متن خبر

تقریباً نیمی از تیم‌های فناوری اطلاعات در نتیجه اتاق‌های جنگ از بین می‌روند، زیرا فرهنگ «سرزنش بازی» برای اکثر سازمان‌ها عادی شده است.

تقریباً نیمی از تیم‌های فناوری اطلاعات در نتیجه اتاق‌های جنگ از بین می‌روند، زیرا فرهنگ «سرزنش بازی» برای اکثر سازمان‌ها عادی شده است.

شناسهٔ خبر: 458726 -




فشار
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

تحقیقات جدید نشان داده است که تقریباً نیمی (49 درصد) از تیم‌های فناوری اطلاعات از فرسودگی شغلی رنج می‌برند که دلیل آن اتاق‌های جنگی است که به دلیل «بازی سرزنش» گسترده بین تیم‌های فناوری اطلاعات و ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث ضروری شده است.

اکثریت قابل توجهی (91٪) سازمان ها هنوز درگیر میزبانی جلساتی به سبک اتاق جنگ هستند تا به ته مشکلات، افزایش تنش ها، مدت زمان حوادث و خطر از دست دادن استعدادها به دلیل فرسودگی شغلی دست یابند.

در نتیجه چنین جلساتی، 46 درصد از پرسنل فناوری اطلاعات در تعطیلات آخر هفته و عصر وقت شخصی خود را از دست داده اند و از هر پنج نفر (21 درصد) یک نفر به دلیل استرس بیش از حد به تغییر شغل فکر می کند.

پرش کشتی برای اجتناب از اتاق جنگ

این تحقیق که توسط Dynatrace انجام شد، نشان داد که کمتر از یک سوم (29٪) سازمان‌ها از یک پلتفرم واحد، همراه با داده‌های یکسان برای نظارت و مدیریت خدمات دیجیتال استفاده می‌کنند، که منجر به کار تیم‌های فناوری اطلاعات و اشخاص ثالث می‌شود. نسخه خود از وقایع زمانی که همه چیز اشتباه می شود.

این فقدان قابلیت مشاهده منجر به یک بازی سرزنش بین تیم‌های فناوری اطلاعات و ارائه‌دهندگان خدمات می‌شود، زیرا هیچ‌کدام از داده‌های یکسانی کار نمی‌کنند، و به نوبه خود منجر به جلساتی به سبک اتاق جنگ می‌شود تا آنچه را که اشتباه رخ داده است، جمع‌آوری کنند، چه کسی مقصر بوده است. و برای رفع مشکل چه کاری می توان انجام داد.

در حالی که داده ها بر اساس یک نظرسنجی کوچک انجام شده در یک رویداد نوآوری ابری در اروپا است، داده ها به یک مشکل بسیار بزرگتر در صنعت فناوری اطلاعات اشاره می کنند. راب ون لوبک، معاون EMEA در Dynatrace، گفت: «اتاق‌های جنگ رویکردی بسیار منفی برای حل مشکلات هستند و در شرایط کمبود مهارت‌های مداوم، می‌توانند چالش‌های منابع را برای بسیاری از سازمان‌ها به طور قابل توجهی عمیق‌تر کنند.»

«آنچه پنج سال پیش مانند «کسب و کار معمول» به نظر می‌رسید، دیگر برای بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات که تعادل بین کار و زندگی خود را در طول تغییر به کار ترکیبی ارزیابی کردند، قابل قبول نیست. محیط پر استرس اتاق‌های جنگ و تهدید احتمالی تماس‌های کنفرانس اضطراری در هر ساعت از روز می‌تواند منجر به بی‌حقوقی و بی‌تحرکی نیروی کار شود که دائماً به دنبال کارفرمای بعدی خود هستند.»

بیشتر از TechRadar Pro

کارمند نویسنده (امنیتی)

بندیکت کالینز یکی از نویسندگان کارکنان TechRadar Pro است که حریم خصوصی و امنیت را پوشش می دهد. قبل از اینکه وارد روزنامه‌نگاری شود، او به‌عنوان مدیر تولید پخش زنده کار می‌کرد و به مدت 5 سال بازی‌های لیگ ملی هاکی روی یخ را پوشش می‌داد و کمک زیادی به پیشرفت پخش زنده در لیگ کرد. بندیکت عمدتاً بر روی مسائل امنیتی مانند فیشینگ، بدافزار و فعالیت‌های مجرمانه سایبری متمرکز است، اما او همچنین دوست دارد از دانش خود در زمینه ژئوپلیتیک و روابط بین‌الملل برای درک انگیزه‌ها و پیامدهای حملات سایبری تحت حمایت دولت استفاده کند.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امنیت، اطلاعات و دیپلماسی، در کنار لیسانس در سیاست با روزنامه نگاری، هر دو از دانشگاه باکینگهام است. پایان نامه کارشناسی ارشد او با عنوان "فروش تسلیحات به عنوان ابزار سیاست خارجی" استدلال می کند که صادرات سیستم های تسلیحاتی بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار دیپلماتیک مورد استفاده ایالات متحده، روسیه و چین از سال 1945 بوده است. بندیکت همچنین در مورد نقش ناتو در دوران جنگ ترکیبی، تأثیر گروه‌های ذینفع بر سیاست خارجی ایالات متحده، و اینکه چگونه ناامنی شهرت می‌تواند به سوء استفاده از اطلاعات کمک کند.

خارج از کار، بن ورزش های زیادی را دنبال می کند. مهم ترین هاکی روی یخ و راگبی. هنگامی که نمی دوید یا کوهنوردی نمی کنید، بن را اغلب می توان در اعماق درختچه های یک باغ میخانه پیدا کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است