متن خبر

تصویر تیزر OnePlus 13 اولین نگاه رسمی ما به گوشی جدید را به ما می دهد

تصویر تیزر OnePlus 13 اولین نگاه رسمی ما به گوشی جدید را به ما می دهد

شناسهٔ خبر: 794272 -




پشت OnePlus 13
اولین نگاه رسمی و تایید شده ما به OnePlus 13 (اعتبار تصویر: OnePlus)

OnePlus 13 قرار است تا قبل از پایان ماه در چین عرضه شود، با در دسترس بودن جهانی از اوایل سال آینده، و اکنون یک عکس رسمی از این تلفن در صفحه پیش‌سفارش وجود دارد - اگرچه واقعاً همه اینها را به ما نشان نمی‌دهد. بسیار

همانطور که توسط Notebookcheck مشاهده شد، اکنون می توانید به وب سایت Oppo بروید تا خودتان آن را ببینید (Oppo و OnePlus در سال 2021 ادغام شدند). اگر در چین زندگی می کنید، می توانید نام خود را برای یکی از این گوشی ها نیز بنویسید.

یکی از تصاویر موجود در صفحه، ظریف ترین نکات را در مورد ظاهر و طراحی OnePlus 13 ارائه می دهد: شما فقط می توانید دکمه های پاور و صدا را در کناره و ماژول دوربین دایره ای بزرگ در پشت آن را مشخص کنید.

همانطور که از بررسی OnePlus 12 ما می بینید، به نظر می رسد طراحی دوربین عقب شبیه مدل فعلی است، اگرچه این بار به نظر می رسد که یک نوار رنگی نازک در قسمت پشتی نیز وجود دارد.

نشت های قبلی

وان پلاس 12 در رنگ سفید

OnePlus 12 (اعتبار تصویر: OnePlus)

متن روی تصویر تیزر و صفحه پیش‌سفارش جزئیات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد – تا آنجایی که به هر حال از Google Translate می‌توانیم بگوییم – اما OnePlus سطوح حرفه‌ای از عملکرد این گوشی آینده را نوید می‌دهد.

قبلاً چیزهای زیادی در مورد جانشین OnePlus 12 شنیده‌ایم، و چند روز پیش زمانی که کوالکام ویدیوی تبلیغاتی را برای عرضه قریب‌الوقوع پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 به اشتراک گذاشت، احتمال مشاهده‌ای وجود داشت .

این چیپست تقریباً مطمئناً زمانی که OnePlus 13 وارد بازار می شود، نیرو می دهد. همچنین صحبت هایی در مورد طراحی مجدد، نمایشگر منحنی و افزایش قابل توجه ظرفیت باتری توسط مشاوران قابل اعتماد وجود دارد.

همچنین این پیشنهاد وجود دارد که خود OnePlus ممکن است قبلاً تصویری از OnePlus 13 را هنگام اعلام ارتقاء فناوری صفحه نمایش ارسال کرده باشد - اگرچه تلفن موجود در عکس مشخصاً شناسایی نشده است، پس ما به طور قطع نمی دانیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است