متن خبر

تقاضاهای صنایع تحت نظارت به این استارتاپ کمک کرد تا 8 میلیون دلار برای رویکرد هوش مصنوعی محاوره ای خود جمع آوری کند

تقاضاهای صنایع تحت نظارت به این استارتاپ کمک کرد تا 8 میلیون دلار برای رویکرد هوش مصنوعی محاوره ای خود جمع آوری کند

شناسهٔ خبر: 445241 -




همانطور که هوش مصنوعی مکالمه ای شروع به تسخیر جهان می کند، به چت بات ها جان تازه ای داده می شود. با این حال، خطرات واضحی در جاده پیش رو وجود دارد. غول تحویل بسته DPD اخیراً مجبور شد بخشی از چت ربات پشتیبانی آنلاین خود را پس از فحش دادن به مشتری غیرفعال کند.

یک کاربر توانست ربات چت را متقاعد کند که به شدت از DPD انتقاد کند و آن را متقاعد کند که در قالب هایکو از شرکت انتقاد کند.

این حادثه حتی بیشتر یک علامت هشدار برای صنایع تحت نظارت مانند مراقبت های بهداشتی و بیمه است، جایی که واگذاری کارهای سنگین به یک ربات چت هوش مصنوعی که به طور تصادفی طراحی شده است می تواند سازمان را برای اقدامات قانونی باز بگذارد. OpenDialog، یک استارت‌آپ بریتانیایی از برخی بنیان‌گذاران کارآفرین سریالی، فکر می‌کند با ترکیب دنیای جدید LLM با یک پلتفرم قابل تنظیم برای بخش‌های تحت نظارت، پاسخی دارد.

اکنون 8 میلیون دلار در دور سری A به رهبری Alboin VC جمع آوری کرده است. Dowgate Capital و چندین سرمایه گذار برجسته فرشته نیز شرکت کردند، به این معنی که این استارتاپ اکنون در مجموع 13 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

تقاضا برای هوش مصنوعی محاوره ای سر به فلک کشیده است و قرار است تا سال 2029 به 38 میلیارد دلار در سطح جهان برسد.

با این حال، بخش های تنظیم شده هنوز با درک زبان طبیعی (NLU) و مدل های زبان بزرگ (LLM) دست و پنجه نرم می کنند. OpenDialog او میگوید تمرکز آن بر مراقبت‌های بهداشتی و بیمه، آن را برای این صنایع مناسب می‌سازد.
در حالی که یک LLM ممکن است بتواند مانند یک انسان به نظر برسد و زمینه را درک کند، صنایع تحت نظارت به ریل‌های محافظ بالا در رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی نیاز دارند.

OpenDialog ادعا می‌کند که پلتفرم بدون کد آن می‌تواند به غول‌های بیمه و امثال NHS بریتانیا اجازه دهد تا بهترین مدل‌های هوش مصنوعی را در یک پلتفرم اتوماسیون ترکیب و تطبیق دهند.

همچنین ادعا می کند که یک مشتری بیمه 9 کار از 10 وظیفه را خودکار کرده است، از فروش بیمه نامه تا رسیدگی به خسارت.
تری والبی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، طی تماسی به من بيان کرد که این پلتفرم دارای معماری سیال است که به این معنی است که شما می توانید مکالمه را به گونه ای مدیریت کنید که بسیار شبیه به مکالمه انسان هاست که قابل پیش بینی نیست. می‌تواند انتظار غیرمنتظره‌ای داشته باشد، و من می‌توانم به آن واکنش نشان دهم، به آن پاسخ دهم و جریان گفتگو را از دست ندهم.»

البته چیزی که Walby امیدوار است این است که با ایجاد نشدن بر روی یک مدل پایه و داشتن یک پلتفرم انعطاف‌پذیرتر، OpenDiolog بتواند LLM‌های مختلف را ترکیب و مطابقت دهد تا مشتریان بتوانند به انعطاف‌پذیری مورد نظر خود دست یابند.
ممکن است چنین باشد، اما می‌تواند OpenDiolog را به این اتهام باز بگذارد که به جای داشتن یک پلت‌فرم قوی، یک پخش‌کننده صرفاً میان‌افزار است.

او پاسخ می‌دهد و او میگوید که تفکیک از یک مدل زبانی واحد به این معنی است که می‌تواند «از آن‌ها برای بخش‌های خاصی از مکالمه که برای آن مناسب هستند بهره‌برداری کند».

اد لاسلز، شریک AlbionVC، اظهار داشت: «هوش مصنوعی مکالمه‌ای از زمان چت‌بات‌های اولیه به‌شدت تکامل یافته است» و بيان کرد که OpenDialog «قبلاً کسب‌وکارهای سازمانی را ساخته و مقیاس‌بندی کرده است».

در واقع، این دومین استارت‌آپ برای تیم موسس است که Thoughtonomy، یک راه‌حل اتوماسیون نرم‌افزاری، را در سال 2019 به Blue Prism گسترش داده و فروخت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است