متن خبر

تعدادی از کارگران اپل در حال از دست دادن شغل خود هستند

تعدادی از کارگران اپل در حال از دست دادن شغل خود هستند

شناسهٔ خبر: 717711 -




یک آیفون روی پس‌زمینه نارنجی <a href= که برنامه Apple Books را نشان می‌دهد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WLmW4dmEDVyrUJss7GqvPd.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: اپل)

اپل حدود 100 کارگر را از گروه خدمات دیجیتال خود اخراج کرده است که نمونه نادری از کاهش مشاغل برای این شرکت است.

به گفته منابع آگاه (از طریق بلومبرگ ) اعتقاد بر این است که اخراج کارکنان بخشی از تغییر استراتژیک در اولویت‌های اپل بوده است و دیروز به کارکنان آسیب دیده اعلام شد.

تعدیل‌های اپل بر تیم‌های بخش خدمات SVP Eddy Cue، از جمله برخی از نقش‌های مهندسی، تأثیر گذاشت که اصلی ترین کاهش‌ها در میان کارکنان Apple Books اتفاق افتاد.

اپل کارمندان خود را اخراج می کند

تیم‌های دیگر نیز شاهد برخی از اخراج‌ها از جمله اخبار اپل بودند، اگرچه این برنامه همچنان بخش کلیدی استراتژی شرکت است و بخشی از اشتراک سطح بالای Apple One Premier را تشکیل می‌دهد – همچنین نسخه رایگان این سرویس با محتوای کمتر در دسترس است.

با وجود تغییرات، انتظار داریم که اپل بوک‌ها همچنان به‌روزرسانی‌ها و آپشن های جدید را دریافت کند که نشان می‌دهد اپل به این سرویس پشت نکرده است.

به طور گسترده تر، و تحت رهبری مدیر عامل تیم کوک ، اپل درآمد خدمات خود را افزایش داده است، که اکنون بیش از یک پنجم (22٪) درآمد کل شرکت است، در حالی که کمتر از یک دهم یک دهه قبل است. خدمات در سه ماهه اخیر این شرکت 24.2 میلیارد دلار درآمد داشته است.

در حالی که اخراج کارکنان معمولاً در اپل نادر است، سال 2024 تاکنون شاهد چهار دور کاهش کار بوده است. در اوایل سال جاری، اپل صدها نفر را در پروژه خودروی خودران خود اخراج کرد و تلاش‌های خود را برای نمایش میکرو LED کاهش داد.

TechRadar Pro از اپل خواسته است تا در مورد آخرین اخراج ها اظهار نظر کند، اما ما بلافاصله پاسخی دریافت نکردیم.

با این وجود، کارگران این شرکت در مقایسه با کارکنان دیگر غول‌های فناوری، نسبتاً خوش شانس بوده‌اند - گوگل سال را با اخراج حدود 1000 کارگر آغاز کرد و در ماه‌های بعد، هفت اعلان مشابه دیگر را اعلام کرد (براساس layoffs.fyi ).

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است