متن خبر

تغییر شغل به راهنمای کد

تغییر شغل به راهنمای کد

شناسهٔ خبر: 448958 -




افراد زیادی هستند که می خواهند شغل خود را تغییر دهند تا یک توسعه دهنده نرم افزار شوند اما نمی دانند مسیر بهینه چیست. چالش ها و عدم قطعیت های زیادی وجود دارد که با چنین تغییر مهمی همراه است.

ما به تازگی دوره‌ای را در کانال YouTube freeCodeCamp.org ارسال کردیم که راهنمایی برای کسانی است که در حال تغییر شغل در فناوری هستند. این دوره شما را با دانش، استراتژی‌ها و بینش‌های مورد نیاز برای پیمایش در چشم‌انداز پیچیده یادگیری کدنویسی مجهز می‌کند و از انتقال نرم به توسعه نرم‌افزار اطمینان می‌دهد.

زوبین پراتاپ، خالق این دوره، انبوهی از تجربه و چشم اندازی منحصر به فرد را به میز می آورد. با سابقه ایمن سازی موقعیت ها در شرکت های معتبر، از جمله گوگل، تنها در مدت هشت ماه پس از اعمال یک رویکرد سیستماتیک برای یادگیری، روش پرتاپ هم آزمایش شده و هم موثر است. این دوره اوج سال‌ها آزمون و خطا است که در سه ساعت یادگیری متمرکز و تاثیرگذار طراحی شده است تا ماه‌ها، اگر نگوییم سال‌ها، از سرگردانی در گستره وسیع منابع کدنویسی صرفه‌جویی می‌کند.

تحلیل اجمالی دوره

این دوره به گونه ای طراحی شده است که به رایج ترین مشکلات و سؤالاتی که مبتدیان با آن مواجه هستند پاسخ دهد: از کجا شروع کنیم؟ چگونه منابع مناسب را انتخاب کنیم؟ آیا من برای یادگیری کدنویسی پیرتر از آن هستم؟ از انجام چه کاری باید اجتناب کنم؟ از طریق راهنمایی پرتاپ، پاسخ این سوالات و موارد دیگر را خواهید یافت و به شما امکان می دهد از اشتباهاتی که بسیاری از افراد قبل از شما مرتکب شده اند اجتناب کنید.

نکات کلیدی این دوره عبارتند از:

شروع درست : درک سؤالات اساسی در مورد چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا، چرا و چگونه به یادگیری کدنویسی نزدیک شود.

De-Mythify : از بین بردن افسانه های رایج در مورد کدنویسی، مانند لزوم مدرک CS، نقش ریاضیات، و تصورات نادرست در مورد سطح دشواری و هیجان کدنویسی.

تصمیمات اساسی : راهنمایی در مورد انتخاب زبان های برنامه نویسی مناسب، چارچوب ها و ابزارهایی که با اهداف شغلی شما همسو هستند.

رازهای باز : رونمایی از نکات و استراتژی های کمتر شناخته شده برای یادگیری موثر و پیشرفت در کدنویسی.

شکست ها : تبدیل موانعی مانند سردرگمی، شک به خود و پیشرفت آهسته از بی انگیزه ها به پله های موفقیت.

چه چیزی این دوره را متمایز می کند؟

دوره پرتاپ به دلیل وضوح، مختصر بودن و تمرکز بر جنبه های مهم و اغلب نادیده گرفته شده یادگیری کدنویسی متمایز است. این فقط در مورد آموزش کدنویسی نیست. این در مورد آموزش نحوه یادگیری موثر کدنویسی است. این دوره به سوال فلسفی مطرح شده توسط سنکا در دو هزار سال پیش پاسخ می دهد و بر اهمیت داشتن یک هدف و جهت روشن در سفر یادگیری شما تاکید می کند.

نتیجه

با پایان این دوره، شما نه تنها در صدها ساعت یادگیری بی هدف صرفه جویی می کنید، بلکه خود را برای موفقیت در صنعت فناوری نیز آماده می کنید. این بیشتر از یک دوره کد نویسی است. این طرحی برای موفقیت در صنعت فناوری است که توسط شخصی طراحی شده است که مسیر را طی کرده و از طرف دیگر پیروز شده است.

دوره کامل را در کانال YouTube freeCodeCamp.org (تماشای 3 ساعته) تماشا کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است