرقی (ET) زنگ بخورد.

این آزمون که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) هماهنگ شده است، جزء ضروری چارچوب آمادگی اضطراری کشور است.

ممکن است فکر کنید آزاردهنده است، اما معلوم شد که این آزمایش اهمیت زیادی دارد...

یک تست حیاتی

FEMA دستور می دهد که سیستم هشدار اضطراری ملی هر سه سال یک بار مورد آزمایش قرار گیرد و این بار در روز چهارشنبه اتفاق می افتد. هدف اصلی این تمرین اطمینان از عملکرد روان و کارآمد سیستم در مواقع اضطراری واقعی است. این گامی حیاتی در توانایی کشور برای انتقال اطلاعات حیاتی به مردم در طول بحران است.

بدون انصراف

برخلاف سایر اعلان‌ها و هشدارها، نمی‌توانید از دریافت پیام‌ها از سامانه ملی هشدار اضطراری خودداری کنید. این به این دلیل است که این هشدارها برای ارائه اطلاعات مهم در مورد تهدیدات قریب الوقوع جانی و مالی طراحی شده اند. این سیستم از ویژگی هشدار ریاست جمهوری موجود در همه دستگاه های تلفن همراه در ایالات متحده استفاده می کند (یعنی اساساً هر گوشی هوشمند در هر دست در کشور) و آن را به ابزاری قدرتمند برای انتشار سریع و گسترده اطلاعات تبدیل می کند.

بی صدا کردن گوشی در طول آزمایش

در حالی که این هشدارها ضروری هستند، ما می دانیم که دریافت آنها در زمان نامناسب می تواند ناامید کننده باشد. اگر می‌خواهید بهترین تلفنتان در طول آزمایش سیستم هشدار اضطراری ملی بی‌صدا باشد، کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است:

بین ساعت ۲:۰۰ تا ۳:۰۰ عصر به وقت شرقی روز آزمون، وارد حالت هواپیما یا خاموش کردن دستگاه خود شوید. این اطمینان حاصل می کند که در این بازه زمانی هشدار دریافت نمی کنید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این هشدارها برای دسترسی به افراد زیادی طراحی شده اند، پس پیامدهای خاموش کردن دستگاه خود را در نظر بگیرید، به خصوص اگر برای اهداف اضطراری به آن تکیه می کنید.

محافظت از دیگران

برای افرادی که در موقعیت‌های بالقوه ناامن قرار دارند، آگاهی از این تست بسیار مهم است. اگر دستگاه ثانویه ای دارید که برای ارتباط اضطراری اختصاص داده شده است، مطمئن شوید که برای دریافت هشدارها در طول آزمایش نیز آماده است. این اعلان‌ها می‌توانند حاوی اطلاعات حیاتی باشند که به شما و عزیزانتان در لحظات حساس ایمن بمانید.

این سر و صدا ممکن است شما را آزار دهد، به خصوص زمانی که ده ها تلفن از اطراف شما صدا می گیرند، اما به یاد داشته باشید، این صدا فقط هر چند سال یک بار و برای یک دلیل خوب است: ایمنی شما.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است